09 פברואר 2016 | 01:30 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

טריילר לסרט החדש של אלמודובר, ״חולייטה״

מתוך ״חולייטה״, סרטו החדש של פדרו אלמודובר (לשעבר ״Silencio״)

מתוך ״חולייטה״, סרטו החדש של פדרו אלמודובר (לשעבר ״Silencio״)

חלפו שלוש שנים מאז סרטו האחרון ומאכזב של פדרו אלמודובר, ״לעוף מהתרגשות״, ושבע שנים מאז שהוא עשה סרט באמת מעניין (״חיבוקים שבורים״), אבל אלמודובר כבר נמצא בליגה של המאסטרים, ולכל סרט חדש שלו יש פוטנציאל להפוך לאירוע. אז הנה מגיע פוטנציאל כזה: לאלמודובר יש סרט חדש, ״חולייטה״ שמו. בעבר קראו לו ״Silencio״, אבל השם הזה הוחלף (אולי כי מרטין סקורסזי מוציא סרט בשם דומה השנה). מהטריילר שהופץ אתמול בספרד נדמה שאלמודובר חוזר אל המלודרמות בסגנון ״לחזור״ ו״הכל אודות אמא״ ואל הצבע האדום.

״חולייטה״ יוצא להקרנות מסחריות בספרד בתחילת אפריל, וקל לנבא שאם לאלמודובר יש סרט חדש, הוא מן הסתם יערוך את בכורתו החוץ-ספרדית בפסטיבל קאן במאי (כן, סרט יכול להיות מופץ במולדתו ואז להגיע לפסטיבל קאן. זה קורה כל הזמן, שאלו את נני מורטי ואת הירוקזו קורה-אדה).

התקציר, ככל הידוע כרגע, עוקב אחר סיפורה של אשה בשם חולייטה במשך שלושים שנה, מ-1985 עד 2015. אמה סוארז ואדריאנה אוגרטה בתפקידים הראשיים, ולצידם כמה מהשחקנים המוכרים של אלמודובר, כמו רוסי די פלמה. הטריילר בספרדית, אבל אם תפעילו את אופציית הכתוביות של נגן יו-טיוב, תקבלו תרגום לאנגלית.

הנה הטריילר. מסקרן?

נושאים: בשוטף

3 תגובות ל - “טריילר לסרט החדש של אלמודובר, ״חולייטה״”

  1. ניר 9 פברואר 2016 ב - 13:39 קישור ישיר

    נדמה לי ששם הסרט הוא "ג'ולייטה" ולא חולייטה.

    • דורון (אחר) 11 פברואר 2016 ב - 9:12 קישור ישיר

      בספרדית אומרים חולייטה. וזו גם המילה הראשונה בטריילר וזט שחוזרת בו הכי הרבה פעמים…

  2. רומיאו 10 פברואר 2016 ב - 18:55 קישור ישיר

    כך אכן הוגים את השם בספרדית, חולייטה.


השאירו תגובה