19 דצמבר 2011 | 22:11 ~ 8 תגובות | תגובות פייסבוק

"עלייתו של האביר האפל", הטריילר


 

נושאים: בשוטף

8 תגובות ל - “"עלייתו של האביר האפל", הטריילר”

  1. Eran 19 דצמבר 2011 ב - 22:57 קישור ישיר

    צפיתי בשש הדקות הראשונות של TDKR בהקרנת האיימקס של M:I-4. מדובר בסצנת אקשן גרנדיוזית בכיכובם של ביין, ואלון אבוטבול. מטריד אותי שלא ניתן להבין כמעט מילה אחת ממה שביין אומר מבעד למסכת הגז שלו- בניו יורק אין כתוביות בסרטים. מקווה שעד הבכורה יתקנו את הבעיה הזאת.
    ואגב, באולם כבר מוכרים כרטיסים להקרנת החצות של הסרט ביום הראשון להקרנות ביולי.

  2. מיקי 19 דצמבר 2011 ב - 23:45 קישור ישיר

    בכל זאת דברנו על זה! הטריילר עושה חשק כל כך גדול לראות כבר את הסרט. ערן, הבנתי שיוצרי הסרט מודעים לבעיה עם הדיבור של ביין – היו תלונות של מי שצפה בשש הדקות ראשונות – והם בטח יתקנו את זה. אגב, ראיתי את שש הדקות האלו באיכות על הפרצוף שמישהו צילם מהקולנוע והעלה לרשת – עכשיו אני כבר לא מוצא את הלינק. אני רק יוכל להגיד: כל הכבוד לאלון אבוטבול!

  3. Eran 20 דצמבר 2011 ב - 0:00 קישור ישיר

    ובאמת הגיע הזמן שבאטמן יעשה עליה.
    עטלפים זה כשר?

  4. אורי 20 דצמבר 2011 ב - 2:12 קישור ישיר

    החוק אומר שאין כזה דבר טרילוגיה מושלמת. תמיד יש סרט אחד שהורס ונראה שזה המקרה גם הפעם.

  5. סופרמן 20 דצמבר 2011 ב - 8:57 קישור ישיר

    כבר משני חלקיה הראשונים אפשר ללמוד כי הטרילוגיה של נולאן אינה מושלמת.

  6. איריס 20 דצמבר 2011 ב - 9:13 קישור ישיר

    גברים עם מסיכות זה כבר לא מה שהיה פעם. איפה ג'יימס ארל ג'ונס כשצריך אותו? 🙂 (ואולי דוקא בעיות בסאונד מסבירות את הבילבול עם הציטוט האלמותי ההוא…)

  7. איתן 20 דצמבר 2011 ב - 20:56 קישור ישיר

    טוב, אז אין כל כך אקשן היום (ובכלל השבוע)
    אז הקשבתי היום לOscar Talk מלפני כמה ימים. אן תומפסון אומרת על הסרט של סטיבן דולדרי : He's dead. הוא יצא מאוחר מדי, הביקורות לא יאהבו אותו (ככה היא טוענת), הוא לא יצליח מי יודע מה בקופות (בעיקר כי יש טענה שהילד מעצבן), וכתוצאה מכך – הלך האוסקר.
    אז נשארנו עם "הארטיסט" (ואולי "סוס מלחמה", אבל אני מאוד סקפטי לגבי הסרט של ספילברג. הוא פשוט נראה לי סנטימנטלי מדי. ואני לא מאמין ש"הוגו" ייקח). איכשהו אני מאוד מסמפט את "הארטיסט", אבל אני מרגיש כלפיו את מה שהרבה הרגישו בשנה שעברה כלפי "נאום המלך" – אחלה סרט, אבל לא בשביל אוסקר. ולכן אני עדיין מחזיק בדעה שבעוד שבועיים-שלושה המבערים יידלקו, וסטיבן דולדרי יעקוף את כולם (או כמו שכתבת בטוויטר לפני כרמה ימים: it is unwise to bet against Stephen Daldry).

  8. לירון 21 דצמבר 2011 ב - 1:11 קישור ישיר

    האם ייתכן שנפתח המרוץ לאוסקר של שנה הבאה? צריך לזכור שגם מ"שר הטבעות" האקדמיה התעלמה בשני הסרטים הראשונים ולבסוף זיכתה את האחרון בפרס הסרט כהוקרה על כל הטרילוגיה. יש סיכוי שזה יקרה גם לנולאן. אני גם מריח מועמדות ודאית לאו האתוואי על שחקנית משנה אבל עוד ימים יגידו..

    ==============

    רוה ללירון: לא.


השאירו תגובה