19 ספטמבר 2011 | 14:22 ~ 4 תגובות | תגובות פייסבוק

שתי ידיעות מפתיעות

ידיעה א':

 

אחרי שמקשת בישרו לנו שטקס פרסי אופיר ישודר אצלם רק בפיגור של עשרה ימים, מגיעה כעת הבשורה המפתיעה והמשמחת שהטקס דווקא כן ישודר כמעט בזמן אמת. טקס פרסי אופיר יתקיים ביום חמישי הקרוב בחיפה החל מ-20:15, וישודר בקשת כעבור שעתיים. מוני מושונוב יהיה המנחה. ודביר בנדק ורותם אבוהב, כוכבי הסיטקום של קשת, "סברי מרנן", יגישו את פרס הסרט. במילים אחרות, בניגוד לתחזיות שלי, יש סיכוי שיהיה לטקס השנה קצת רייטינג (בוודאי שהשוואה לשנה שעברה, בה הטקס שודר בערוץ 1, מול מקלטי טלוויזיה כבויים).

 

ואגב, זה רק נדמה לי או שעיריית חיפה הניחה באחרונה סטיפה של כסף על שולחנו של מנכ"ל קשת כדי להפוך את החודש הקרוב לחודש חיפה אצל הזכיין? הפרומואים בערוץ 2 מבטיחים שבחגים נקבל גם את פרס אופיר מחיפה, גם אירוע לציון יובל לתיאטרון חיפה, וגם תוכנית פרומו לקראת פסטיבל חיפה. זה לא יכול להיות מקרי, וזה בוודאי קשור למהלך שעיריית חיפה יוזמת, עליו דיווחנו כאן (בסעיף 4).

 

ואגב, מי יהיה בטקס בחיפה ביום חמישי?

 

ידיעה ב':

 

לא "היורשים", לא "הארטיסט", לא "מאניבול" (שאף אחד מהם, אגב, לא יוקרן בחיפה). הסרט שזכה בפרס חביב הקהל בפסטיבל טורונטו – פרס זניח לחלוטין שפתאום שמים לב אליו כי הוא הסתנכרן עם האוסקרים כמה פעמים השנים הקרובות – הוא דווקא הסרט הלבנוני "לאן הולכים עכשיו?" שביימה נדין לבקי. האם זה אומר שהכללותו בחמשת המועמדים לאוסקר הזר מובטחת? והאם זה אומר שזו תהיה שנה מזרח תיכונית באוסקרים השנה? תארו לעצמכם שישראל, לבנון ואירן יהיו מועמדות שלושתן לאוסקר? כרגע, זו אפשרות לא מופרכת בכלל. האם במקרה כזה האירנים יפרשו מהאוסקרים במחאה על כך שהציונים מועמדים גם?

נושאים: בשוטף

4 תגובות ל - “שתי ידיעות מפתיעות”

  1. ציבוקא 20 ספטמבר 2011 ב - 4:12 קישור ישיר

    קצת מצחיק אם האירנים יפרשו מהאוסקר בגלל ש"הציונים" מועמדים לצידם כשאפשר להגיד שאותם "ציונים" הם אלה שיחליטו אם הם יזכו בפרס או לא.

  2. איציק 20 ספטמבר 2011 ב - 10:18 קישור ישיר

    סליחה על החזרה אבל זה הפוסט הנכון לשים את זה. הלך לנו האוסקר[ בעקבות הצפייה בטריילר הלבנוני..]

  3. Spartak 20 ספטמבר 2011 ב - 20:55 קישור ישיר

    איציק,אתה יכול להסביר איך,אך ורק על-ידי צפייה בטרלייר אתה יכול להחליט האם יש לו יותר סיכוי מ"הערת שוליים" (בהנחה שהוא יזכה) או לא?

  4. איציק 21 ספטמבר 2011 ב - 18:44 קישור ישיר

    טריילר נותן לדעתי תמונה לא רעה לשיפוט סרט ולהחליט לראות אותו. אני לא אלך לסרט על סמך דבר מבקר. איך אומרים it works for me.
    וסתם דוגמה. big bang עם בנדרס.אחלה סרט.


השאירו תגובה