28 אוקטובר 2012 | 20:59 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

שוברי קופות: "סקייפול" קורע את השמים, "למלא את החלל" מקום שני

כצפוי, "סקייפול" היה הסרט הנצפה ביותר בבתי הקולנוע בארץ בסוף השבוע. העובדה שהוא יצא רק ביום שישי (חמישי בחצות), לא מנעה ממנו להגיע למקום הראשון גם בסינמה סיטי, גלובוס מקס ויס פלאנט. ההודעה הרשמית בטח תגיע מחר, אבל אין ספק שמדובר בפתיחה עצומת מימדים, של – על פי ההערכות – כ-70,000 כרטיסים. עדכון, 22:00: סוני שיחררו את הנתונים המדויקים. "סקייפול" הכניס בישראל בסוף השבוע 825,000 דולר. שזה בחישוב גס בערך 80,000 כרטיסים (אם גם מביאים בחשבון שהוא מכר גם המון כרטיסים באיימקס וב-VIP, שם מחירי הכרטיס יקר יותר). זו פתיחה באמת ענקית.

ישראל היתה אחת מ-25 מדינות בה פתח "סקייפול" השבוע. בכל 25 המדינות האלה הסרט סיים את סוף השבוע במקום הראשון. בבריטניה הוא שבר את שיאי הקופות של סרטי ג'יימס בונד וכמעט השתווה לפתיחה העצומה של "הארי פוטר ואוצרות המוות חלק ב'".

במקום השני נמצאים צמודים "חטופה 2" ו"למלא את החלל". מה שהופך את ההישג של "למלא את החלל" לעוד יותר מרשים כי הוא צמוד לסרט הכי קופתי בישראל בשבועיים האחרונים בלי הקרנות בשבת. "חטופה 2" תכף מגיע ל-250,000 כרטיסים, ו"למלא את החלל" הגיע אמש (מוצ"ש) ל-60,000 כרטיסים אחרי תשעה ימים על המסך. עד יום ראשון הבא, בהנחה שלא תהיה האטה במכירות, הוא כבר צריך לחצות את ה-100,000 כרטיסים (בדיקה בקופות הערב מראה שההקרנות של "סקייפול" ו"למלא את החלל" די מלאות גם היום. איך זה הולך? הבנים הולכים לאחד והבנות לשני?).

נושאים: בשוטף

2 תגובות ל - “שוברי קופות: "סקייפול" קורע את השמים, "למלא את החלל" מקום שני”

  1. איריס 29 אוקטובר 2012 ב - 1:03 קישור ישיר

    אבוי – קראתי את הספויילר הבא באחד מאתרי החדשות: כל פעולה של ג'יימס בונד בסקייפול נכשלת. אז זה מה שהסרט הזה הולך להיות? במקום ג'יימס בונד המושלם שיוצא מכל פיצוץ כור אטומי בחליפה ללא רבב וכל שערה במקומה מונח, עם חיוך מרוצה-מעצמו ובלונדינית ביד—–זה יהיה שוב סדרה של סצינות שמושכות את הגיבור המיוסר מטה כישלון אחר כישלון? באמת? במקום להינות מגאדג'טים נוצצים הבנתי שיש סצינת "מקגייוור" עם מילכוד של מסמרים? כאשר אבדנו- אבדנו.

  2. אריק 30 אוקטובר 2012 ב - 14:06 קישור ישיר

    איריס, מילא את קוראת ספויילרים – בעיה שלך.
    ומילא שאין בהם הרבה אמת, גם כן בעיה שלך.

    אבל למה את משתפת במודע בספויילרים שלך את השאר? זה הגיוני?


השאירו תגובה