01 יוני 2010 | 10:41 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

שארית פריזאית

paris_headlines



משהו שמצאתי כשדפדפתי בתמונות שצילמתי בפריז בטלפון הסלולרי שלי. את פינת הרחוב הזאת, ליד פארק סיטרואן, צילמתי ביום ראשון שעבר. קודם כל, התפלאתי לראות שבימי ראשון עדיין מדביקים פוסטרים עם כותרות העיתונים ליד הקיוסקים. דימוי שאני מכיר רק מהקולנוע, ולא מהחיים. וגם הכותרת, שאם הבנתי נכון עוסקת במצוד אחר רוצח שוטר, נראתה לי כאילו נתלשה ישר משוט ב"עד כלות הנשימה" של גודאר. ובכלל, כמעט כל פינה בפריז הזכירה לי את "עד כלות הנשימה", אחד הסרטים שאני הכי אוהב. אגב, זה תמיד מפתיע כשצופים ב"עד כלות הנשימה", עד כמה גודאר – המהפכן הבועט הקיצוני – הולך עד הסוף עם השימוש באתרי התיירות הכי מפורסמים של פריז ומשתמש בהם בסרט בלי בושה. לכן כל צעידה מטה ומעלה על שאנז אליזה היא ממש צעידה בתוך הסט של "עד כלות הנשימה". (רעיון לפוסט עתידי: שיטוט ברומא בעקבות "לה דולצ'ה ויטה").



ומכיוון שזה כנראה כל מה שיש לי בשקים מהביקור בפריז, אני מסיים בהמלצה שאם אתם בדרך לפריז (או סתם רוצים לשוטט בעיר מהכורסה התל אביבית), קפצו קודם כל לבלוג הפריזאי של כנרת רוזנבלום.


נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “שארית פריזאית”

  1. Suzi Korbar 7 פברואר 2011 ב - 4:04 קישור ישיר

    Thanks for taking the time to share this, I feel strongly about it and love reading more on this topic. If possible, as you gain knowledge, would you mind updating your blog with more information? It is extremely helpful for me.


השאירו תגובה