24 יולי 2011 | 10:32 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

זה היה השבוע שהיה

יש לי תחושה שקרו הרבה דברים די מעניינים השבוע, כך שאם הייתם השבוע במאהל מחאה, ועכשיו נכנסתם רגע הביתה כדי להתקלח, להחליף בגדים, להטעין את המגאפון ולקרוא מייל, הנה בתמצית מה שהיה לנו בשבוע החולף: הכל התחיל כשפסטיבל ירושלים החליט לבטל את פרס סרט הביכורים ל"עמק תפארת"  בגלל חשש לניגוד עניינים של אחד השופטים. השופט נעלב, ועמיתיו החליטו להחזיר את הפרס על כנו ולהוסיף פרס נוסף ל"השוטר". יוצרי "השוטר" ויתרו על הכבוד. ופסטיבל ירושלים יצא מכל הסיפור הזה מצולק למדי. "הארי פוטר ואוצרות המוות, חלק ב'" יצא ואני די התפעלתי ממנו. ואז תהיתי האם זה הסרט עם הפתיחה הגדולה ביותר אי פעם בישראל. אחד המגיבים הזכיר לי שיכול להיות שזה דווקא "הארי פוטר והנסיך חצוי הדם". כך או כך, הפתיחה היתה אסטרונומית. הלאה: לספייק ג'ונז יש קליפ חדש לביסטי בויז. וזה היה גם שבוע גדוש בהצצות לכמה מהסרטים המסקרנים של השנה הקרובה: "האביר האפל חוזר", הבאטמן השלישי והאחרון של כריסטופר נולן; "ספיידרמן" החדש של מארק ווב, שמתחיל את כל הסיפור מחדש (בתלת מימד); ו"חתולים על סירת פדלים", קומדיית האימה המטורללת החדשה תוצרת ישראל (אני קורא לזה "לגבעות יש עיניים" פוגש את "מבצע סבתא").

 

ואפרופו, סרטי אימה ישראליים: "כלבת" זכה ביום שישי בציון לשבח בפוצ'ון, פסטיבל האימה של קוריאה (או בחיבה: ק.פוצ'ון), ועכשיו הסרט בדרכו לקנדה, שם יוקרן בסוף השבוע הזה בפסטיבל פנטזיה במונטריאול.

נושאים: בשוטף

3 תגובות ל - “זה היה השבוע שהיה”

  1. אורי 1 24 יולי 2011 ב - 18:55 קישור ישיר

    ב"וואלה" מדווחים ש"התחלפות" של ערן קולירין לא יתמודד השנה על פרס אופיר, כיוון שעותק הסרט מתעכב במעבדה בחו"ל. אם כך, כל סרטי התחרות [חוץ מ"סימיקו הקטן"] נחשפו כבר ואפשר להתחיל בהימורים, מה גם שסרטו של קולירין, ככל הנראה, פינה את השטח לסרטים אחרים.

  2. אורון 24 יולי 2011 ב - 19:43 קישור ישיר

    והנה מתחיל שבוע חדש – "ההתחלפות" של ערן קולירין פורש מהמירוץ לאופיר (ניק לינק)

  3. בן דיין 26 יולי 2011 ב - 1:53 קישור ישיר

    הנסיך לא שבר את השיא, הוא השיג 700 אלף בארבע הימים הראשונים שלו, סביר להניח שהארי כבר השיג קרוב למליון.


השאירו תגובה