26 ספטמבר 2011 | 18:05 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

סוסים שחורים

הכותרת על כך שאיילת זורר הוקפצה לגלם את אמו של סופרמן בגרסה החדשה שמצלם זאק סניידר בימים אלה מגשת אותי מכמה וכמה כיוונים: גם כי אני מחבב את זורר, וגם כי אני מחבב את סופרמן. זורר הוזנקה להחליף את ג'וליה אורמונד, שלוהקה לתפקיד הזה במקור ולא ברור למה נדרשה לה החלפה. הסרט מצטלם בימים אלה. כריסטופר נולן מפיק. ואם הסרט לא יהיה גרוע, לזורר מובטח עכשיו עתיד שמלא כולו ביקורים בפסטיבלי קומיקס. היא תהיה גדולה כמו לפחות… סוזנה יורק.

 

==============

 

אפרופו פסטיבלי פנטזיה: למקרא הטוויטר של אהרון קשלס אני מבין שהיתה להם הקרנה נהדרת של "כלבת" בפנטסטיק-פסט באוסטין.

 

==============

 

טרי גיליאם יתחרה בקטגוריית הסרט הקצר בתחרות האקדמיה האירופית לקולנוע עם סרטו בן 20 הדקות The Wholly Family". ומי יתחרה מולו? רועי רוזן, עם סרטו "צא".

 

==============

 

עוד ארבעה ימים לדד-ליין להגשת הסרטים הזרים לאקדמיה האמריקאית, ויש כבר כמה שערוריות. תודה לאל, אף אחת מהן לא קשורה לישראל. אבל יוצרי הקולנוע באלבניה מעוצבנים מכך שהסרט שנבחר לייצג את המדינה באוסקר בוים על ידי אמריקאי ולא על ידי אלבני; וברוסי יש מי שמעוצבן על כך שהפלופ הענק "שמש בוגדנית 2 " הוא הסרט שנבחר. וכו'.

 

================

 

שתי תוספות לפסטיבל חיפה: ג'ון מאדן, הבמאי של "החוב" (וגם של "שייקספיר מאוהב"), יגיע לפסטיבל. ו"סוס שחור", סרטו החדש של טוד סולונדז, צורף ברגע האחרון לתוכנייה.

 

===========

 

"מטורף, טפש, מאוהב" הוא ככל הנראה הסרט הכי נצפה השבוע בארץ. אחריו "ידידים פלוס" ואחריו "אין לי מושג איך היא עושה את זה". שלושת הסרטים האלה מופיעים במקום בשני, שלישי ורביעי גם בטבלת הנמכרים באתר של סינמה סיטי וגם בטבלת המבוקשים באפליקציית יס פלאנט. אבל שימו לב לסרטים שנמצאים במקום הראשון פה ופה: ביס פלאנט הסרט במקום הראשון הוא "חטיפה", המופץ על ידי פורום פילם, שבבעלות בעליה גם יס פלאנט; בסינמה סיטי הסרט במקום הראשון הוא "יחידה עלית", המופץ על ידי יונייטד קינג, שבבעלות בעליה גם סינמה סיטי. שני הסרטים האלה לא נמצאים ברשימת המבוקשים של הרשת המתחרה. וכך אנחנו רואים איך בעל הבית מקדם את הסרטים של עצמו ברשת שבבעלותו, על חשבן סרטים מתחרים. ואם זה לא מצב שדורש את התערבות הממונה על ההגבלים העסקיים (הם כבר היו במשרדי תנובה הצמודים לסינמה סיטי אתמול!), אני לא יודע מה כן.

נושאים: בשוטף

2 תגובות ל - “סוסים שחורים”

  1. איתן 26 ספטמבר 2011 ב - 18:27 קישור ישיר

    אני גם די מאוהב באיילת זורר, אבל לא הגיע הזמן שהיא תפסיק לשלם את מס הוליווד שלה, ותקבל כבר תפקידים דרמטיים טובים?
    היא כבר היתה טרוריסטית ספרדיה ב"Vantage Point", וגם בסרט ההמשך ל"צופן דה-וינצ'י" היא היתה. תסתכל על היאם עבאס – לפני שנתיים כבר דיברו עליה כמועמדת פוטנציאלית לאוסקר (על "האורח" של מקארת'י). ואח"כ היא הופיעה בסרט של ג'רמוש. איילת זורר שחקנית טובה מאוד (ויפה מאוד). היא יכולה להגיע לזה. מאכזב אותי שהיא עושה עוד סופרמנים, בזמן שהיא יכולה להיות שחקנית-שחקנית.

  2. Spartak2005 26 ספטמבר 2011 ב - 22:25 קישור ישיר

    בקשר לשערוריות,העניין הוא שזה לא סתם "מעוצבן",בעצם זה ראש הוועדה שבחרה את הסרט.העסק שם באמת נראה די מסריח…בוועדה היו 8 יש,שחלקם קרובי משפחה או מקורבים של מיכאלקוב,אז תעשה חשבון לבד.


השאירו תגובה