11 אוקטובר 2012 | 16:56 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

והלוגו השמיני

הלוגו של “וביום השלישי” מול הלוגו של “ברקיע החמישי” (שיוצא היום). אם תבנית השם עובדת, גם התבנית הגרפית תעבוד:

 

אם היינו בלוג אמריקאי דובר אנגלית הייתי יכול להגיד ש”ברקיע החמישי” של דינה צבי ריקליס was dumped into theaters. הוא יוצא היום, שנה אחרי שהוצג בבכורה בפסטיבל חיפה 2011, כשברור שבשבוע הבא רוב הביקושים לסרטים ישראליים יעבור ל”למלא את החלל”. יש סרטים כאלה, שאופן ההפצה שלהם היא עדות למה שהמפיץ/מפיק שלהם חושב עליהם ועל סיכוייהם עם הקהל. במקרה הזה, חוששני שהמפיץ צודק. אני מתקשה להבין איך אותו צוות בדיוק שאחראי ל”שלוש אמהות” היפה – במאית, תסריטאית וצלם – חתום על הסרט המאוד לא טוב הזה. מצער.

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה