17 דצמבר 2013 | 21:12 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

״12 שנים של עבדות״ הוא סרט השנה בסקר המבקרים של אינדי-ווייר

240 מבקרי קולנוע השתתפו בסקר המבקרים השנתי של ״אינדי-ווייר״ שננעל בשבת בלילה. הערב התפרסמו התוצאות: ״12 שנים של עבדות״ של סטיב מקווין נבחר לסרט השנה. סטיב מקווין נבחר לבמאי השנה. צ׳יווטל אג׳יופור נבחר לשחקן השנה (על תפקידו ב״12 שנים של עבדות״). לופיטה ניונגו נבחרה לשחקנית המשנה (על תפקידה ב״12 שנים של עבדות״). ו״12 שנים של עבדות״ זכה גם בתואר ״אנסמבל השנה״.

רשימת סרטי השנה של מבקרי ״אינדי-ווייר״ נראית כך: 1. ״12 שנים של עבדות״. 2. ״בתוך לואין דיוויס״. 3. ״לפני חצות״. 4. ״היא״. 5. ״כוח משיכה״. 6. ״מעשה בהרג״. 7. ״לוויתן״. 8. ״כחול הוא הצבע החם ביותר״. 9. ״אפסטרים קולור״. 10. ״פרנסס הא״. (זה ממשיך עד 50).

חמישה מהסרטים האלה מופיעים גם בטופס ההצבעה שאני שלחתי לעורכי ״אינדי-ווייר״ (זו השנה השניה שבה אני משתתף בסקר הזה), אותו תמצאו כאן. (זו לא רשימת סרטי השנה של ״סינמסקופ״ שתהיה שונה בגלל הבדלי תאריכי ההפצה בין ישראל וארה״ב, אבל אתם יכולים כבר לקבל טיזר לכיוון המתגבש. רשימת סרטי השנה של ״סינמסקופ״ תתפרסם כאן ב-27.12).

הפריזמה הישראלית: ״למלא את החלל״ של רמה בורשטיין מופיע גם ברשימת סרטי הביכורים של השנה, ברשימת שחקני השנה (הדס ירון לפני ג׳ודי דנץ׳) וברשימת מצטייני הצילום. ״שש פעמים״ של יונתן גורפינקל נועל את רשימת סרטי הביכורים. ו״שומרי הסף״ מיוצג ברשימת הסרטים התיעודיים.

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה