05 ספטמבר 2008 | 13:34 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

אין לזה סוף

לתשומת ליבו של מיקי רוזנטל, ב': עכשיו מייקל מור בישר שהוא יפיץ את סרטו החדש, "Slacker Uprising" חינם באינטרנט, החל מה-23 בספטמבר.

וכמובטח, צ'רלס פרגוסון העלה את סרטו התיעודי "אין לזה סוף" ("No End In Sight") ליו-טיוב לצפייה בחינם. הסרט, שהיה מועמד השנה לאוסקר, מראה איך דידרד ממשל בוש את המצב בעירק, מבחינה צבאית, פוליטית ודיפלומטית עד שהגיע למצב של ביצה טובענית שכל פתרון יהיה גרוע מקודמו: בין אם להישאר או לסגת. ההברקה של פרגוסון היא שהוא משתמש ברטוריקה של הימין. הוא כמעט ולא עוסק בנחיצות או בלגיטימיות של המלחמה. הוא מדבר בעיקר עם אנשים שתמכו ביציאה למלחמה. והוא מראה שגם בלי להתעסק בכלל בצידוק של המלחמה, הניהול שלה הוא כשלון מתמשך של טפשות ורוע לב. של דרג מדיני שמתעלם מהערכות הצבא והמודיעין.

זו הגרסה המלאה של הסרט, בת 100 דקות. הסרט כבר שודר ביס-דוקו וניתן לצפייה באתר של יס/וואלה, אבל בגרסה הטלוויזיונית המקוצרת הנמשכת שעה בלבד, כך שזו הזדמנות לראות את הסרט המלא. הקריין הוא קמבל סקוט, שחקן סימפטי ("סינגלס", "רצח מהעבר"), ובנו של ג'ורג' סי. סקוט שגילם את אחד מגדולי הגנרלים של אמריקה ב"פאטון". הנה הסרט:

2 תגובות ל - “אין לזה סוף”

  1. Shai 5 ספטמבר 2008 ב - 19:54 קישור ישיר

    לתשומת ליבי….

    There should be a "vav" instead of the "yod" and it should be "libo" not "libi


השאירו תגובה