09 פברואר 2011 | 12:45 ~ 6 תגובות | תגובות פייסבוק

טוקסידו מון

oscar2011nominees_hiresלחצו להגדיל מאוד מאוד


עונת הפרסים בהוליווד גורמת למיטב כוכבי, שחקני, תסריטי, במאי, מפיקי, סוכני ויחצני הוליווד ללבוש במשך חודש שלם את מיטב מלבושי הערב שלהם ולנדוד מאירוע לאירוע, מטקס לקוקטייל, מקבלת פנים לבראנץ'. הנה שלושה שהתקיימו השבוע, ושזכו לתיעוד חביב למדי.


1.

ארוחת הצהריים של מועמדי האוסקר. אירוע שנתי בו כל מועמדי האוסקר של אותה שנה מתקבצים לקבלת פנים, מפגש עם תקשורת, ארוחה קלה והכי חשוב: התצלום הקבוצתי השנתי. השנה הגיעו 151 מתוך 190 המועמדים לתצלום הקבוצתי. מי שלא הגיע, יש לו לרוב תירוץ טוב למדי (למשל, כמו דיוויד פינצ'ר, שהוא נמצא על סט של סרט אחר). אם תגדילו את התמונה תוכלו לראות את האנשים די מקרוב. זהו, למשל, את רוג'ר דיקינס, במרכז השורה השניה מלמעלה. האם הוא יזכה באוסקר על הצילום של "אומץ אמיתי"? והנה האחים כהן, שניים שלא קל לשנע אותם מניו יורק ללוס אנג'לס ושאין להם רקורד עשיר בהסתובבות במסיבות קוקטייל. הם בשורה הראשונה מצד ימין. ומה עושה אנט בנינג על ברכיו של ג'ף ברידג'ס? אני עובר על התמונה, ומנסה לא רק לראות את מי אני מזהה בה, אלא האם אני יכול גם לנחש מי מהם יהיה הזוכה בעוד שבועיים וחצי.


ובינתיים, אפשר להעביר את הזמן ולשחק משחקים עם הצילום הנ"ל. למשל: תוך כמה זמן תאתרו בו את קולין פירת? (רמז, ליד מישל וויליאמס). או: מי עומדת משמאל להנס זימר? וכו'.


2.

לא כל הפרסים חשובים, אבל לפעמים גם באירוע זניח יש רגעים מבדרים. קחו, למשל, את טקס פרסי ה"אנני", פרסי האנימציה השנתיים. כאן יש בלאגן גדול. נורא דומה לפרס התיאטרון הישראלי. דיסני ופיקסאר לא מוכנים להשתתף בתחרות, יש להם טענות נגד הניהול שלה (כמו למשל הטענה נגד העובדה שכל עובדי דרימוורקס אנימיישן אוטומטית נרשמים לאגודה, ולכן סרטי דרימוורקס מקבלים בטקס בולטות משמעותית. השנה, למשל, זכה בפרס הגדול "הדרקון הראשון שלי". לפני שנתיים זה היה "קונג פו פנדה"). אז בדיסני/פיקסאר די מחרימים את האירוע הזה.


אבל…


אחד הזוכים בפרס על מפעל חיים השנה היה בראד בירד, שהתחיל את דרכו כאנימטור בדיסני, עבר להיות אחד הבמאים והאנימטורים ב"משפחת סימפסון" בתחילת דרכה, ואז יצר כמה מסרטי האנימציה היפים של ימינו: "ענק הברזל" (לאולפני וורנר) ואז את "משפחת סופר-על" ואת "רטטוי" לפיקסאר). אלא שבראד בירד לא יכול היה להגיע לטקס. הוא נמצא בוונקובר, מביים את סרט הלייב-אקשן הראשון שלו, "משימה בלתי אפשרית 4 ", עם טום קרוז וסיימון פג. בראד שלח לצופי טקס האנני וידיאו שלו מסט הצילומים, בו הוא מתנצל שהוא לא יכול היה להגיע, מודה על הפרס ואז מכריז ש… תראו לבד:






ואגב, כשראיתי את הקטע הזה אתמול ברשת היה לי מאוד מאוד קשה שלא להעלות אותו כפוסט נפרד, רק כדי שאוכל לתת את הכותרת החד פעמית "אנגרי בירד", שמי יודע מתי היא תהיה שוב רלוונטית ואקטואלית. אבל הפגנתי איפוק וצרפתי את הקטע הזה לשניים האחרים לטובת העשרת הפוסט. אני מקווה למצוא צידק לשימוש בכותרת "אנגרי בירדז" בעתיד הנראה לעין.



3.

לא פחות קונטרוברסלי הוא פרס גילדת התסריטאים, שלמעשה מחולק רק בין תסריטים ותסריטאים שעונים על הגדרות מאוד מגבילות של האיגוד, ולא פתוח לכלל הסרטים. אבל גם גילדת התסריטאים השיגה סטאר-פאוור לטקס שלה, והיא גייסה את  אריק סטונסטריט ואת ג'סי טיילר פרגוסון, קאם ומיטשל מ"משפחה מודרנית", להיות מנחי הטקס. השניים פצחו בשיר פתיחה בשם "Write it Gay". ואמנם, אני לא חסיד גדול של "בואו ניקח שיר מוכר ונשנה לו את המילים", אבל בתוך קטע כמעט צ'יזי יש להם שם כמה אבחנות לא רעות בכלל. כמו זו שאכן, שנת 2010 היתה מאוד גיי פרנדלי בקולנוע ובטלוויזיה: "משפחה מודרנית", "Glee", "הילדים בסדר", "ברבור שחור". טייק איט אווי:




נושאים: בשוטף

6 תגובות ל - “טוקסידו מון”

  1. גיא 9 פברואר 2011 ב - 13:15 קישור ישיר

    בראד בירד, אחד היוצרים האהובים עלי, מדגיש בקטע המעולה הזה בדיוק את התמיהה שלי על הבחירה שלו לביים את "משימה בלתי אפשרית 4".
    אמנם "משפחת סופר על" הוא סרט האקשן האהוב עלי ביותר בעשור האחרון, אבל עדיין אני מתקשה להבין איך תסריטאי מחונן שכזה הולך לשרת חזון של טום קרוז ואברהמס.
    לבירד הפתרונות.
    (וכשראיתי את הקטע אתמול, הפצצתי את כל מי שאני מכיר עם הלינק לזה. זה פשוט קטע מצוין)

  2. מיכאל 23 9 פברואר 2011 ב - 16:12 קישור ישיר

    גיא, ומה יש לך נגד אברהמס וקרוז?
    משימה בלתי אפשרית 3 היה מצוין, מעיף מוחות.
    טום קרוז שחקן שבאמתחתו אינספור הופעות נפלאות.

  3. סטיבי 9 פברואר 2011 ב - 17:44 קישור ישיר

    "קוד מקור" רשום כיוצא ב-31/3.
    http://unitedking.co.il/Movie1.asp?Movie_id=373

  4. hamlet 9 פברואר 2011 ב - 19:33 קישור ישיר

    The BAFTA is on Sunday
    It's around 2 hours long
    with this English sense of humor
    Don't miss it

  5. אורי 1 9 פברואר 2011 ב - 21:20 קישור ישיר

    1.יש גם תמונות קבוצתיות של המועמדים לפרס השחקן הראשי, שחקנית ראשית ושחקנית משנה:
    http://www.awardsdaily.com/2011/02/oscar-luncheon-photos-2/#more-36331

    2.בעצם, חוץ מכריסטיאן בייל [שגם אמור להיות בצילומים לסרט] כל השחקנים המועמדים הגיעו לאירוע.
    וכשאני רואה את השחקנים מצטלמים מחויכים אחד עם השני, אני תוהה אם יש כאן פירגון אמיתי או צביעות הוליוודית בתחפושת.
    3. רוג'ר דיקנס חייב לזכות הפעם. יש גבול לכל דבר

  6. הברמן 9 פברואר 2011 ב - 22:46 קישור ישיר

    מסכים עם מיכאל 23.
    אם נניח רגע לחייו הפרטיים לנוח בצד על הספה המקפצת של ווינפרי נשאר עם שחקן כריזמטי, מוכשר, מהוקצע ומרגש.
    וגם אברהמס ברוך השם הוא שדון מוכשר לא פחות.


השאירו תגובה