הומור שחור
אני חשבתי של"מסיבת שכונה" יש אג'נדה פוליטית שחורה בועטת ומהפכנית. יקיר אלקריב חושב שלמרות שהסרט מהנה, הוא מפשל בהזנחה שלו את האג'נדה הפוליטית של מוזיקת ההיפ הופ. משונה. שני מבקרים, אותה הקרנה, שתי השקפות שונות. מי לדעתכם צודק?
אני חשבתי של"מסיבת שכונה" יש אג'נדה פוליטית שחורה בועטת ומהפכנית. יקיר אלקריב חושב שלמרות שהסרט מהנה, הוא מפשל בהזנחה שלו את האג'נדה הפוליטית של מוזיקת ההיפ הופ. משונה. שני מבקרים, אותה הקרנה, שתי השקפות שונות. מי לדעתכם צודק?
יאיר, לא ראיתי את מסיבת שכונה, למרות שמעניין אותי מאד לראות, אבל ראיינתי את איתן פוקס לאתר שלי ושאלתי אותו על התגובה הצוננת של חלק מהמבקרים ל"הבועה". זה קצת ממה שהיה לו להגיד:
"…גם יאיר רווה שהוא מבקר קולנוע יותר צעיר ויותר מחובר לקולנוע האמריקאי ולתעשיית הקולנוע אהב את הסרט והבין אותו, הוא מסוג המבקרים שמבינים כמה חשוב לסרט הקשר עם הקהל, לעומת מבקרים אחרים שדי מתעלמים מהקשר הזה…"
מאוד לא אהבתי את "הבועה". הסרט נותן תחושה שהרבה יותר מדי צירופי מקרים ומעשים מטושים נעשים כדי לאלץ סוף 'דרמטי' שהיה כנראה לכותבים בראש מההתחלה, אבל הם לא טרחו לעגן אותו בסרט.
New Studio Will Give Black Execs "Green-Light Power"
BET founder Robert L. Johnson confirmed Thursday that he is forming an independent film studio — to be called Our Stories Films — with Bob and Harvey Weinstein. The company plans to produce family films about African Americans that will be distributed by the Weinstein Co.'s Dimension Films. Funding for the company will come from J.P. Moran Chase. In an interview with the Washington Post, Johnson said, "For a long time I've wondered why there was no major movie studio where African Americans had the green-light authority to make broadly distributed films. The two answers I came up with was black filmmakers have historically had no access to the capital to do it, and there was no one with the business and management capability to make it a going concern. I think we have the answer to both in Our Stories."