02 אפריל 2012 | 08:50 ~ 6 תגובות | תגובות פייסבוק

"זכרון גורלי" (2012), הטריילר

חיכיתי אתמול כל היום שהטריילר הזה יעלה, ואז בערב פשוט נשפכתי ונרדמתי. ואז הוא עלה. רגע, אולי בעצם אני רק חולם עכשיו שהוא עלה ברגע שנרדמתי, ועכשיו אני בתוך מציאות חלופית שהושתלה לי במוח.

 

ומאז שהתעוררתי אני רק ער לקרבות בריוני האולפנים שהתחוללו כאן בלילה. אנשי קולומביה/סוני העלו, כנהוג, את הטריילר באופן ראשוני ובלעדי לאפל/אייטיונז, ומאז הם מנהלים מלחמה נגד כך היו-טיובים שרוציפ לגנוב להם את הבכורה. סחתיין על הוויראליות, חברים. ובישראל? אותו דבר: מפיצי הסרט שלחו את הטריילר המתורגם לוויינט להעלאה בחצות, ושכל שאר האתרים יחנקו. הנה הוא ביו-טיובית:

 


 

 

מה אני לומד מהטריילר? אני לומד דבר אחד משמעותי: כשפול ורהובן קיבל ב-1990 את הג'וב לביים את הגרסה הקולנועית לסיפורו של פיליפ ק' דיק "זכרון בסיטונאות" הוא עשה הכל דווקא כדי לברוח מהעולם הקולנועי של "בלייד ראנר", שהפך להיות מזוהה עם העתיד הרצוץ של סיפורי פיליפ ק' דיק. נראה שלן ווייסמן, הבמאי של הרימייק, חוזר אל העולם של "בלייד ראנר". אני דווקא בעד הגישה הזאת.

 

דבר אחר: גם ורהובן וגם ווייסמן הם במאים גרנדיוזיים שבאים ממנטליות של בי-מוביז. ורהובן הוא כמעט במאי טראש בעשרות מיליוני דולרים. זה יוצר סרטים מאוד מצחיקים ומשונים וקינקיים. לווייסמן אין את הקינקיות של ורהובן, לכן נדמה לי שזה יהיה סרט סטרילי יותר. ווייסמן עוד לא עשה שום דבר באמת מרשים עד כה, האם "זכרון גורלי" יוכיח שהוא יותר מסתם במאי אקשן משני וזניח? אגב, זו אשתו קייט בקינסייל שם בתפקיד שרון סטון.

 

ועוד דבר: איך הזמן רץ. אני זוכר כאילו זה היה אתמול כשהייתי בהקרנת העיתונאים של "זכרון גורלי" בקולנוע דקל. אני הייתי בטירוף סביב הסרט הזה, חיכיתי לו בקוצר רוח – חיבבתי את דיק, חיבבתי את שוורצנגר, חיבבתי את ורהובן – זה היה סרט הקיץ המושלם עבורי. ובמשך כחודשיים ספרתי אליו לאחור במדור שערכתי אז במקומון "ערים". והנה, 22 שנה אחר כך: אין שוורצנגר, אין "ערים", אין קולנוע דקל, ורק היחצנים נותרו אותם יחצנים לאותו סרט, והם לא מזמינים אותי להקרנות יותר.

6 תגובות ל - “"זכרון גורלי" (2012), הטריילר”

  1. וויד 2 אפריל 2012 ב - 9:26 קישור ישיר

    אם אין "Cohagen you made your point now give dis people aiiiiiaaa" זה לא טוטל ריקול

  2. איריסע 2 אפריל 2012 ב - 9:42 קישור ישיר

    למה קולין פארל? למה??? איכסה! ולמה בכלל לעשות רימייק מקלאסיקה כזו, אוף איתם!

  3. ג'ים 2 אפריל 2012 ב - 10:00 קישור ישיר

    חבל מאוד שהאולפנים לא מתחשבים באנשים
    שאלרגים לקולין פארל

  4. מיכאל גינזבורג 2 אפריל 2012 ב - 14:05 קישור ישיר

    אוף טופיק
    טריילר ראשון ל'טד' עם מארק וולברג
    http://www.funnyordie.com/videos/d5477d7535/ted-restricted-trailer

    • צליל 3 אפריל 2012 ב - 8:34 קישור ישיר

      ענק! קורע מצחוק! לראות שוב ושוב… (בניגוד לטריילר ל"זיכרון גורלי" שמעורר געגועים למקורי עם שוורצנגר)

  5. רני 2 אפריל 2012 ב - 14:13 קישור ישיר

    לא יכול להיות. את "זכרון גורלי" ראיתי בקולנוע רב-חן רק בשבוע שעבר, לא? עושים רימייקים אחרי שבוע?


השאירו תגובה