03 דצמבר 2015 | 07:30 ~ 4 תגובות | תגובות פייסבוק

״באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק״, הטריילר החדש

"באטמן נגד סופרמן, שחר הצדק״. וגם וונדר וומן

"באטמן נגד סופרמן, שחר הצדק״. וגם וונדר וומן

חמישה חודשים חלפו מאז הטריילר המלא הראשון של ״באטמן נגד סופרמן, שחר הצדק״ של זאק סניידר. אבל שבוע בלבד חלף מאז שהבנו שגם מארוול עובדים על סרט כמעט זהה: קפטן אמריקה נגד איירון מן (ושאר הנוקמים). התקצירים נשמעים זהים: בעקבות אירוע הרסני, הממשלה מחליטה להטיל פיקוח על גיבורי העל. קפטן אמריקה (אצל מארוול) וסופרמן (אצל וורנר ודי.סי קומיקס) לא מוכנים להישמע לרגולטורים, אז מישהו צריך ללכת ולנסות להשתלט עליהם. כמה מתערבים שבסוף יצוץ נבל שיחייב את שני גיבורי העל להבין שהם דווקא צריכים לשתף פעולה ולא להילחם אחד בשני? ״קפטן אמריקה: מלחמת אזרחים״ עוסק בהתפוררות של צוות הנוקמים (זכרו שההאלק עדיין נעדר), ואילו שמו של הסרט של וורנר, ״שחר הצדק״, מרמז על כך שהעימות בין שני גיבורי העל אמור להוליד את ״ליגת הצדק״, סופר-גרופ גיבורי העל של גותאם ומטרופוליס. למרות שהטריילר מתעסק ברובו במלחמה בין באטמן וסופרמן, ובמניפולציות של לקס לותר, יש מקום להוסיף גם שני שוטים של גל גדות בתור וונדר וומן לקראת הסוף. וממש כשם שאת הטריילר ל״קפטן אמריקה״ החדש חשפו בתוכנית של ג׳ימי קימל, כך קורה השבוע גם עם ״באטמן נגד סופרמן״. ממש הבוקר זה שודר והנה זה כאן:

 

מוקדם יותר השבוע הופץ טיזר, לקראת בכורת הטריילר, והוא מציג גרסה מורחבת לעימות הדרמטי בין שני גיבורי העל הכועסים, סצינה שבטריילר הסופי מוצגת בחטף. הנה היא:

נושאים: בשוטף

4 תגובות ל - “״באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק״, הטריילר החדש”

  1. שלו 3 דצמבר 2015 ב - 8:39 קישור ישיר

    וזה נראה כל כך רע. די סי כנראה נכנסו ללחץ, אחרת אין דרך להסביר את חשיפת כל עלילת הסרט הטריילר, כולל האנטגוניסט הממוחשב התורן. סניידר ידוע באי יכולתו לספר סיפור קוהרנטי וראינו את זה בסופרמן האחרון. כעת עליו להתמודד עם סרט גיבורי על (ויש בסרט לפחות 6 כאלה) ולנווט את הספינה הזו שתתחרה במארוול. אבל ראינו כבר שסניידר לא טוב עם מולטי גיבורים (השומרים) וסיפור פרוס מדי.
    אני מתבאס בשביל גל גדות בעיקר, לא מזיזים לי אפלק והפלקט שהביאו לשחק את סופרמן. זו יכלה להיות פריצה מטורפת שלה, ובתוצאה גרועה היא תיגנז מהר מאוד.

    • אביגיל 3 דצמבר 2015 ב - 9:27 קישור ישיר

      קשה לי להאמין שהסרט הזה ייכשל קופתית, גם אם הוא נראה איום ונורא. איש הפלדה היה הצלחה אדירה, ולמרות האכזבה הביקורתית ממנו נדמה לי שיש קהל לסרט ההמשך. הקריירה של גדות בתור וונדר וומן כנראה מובטחת. השאלה האמיתית היא האם ימצאו מישהו שיעשה סרט טוב עם הדמות הזו.

  2. מר קולנוע 3 דצמבר 2015 ב - 12:33 קישור ישיר

    לפי דעתי מוקדם לשפוט. אני יודע שזו לא דעה פופולרית אבל דווקא חיבבתי את איש הפלדה. ובהתחשב בעיבוד המוצלח, לדעתי, של השומרים, זאק סניידר דווקא יכול להתגלות כבחירה מצוינת לבימוי סרט על שניים מגיבורי העל היותר מפורסמים בכל הזמנים. בואו נצפה קודם הסרט ואז נקבע האם זה סרט איום או סרט מעולה.

  3. אילן 3 דצמבר 2015 ב - 13:11 קישור ישיר

    אני דווקא עד כה מופתע לטובה ממה שרואים מהסרט הזה. למרות שההשוואות לקפטן אמריקה במקומן והמפלצת הממוחשבת הזאת קצת מעוררת חשד, יש הרבה דברים שנראים טוב מאוד. בעיקר, בעיניי, הליהוק של בן אפלק.


השאירו תגובה