03 ספטמבר 2012 | 16:41 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

"גולדברג ואייזנברג", טיזר

על "גולדברג ואייזנברג" של אורן כרמי כתבתי לראשונה בינואר, כשהיה בשלב העריכות. עכשיו הגיעה הבשורה שהסרט יוקרן במסגרת ה"פרינג'ידר", מסגרת הקולנוע העצמאי/אלטרנטיבי של פסטיבל חיפה יחד עם מיזם הפרינג' של מרט פרחומובסקי ואלעד פלג.

והנה הצצה ראשונית ובלעדית לסצינה מתוך הסרט:

"גולדנברג ואייזנברג" יוקרן בחיפה לצד "אני ביאליק" של אביב טלמור ו"רשימות קצמן" של אמנון וינר (החבר הכי טוב שלי מאז כיתה ג'), שבהם נעסוק בימים הבאים.

נושאים: בשוטף

2 תגובות ל - “"גולדברג ואייזנברג", טיזר”

  1. איתן 3 ספטמבר 2012 ב - 17:28 קישור ישיר

    כן, גם אני קיבלתי במייל הזמנה. אני עדיין צריך לבדוק בלו"ז שלי, אבל מכיוון שפסטיבל חיפה הוא הפסטיבל שלי, סביר להניח שאני אשרוץ שם הרבה, ואגיע גם ל"גולדנברג ואייזנברג".

    אני שמח למצוא סוף סוף גם את "אני ביאליק". פעם חיפשתי חומר על הפרויקט הזה בשביל הבלוג שלי, אבל לא מצאתי מספיק, אז לא כתבתי עליו. זה נראה לי פרויקט מסקרן, מעין מוקומנטרי משעשע. על "רשימות קצמן" אני לא יודע כלום.

    אבל מה עם "לא בתל אביב"? לא יכולתי להגיע לפסטיבל דרום (וחוץ מזה, אני לא בשביל הקרנות חצות). לא מגיע לנוני גפן הקרנה גם בחיפה?

  2. אריק סגל 7 ספטמבר 2012 ב - 11:17 קישור ישיר

    ראיתי את הגרסה הערוכה הראשונית. סרט מתח אלגנטי. קצת מזכיר סרטים של רומן פולנסקי והאחים כהן בהומור השחור שלו ובסיטואציות הקפקאיות…


השאירו תגובה