10 אפריל 2012 | 21:40 ~ 4 תגובות | תגובות פייסבוק

אנדר סוף סוף טס, גונדרי הולך ל"צל הימים", ונועה כבר בת 47

אז מה קורה בחול המועד בעולם?

 

– בניו אורלינס התחילו (סוף סוף, אחרי שנים על גבי שנים של עיכובים ודחיות) צילומי הסרט "המשחק של אנדר" על פי ספרו של אורסון סקוט קארד. גווין הוד ("וולברין") מביים על פי תסריט שלו בשיתוף עם  רוברטו אורצ'י ("סטאר טרק", "פרינג'"), שגם מתפקד כמפיק הסרט. אורצ'י התחיל לפני כשלושה שבועות לעקוב אחר הפקת הסרט בטאמבלר, בו הוא בינתיים מעלה פוסטון אחד בשבוע. אסא באטרפילד ("הוגו") הוא אנדר, ולצידו הריסון פורד. הסרט, פורסם אתמול, ייצא באוקטובר 2013.

 

– היום (שלישי) התחילו בצרפת צילומי סרטו החדש של מישל גונדרי, "Mood Indigo", על פי ספרו של בוריס ויאן, "צל הימים". רומן דוריס, אודרי טוטו, גד אלמלך ועומאר סי מככבים בסרט שמבטיח להיות סוריאליסטי למדי, ששמו האנגלי לקוח משם קטע הג'ז של דיוק אלינגטון שמשחק תפקיד חשוב בסרט.

 

גונדרי צריך במקביל לגמור את עבודת העריכה והמיקס של סרט נוסף שצילם בשנה שעברה, "The We and the I", שנשמע אקספרימנטלי למדי המתרחש כולו באוטובוס בית ספר.

 

– שווה צפייה: ב"דיילי שואו" של אמש, ג'ון סטיוארט מנסה לעשות סדר בליל הסדר ולמצוא דרך שפסח ינצח את פסחא. אחרי הכל, בבית הלבן הגיעו הפאוור ריינג'רס לחגוג את הפסחא, ואילו לפסח הגיעו רק הקניידעלך.

 

– שווה קריאה: אסנת עופר, אחת העורכות באתר "סלונה", גילמה בסרט "נועה בת 17" של יצחק (צפל) ישורון את דמותה של איה, חברתה/אויבתה של נועה (דליה שימקו). במלאת 30 שנה לבכורת הסרט (מ-1982) היא כותבת קצת מזכרונותיה מימי האודישנים, הצילומים, הנעליים של צפל והביקורת הנלהבת של אורי קליין ממשחקה.

נושאים: בשוטף

4 תגובות ל - “אנדר סוף סוף טס, גונדרי הולך ל"צל הימים", ונועה כבר בת 47”

  1. איתן 10 אפריל 2012 ב - 22:29 קישור ישיר

    נחמד לראות את האנשים האלו הולכים בקווים מקבילים. גם צ'רלי קאופמן וגם מישל גונדרי עובדים עכשיו כל אחד על כמה פרויקטים במקביל. יהיה מעניין.

    אודרי טוטו – חוץ מ"העדינות" שמגיע אלינו מחרתיים (אני אהבתי. אתה לא כל כך), היא הספיקה לצלם סרט עם קלוד מילר שאך זה נפטר (אני מניח שנראה את הסרט הזה בפסטיבל הצרפתי בשנה הבאה). ולפי הידיעה בקישור שלך, גם גד אלמלך מגוון את הקריירה שלו. הקומיקאי המוכשר הזה מצלם סרט עם קוסטה גבראס.

    ועוד מחשבה קצרה: חוץ מ"העדינות", היה אמור לעלות השבוע גם סרט בן יותר משנה שנקרא "האישה האחרת". נטלי פורטמן עכשיו בחופשת לידה, וזו שארית מתקופת "ברבור שחור", כשהיא היתה בכל סרט שני שהוקרן בעולם. הטריילר נראה מרגש למדי. אבל ברגע האחרון הסרט נגנז (אני מסתמך על "עין הדג"). כבר חשבתי לראות איזה סרט בערב החג. לך תבין מפיצים.

  2. אילן 11 אפריל 2012 ב - 20:01 קישור ישיר

    תנחומיי לחובבי אנדר- גווין הוא הוא במאי איום.

    • עמית איצקר 11 אפריל 2012 ב - 23:05 קישור ישיר

      אתה צודק. "וולברין" היה דיי מחורבן. וגם לא השתגעתי על הסרט שהוא עשה עם ריס וויתרספון וג'ק ג'ילנהל. היו יכולים למצוא במאי יותר מעניין לפרוייקט כל כך מצופה.

  3. יוסי.ק 12 אפריל 2012 ב - 12:20 קישור ישיר

    WOW
    קשה לי מאוד מאוד לראות איך הופכים את צל הימים לסרט!
    צריך במאי גאון לכזה פרוייקט!!!

    נחכה ונראה… ללא יותר מדיי ציפיות…


השאירו תגובה