26 ספטמבר 2010 | 09:09 ~ 6 תגובות | תגובות פייסבוק

הקרן קיימת

קרן הקולנוע הישראלי השיקה גרסת בטא לאתר החדש שלה שיהיה פתוח בחודש הקרוב כדי לאסוף פידבקים ממשתמשים לקראת שיפורים. זה האתר החדש, ובקרן מקווים שתוך זמן לא רב האתר יספק גם שירות סטרימינג לצפייה בסרטים (מן הסתם, סרטים עצמאים שלא ימצאו להם הפצה בבית קולנוע). כרגע יש שם רק טריילרים. מה דעתכם עליו?


מעלעול ראשוני באתר אני כבר יכול להגיד – מעבר להתנגדות הבסיסית שיש לי לאתרים שחורים – שחיפוש הסרטים באתר, שזה מבחינתי הדבר הכי חשוב בו, פשוט בלתי נסבל.


אבל יש עניין יותר משמעותי שהאתר מאיר: ישראל זקוקה למכון קולנוע. למוסד שירכז בתוכו את כל מה שקורה בישראל מבחינה קולנועית ללא לוקה לגופים ולקרנות. כי כל עוד האתר של קרן הקולנוע מכיל בתוכו רק את סרטי הקרן, זה אתר שאין בו באמת עניין לכלל הציבור, אלא אתר פרסומי פנימי למדי – שחיוני שיהיה כזה לקרן – אבל הוא נותר אתר סקטוריאלי פנימי (ועם בעיות הגהה קשות).


תורכם. מה טוב באתר ומה לא טוב? מה הייתם מציעים להם לשפר? למיטב הבנתי תפקיד חודש הבטא הזה הוא אכן לאסוף פידבקים ואז לתקן את האתר לקראת השקה רשמית. כך שאני מניח שהתגובות שלכם כאן – בהנחה שיהיו קונסטרוקטיביות – עשויות באמת להשפיע על האתר הסופי.

נושאים: בשוטף

6 תגובות ל - “הקרן קיימת”

  1. ald3 26 ספטמבר 2010 ב - 9:23 קישור ישיר

    אבל גם החיפוש פה בבלוג הוא בלתי נסבל. באמת, לפעמים אני מוותר על לחפש כאן כי אני יודע שהחיפוש עצמו יתיש אותי כהוגן

  2. יוצר 26 ספטמבר 2010 ב - 9:41 קישור ישיר

    הפידבק הגדול הוא להחליף את מנהלי מוסדות התרבות והקרנות בדרך שתיהיה שקופה ואלגנטית. לא ייתכן שמישהו מקבל ג'וב במוסד ציבורי שנהנה מכספי ציבור ולא יודעים מתי הוא יפנה את כסאו.

  3. אבינתן 26 ספטמבר 2010 ב - 10:32 קישור ישיר

    הסטרימינג הוא רעיון מצויין, יכול להתאים לא רק לסרטים שלא הופצו אלא גם לסרטים שהקהל התעלם מהם באותה נקודת זמן בה יצאו.

    האתר סביר.(שזו מחמאה ביחס לאתרים של קרנות אחרות) מאוד אהבתי שיש צילום של כרזות הסרטים והן נראות מצויין- חלק מהתמונות מתוך הסרטים מפוקסלות מאוד ואולי עדיף לוותר עליהן.(לפחות ממה שראיתי בשיטוט הקצר שלי)החיפוש באתר סביר- צריך לזכור לאפס את החיפוש בכל חיפוש חדש.

  4. הנרי 26 ספטמבר 2010 ב - 17:08 קישור ישיר

    המשך לתגובה של "יוצר".
    איך זה שעד היום לא קמה התארגנות להחליף את ההנהלה של סינמטק תל אביב, שהוא מהגרועים שיש. כבר שנים שהסינמטק מציע תכנית עלובה וזה עובר בשתיקה. אני מניח שאנשי הקולנוע מפחדים שהתקוממות כזאת תפגע בהם, ובתמיכה שהסינמטק ואלון גרבוז בראשו יכולו לספק להם.

  5. web analytics 8 דצמבר 2010 ב - 4:44 קישור ישיר

    Man this spam comments here are driving me nuts! Do something about it!

  6. RealTimePlease 8 דצמבר 2010 ב - 8:15 קישור ישיר

    Buddy this spam here will drive me nuts! Delte them!


השאירו תגובה