10 מאי 2011 | 12:03 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

הללויה, סרטים בחינם!

האמת, אני קצת בשוק מהספונסרים שלי ב"אורנג'". אני חושב שאני בשוק חיובי. אבל מצד שני, אני גם מרגיש פספוס. בקיצור: הבוקר אני רואה מייל פרסומי שהגיע מאורנג' שמבשר שכל הסרטים הישראליים בשירות "אורנג' טיים" מוצעים לצפייה חינם למשך יום העצמאות. די מדהים. כמובן שתמצאו שם את "גבעת חלפון אינה עונה", עדיין ככל הנראה הסרט הישראלי הכי מצחיק. וגם את "סאלח שבתי", בעיני יצירת מופת ואבי אבות הקולנוע הישראלי, ומופת של כתיבה עילאית. ו"השוטר אזולאי". ו"הלהקה". ו"חגיגה בסנוקר". ו"מציצים". וגם את "לול" ו"שבלול", שאפשר לראות בצפייה מקוטעת ולא רציפה, שאולי מתאימה יותר לצפייה חינם. וגם להיטים חדשים יותר: "ההסדר", "סוף העולם שמאלה", "ללכת על המים". אני ממליץ על "מסעות ג'יימס בארץ הקודש", ועל "עטאש", ועל "מישהו לרוץ איתו".

 

ובעיקר אני בשוק שעמיתיי מאורנג' לא דרשו, ביקשו או אפילו סתם עדכנו כדי שאוכל לשתף אתכם בזה. הידד להפרדה בין המחלקות המסחריות למחלקת התוכן. אבל מכיוון שאני שש לשים לינק לכל שירות סטרימינג בעולם שמציע סרטים בחינם, בוודאי שאני שמח להזכיר גם שירות מקומי, גם אם הוא משלם את שכרי (ואף בגלל כך). בקיצור, זפזפו בין הסרטים. נראה כיף.

 

אה כן. חג שמח וכשר.

נושאים: בשוטף

3 תגובות ל - “הללויה, סרטים בחינם!”

  1. עומר 10 מאי 2011 ב - 12:49 קישור ישיר

    זה רק ללקוחות אורנג'?

  2. הלנה 10 מאי 2011 ב - 13:11 קישור ישיר

    הבוקר אני רואה מייל פרסומי שהגיע מאורנג' שמבשר שכל הסרטים הישראליים בשירות "אורנג' טיים" מוצעים לצפייה חינם למשך יום העצמאות
    בולשיט אחרי התקנה שהם מבקשים לא רואים כלום.עובדים על אנשים

  3. שלומי 11 מאי 2011 ב - 11:56 קישור ישיר

    גם אני ניסיתי לצפות ולא הצלחתי
    (ויש לי אורנג')


השאירו תגובה