14 אוגוסט 2008 | 21:56 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

המחטיף

זה פשוט הסיפור הכי משונה. טוני ג’ה הוא כוכב האקשן הכי גדול כרגע בתאילנד אחרי שהתגלה ב”אונג באק” ואז ב”טום יום גונג”. את שני הסרטים האלה ביים מי שגילה אותו, פראצ’יה פינקאו. אבל ג’ה הרגיש שהוא יכול להמשיך הלאה בכוחות עצמו לכן את “אונג באק 2” הוא הכריז שהוא יביים בעצמו. חיכה העולם לסרט ההמשך. חיכה וחיכה. והסרט לא הגיע. ויותר מזה: טוני ג’ה נעלם. לפני כחודשיים ג’ה עזב את אתר הצילומים של “אונג באק 2” ונעלם לכמה שבועות מבלי להודיע לאיש איפה הוא ומתי ישוב. השמועות התחילו להתרוצץ שהמתח הנפשי שבבימוי הכריע אותו והוא פרש לאשראם של הגורו שלו לעשות מדיטציה ואפילו, טענה שמועה אחת, להתאמן בסודות המאגיה השחורה. ואז התברר שמדובר בכלל בסכסוך כלכלי בין הכוכב ומפיקי הסרט, שבוודאי תרם גם הוא למתח הנפשי. אבל בתחילת אוגוסט ג’ה חזר לבנגקוק. בסוף יולי הוא הופיע בתוכנית טלוויזיה תאילנדית, כשעורך דינו לצידו, וסיפר – תוך שהוא פורץ בבכי – על העומס שהוא היה שרוי בו ועל כך שהמפיקים מטרפדים לו את החזון של “אונג באק 2”. אחרי השידור הוא נראה מובל ללימוזינה שחורה והתחילו להתעופף שמועות שהמפיקים חטפו אותו, כדי לאלץ אותו לסיים את הסרט. ואז בתחילת אוגוסט ג’ה פרסם הודעה לעיתונות בה הוא מכחיש שהוא נחטף, או שעסק בלימודי מאגיה שחורה, וצירף רשימה של דרישות מהמפיקים כדי שהוא ישוב לסט להשלים את העבודה על “אונג באק 2”. רוב התנאים עסקו ברצונו לקבל עוד כסף להשלמת הסרט ועצמאות מוחלטת בכל החלטותיו. אם לא יתקבלו תנאיו, איים ג’ה, הוא יעלם בשנית והפעם לא יימצא לעולם. איך זה נגמר? ג’ה נכנס לתחנת משטרה והגיש תלונה נגד מפיק הסרט בטענה שהוא שלח אנשי קומנדו שיעקבו אחריו. המפיק הגיע לתחנת המשטרה, התעמת עם ג’ה בארבע עיניים ובסיום הפגישה ג’ה הכריז שהוא מסיר את כל דרישותיו ומבטיח להשלים את הסרט בזמן.
עכשיו נשאר רק לחכות ולראות מה תהיה האפיזודה הבאה: בכורת הסרט או מציאת גופתו של ג’ה בנהר בנגקוקי?

הנה, סתם כדי להראות שלפני שהאיש ירד מהפסים והתעסק עם האנשים הלא נכונים, הוא באמת היה אליל נדיר בשמי האקשן האסיאתי, אבל גם מישהו שההצלחה המהירה כנראה גם חירפנה אותו כהוגן די בזריזות.


סצינת המרדף הרגלי מ”אונג באק”


המיטב של “טום יום גונג”

3 תגובות ל - “המחטיף”

  1. גלילי 15 אוגוסט 2008 ב - 0:02 קישור ישיר

    הסצנה הראשונה בתחילת “המיטב של טום יום גונג” היא סצנה בשוט אחד באורך ארבע דקות עם מצלמת סטדיקאם.

    טוני מספר על כך בראיון באתר
    http://www.cinecon.com/news.php?sid=23

    Q: There’s a sequence in “The Protector” in which you fight dozens and dozens of people while running up a building that lasts for about four minutes, uncut. How long did it take to shoot that one long sequence?

    TONY: It took about a month of preparation for the filming. In total it was eight takes. The eighth was the best one. We were only able to do two takes a day because it required a lot of coordination with the director, safety people, stuntmen and the other actors. There was a lot of work and effort that went into it. The four minute sequence was filmed using a steadycam. With the first cameraman, we actually had to change him because he’s a foreign cameraman and couldn’t keep up with the physical requirements of running after me with a steadycam. There was one instance where we were on the third floor and I was supposed to throw one guy off a balcony, but we realized the safety features weren’t on, so we had to cut that scene and start over. Another time, we were almost done and I was on the fourth floor. I just had to say one more thing but the film ended so we couldn’t use that take. Finally, on the eight take, that was the best one of all the days.

  2. רון 17 אוגוסט 2008 ב - 13:42 קישור ישיר

    בתור חובב מושבע של סרטי מכות,הצפייה בג’ה היא חוויה מדהימה.הבן אדם סופר מקצוען .


השאירו תגובה