19 מרץ 2012 | 12:37 ~ 5 תגובות | תגובות פייסבוק

בתל אביב יש מוזיקה מצוינת

מעין אפרופו לפוסט הקודם על סרט האסופה "ירושלים, אני אוהב אותך", מתברר שכמה שלא נשתתף באוסקרים, באירוויזיון בגביע אירופה לכדורסל, לא משנה כמה עברית תדבר נטלי פורטמן, עדיין תקשורת הבידור הזרה תהיה משוכנעת שישראל היא מדינה בה גמלים מסתובבים בכבישים, לפחות אלה שלא נהרגים מהלחימה הבלתי פוסקת ברחובות והפצצות שמתפוצצות בכל מקום.

 

מדהים שהדימוי הזה עדיין חי. ועוד בקרב בלוגרים שאמורים להיות מעודכנים לגבי מה שקורה בעולם. כשחברת קינטיס התחילה לעדכן במייל שהיא הזמינה כשבעה בלוגרי מוזיקה מהעולם לבוא לסיור מוזיקלי בישראל התייחסתי לכך בציניות אופיינית. מה כבר יימא מזה. אבל כשקראתי את הדיווח של רבקה שילר מהאן.אם.אי על הביקור שלה, הורדתי את הכובע ליזמים הישראליים. הייתי משוכנע ששילר – בלוגרית שאמורה להיות סופר מעודכנת בכל סצינות המוזיקה העולמיות ועוד מישהי עם שם שנשמע יהודי – תדע איך ישראל נראית באמת. אם לא באמצעות ביקור אישי אז בזכות מה שהיא אולי ראתה בקולנוע בשנים האחרונות. אבל לא. עדיין חול, גמלים ופצצות. זה מה שהיה לה בראש כשהיא החליטה להצטרף לביקור. בהנחה שאין כאן איזושהי פרודיה מודעת-לעצמה שהחמצתי, הרי ששילר הגיעה צינית ויצאה שגרירת ישראל החדשה בלונדון. היא מתפעלת מקוטימן, קרולינה, איזבו, מעברי לידר וההרכב שלו TYP, מ-אקולקטיב, ומאורן ברזילי. די מדהים מה שביקור פינוקים עושה לדעתו של כתב.

נושאים: בשוטף

5 תגובות ל - “בתל אביב יש מוזיקה מצוינת”

  1. x 19 מרץ 2012 ב - 16:10 קישור ישיר

    אוף טופיק –
    אולי מישהו כבר העלה או לנקק לכתבה הזאת, אבל אני ראיתי אותה רק עכשיו.
    http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3563000,00.html
    סקירה לא חדשנית במיוחד אבל די נרחבת על פועלה של יונייטד קינג ומשה אדרי, שמעלה כמה שאלות מרתקות וטענות משפטיות על הקשר שבין מפיק-מפיץ-יוצר-בעל עולם קולנוע (שלושה מהארבע הם בד"כ אותו אחד).

  2. סטיבי 19 מרץ 2012 ב - 18:03 קישור ישיר

    החדש של ג'יימי סטיוארט:
    http://www.filmmakermagazine.com/news/2012/03/jamie-stuarts-new-video-both-ends/

  3. איתן 20 מרץ 2012 ב - 10:20 קישור ישיר

    הסרט החדש של וודי אלן שינה את השם. במקום Nero fiddled יקראו לו "לרומא באהבה". בהודעה לעיתונות נכתב ש"טריטוריות זרות (ר"ל אלו שאינן אמריקאיות) העדיפו שם שיותר פשוט לתרגם", שזה מצחיק אותי, כי נראה לי ששינוי השם לא ממש משנה. בכל מקרה הסרט היה מופץ בארץ תחת "לרומא באהבה" או משהו בסגנון.

    ותאריך ההפצה בארה"ב נקבע לסוף יוני, מה שאומר שהוא מוותר על פסטיבל ונציה (אולי הוא יהיה בקאן, אבל למרות ההצלחה של "חצות בפריס", נראה לי שהנושא האיטלקי הפעם ימנע ממנו לנסוע לצרפת).

  4. מיכאל גינזבורג 20 מרץ 2012 ב - 21:44 קישור ישיר

    סיור מוזיקה בישראל? התכוונת לת"א.
    ברור שכל מי שיגיע לת"א יחשוב שישראל מתקדמת ומודרנית…
    אני רוצה לראות אותה באה לפה, לטבריה
    😉


השאירו תגובה