07 פברואר 2012 | 14:45 ~ 5 תגובות | תגובות פייסבוק

"ספיידרמן המופלא", טריילר שני

אמש התקבצו אלפי מעריצי ספיידרמן בבתי קולנוע באמריקה להיחשף לשבע דקות ראשונות מתוך "ספיידרמן המופלא", הגימיק השיווקי שהמציא ג'יימס קמרון לטובת "אווטאר", שמטרתו יצירת באז לסרט חודשים לפני צאתו. הרעיון כאן, אני מניח, הוא להרגיע את כל הסקפטים שטענו שאין שום טעם והגיון להוציא סרט ספיידרמן נוסף, זמן כה קצר אחרי טרילוגיית הסרטים הקודמת (והמצליחה מאוד) של סם ריימי. המגיב השכונתי הידידותי שלנו, ערן, היה אמש באירוע ההצצה הספיידרמני בניו יורק והוא דיווח משם אמש, בטונים לא נלהבים במיוחד. פיד הטוויטר שלי היה קצת יותר נלהב.

 

אז אמנם, חלפו רק עשר שנים מאז "ספיידרמן" הראשון ההוא – ההוא שהיו צריכים למחוק ממנו את מגדלי התאומים בפוסט כי הוא יצא פחות משנה אחרי אירועי 9.11. ואם בעבר היינו מחכים לחלוף 30 שנה מלהיט ועד הרימייק, עכשיו הזמנים התקצרו. 10 שנים זה ה-30 שנה החדשים. וממילא ההגיון של האולפנים הוא כזה: קהל היעד של הספיידרמן החדש היה בן שלוש כשהסרט המקורי יצא. ואם הסרט ההוא ניסה להיות חלוצי בשילוב אנימציה ממוחשבת עם אנשים בשר ודם (הסרט ההוא ניסה להגשים את חזונו של ג'יימס קמרון, מי שהיה אמור לביים את הספיידרמן הזה אי שם בשנות התשעים, ולייצר ספיידרמן באנימציית מחשב, ללא כפילים). הסרט הנוכחי, אני מניח, מייבא את ספיידרמן לעולם התלת מימד. ועל פי הטריילר, שהופץ רשמית הבוקר, הוא כנראה מנסה להיות יותר אפל מהסדרה של סם ריימי, כנראה בהתאם לשינויים שעברו על הקומיקס עצמו לאורך השנים. דבר אחד אני אומר לזכות הספיידרמן החדש: אנדרו גרפילד נראה לי ליהוק מצוין לתפקיד פיטר פרקר. הקול הדק והגבוה של טובי מגווייר תמיד הציק לי. את הסרט החדש מביים מארק ווב ("500 ימים עם סאמר") שמיע לפרנצ'ייז הספיידרמני ללא שום מעמד של במאי-על פולחני. היה לנו כבר טריילר ראשון ביולי, שמציג את ראשית הסיפור. והנה טריילר שני, שחותך ישר למרדף:

 


 

נושאים: בשוטף

5 תגובות ל - “"ספיידרמן המופלא", טריילר שני”

  1. אורון 7 פברואר 2012 ב - 16:19 קישור ישיר

    ומה עם הפרצוף של מגוויר? או העובדה שהוא לא יכול לשחק גם אם חייו יהיו תלויים בכך? לא הפריעו לך בסרטים הקודמים של ספיידי? (שאלה רטורית, אני זוכר שלא).
    אחלה טריילר שבעולם בעיניי – מעורר ציפייה ומשכיח את זכרה של טרילוגיית ריימי.

  2. גיל 7 פברואר 2012 ב - 16:21 קישור ישיר

    טריילר מצוין ובהחלט עושה חשק לראות את הסרט.
    יש גם גרסה מתורגמת שלו בכתובת http://www.youtube.com/watch?v=YobgnmWhjNw&feature=player_embedded
    ממליץ לבחון את הטריילר, ומצפה לסרט בקיץ.

  3. מיכאל גינזבורג 7 פברואר 2012 ב - 16:47 קישור ישיר

    ובכן, 'ספיידרמן המדהים' נראה… מדהים.

  4. ערן 7 פברואר 2012 ב - 21:29 קישור ישיר

    מסכים עם אורון, אבל אם יש מישהו יותר גרוע ממגוויר זה ללא ספק אנדרו גארפילד.
    חוץ מזה הטריילר נראה מעולה.

  5. דני 7 פברואר 2012 ב - 22:19 קישור ישיר

    מסכים עם אורון אבל דווקא לא מסכים בנוגע לקול של טובי.

    לא אהבתי אותו כפיטר פרקר אבל כן חשבתי שהקול שלו התאים לאיש העכביש. דווקא את הקול של גארפילד אני מוצא… מוזר, כשהוא לובש את המסיכה.


השאירו תגובה