20 אוקטובר 2009 | 08:34 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

עת האוטרים

אחרי שבררנו כמה הכניסו הסרטים הישראליים בקופות בסוף השבוע האחרון, אתם בוודאי סקרנים לדעת מה היה הסרט הכי נצפה בישראל בסוף השבוע האחרון. ובכן, זה "ממזרים חסרי כבוד" של קוונטין טרנטינו, שמכר בסוף השבוע 15,000 כרטיסים והגיע כבר ל-200,000 כרטיסים מאז צאתו. שלאגר.


==============


פנו לכם שעה-פלוס ושבו לקרוא:


1. פרופיל עצום מידות ומרהיב בהיקפו ובכמות אינפורמציה שבו שמקדיש ה"ניו יורקר" לג'יימס קמרון.


2. ראיון אי-מייל של רוג'ר איברט עם ווילם דפו על "אנטי-כרייסט" של לארס פון טרייר. "האימפולסים של לארס לעתים קרובות פרוורטיים", הוא אומר, ומודה שפון-טרייר לא סיפק לו פרשנות מה הסרט אומר. והוא? לא דרש פרשנות. משונים השחקנים האלה.


3. מאמר (בן שבעה חלקים) מאת ארול מוריס ל"ניו יורק טיימס" העוסק בצילומי סטילס, ועד כמה הוא מייצג אמת, ומה לומדים מצילומים מזויפים ומבוימים. הפתיח שלו – על ימי הבצורת באמריקה של שנות ה-30 ואיך שערוריית צילומי ניוז מזויפים כמעט הכריעה שם את הבחירות – מרתקת. מוריס, כזכור, עסק בתוקף המציאותי/אמנותי/מרשיע של צילומי סטילס בסרטו האחרון, "Standard Operating Procedure".


וזה מאמר המערכת של "הניו יורק טיימס" של אתמול בו הם כותבים על… סרטי התלת מימד.


============


הסרט החדש של ספייק ג'ונז, "ארץ יצורי הפרא", שבר קופות באמריקה בסוף השבוע (אחרי שכבר היה חשש לפני כשנה ומשהו שוורנר עומדים לגנוז את הסרט), אבל יגיע לישראל רק באמצע דצמבר. אז הנה הסרט עוד-יותר-חדש של ג'ונז:

זה הקליפ-שהפך-לסרט-קצר שביים ספייק ג'ונז לקניה ווסט. נראה יותר ספייק לי מספייק ג'ונז. במקור הוא היה אמור לעלות לאיי-טיונז, אבל אחרי שווסט עיצבן את אמריקה כשהתפרץ לנאום הזכייה של טיילור סוויפט בפרסי אם.טי.וי איי-טיונז ויתרו עליו והוא עלה לצפייה חופשית.


הווידיאו כאן.


נושאים: בשוטף

2 תגובות ל - “עת האוטרים”

  1. עמית איצקר 20 אוקטובר 2009 ב - 8:55 קישור ישיר

    הלינק של הסרט של ג'ונז כבר לא עובד:(

  2. יעקב 20 אוקטובר 2009 ב - 10:53 קישור ישיר

    תודה על הנתונים. 🙂 ובכמה העתקים מופצים הממזרים? אגב יש פה עוד יעקב אחד לפחות.


השאירו תגובה