14 מרץ 2014 | 09:26 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 13.3.2014

"ההיא שחוזרת הביתה״. בשר תותחית

“ההיא שחוזרת הביתה״. בשר תותחית

שלושה סרטים (פלוס אחד) נכנסו השבוע לטבלה: שני ישראליים ואירני אחד. שבוע איכותיסטי (האירני הוא בעצם צרפתי). הסרטים החדשים הם: ״ההיא שחוזרת הביתה״ מאת מיה דרייפוס; ״בשר תותחים״, חלוץ סרטי הזומבים בישראל, בבימויו של איתן גפני; ו״העבר״, סרטו האירני/צרפתי של אסגר פרהדי, זוכה האוסקר על ״פרידה״.

אז עכשיו יש לנו גם את ״היא״ וגם את ״ההיא״. וכמו במסיבת סוף שנה, כל סרט מצא לו את הבן זוג שלו ונצמד אליו בטבלה: ״ההיא שחוזרת הביתה״ נצמד ל״גן עדן לאוהבים״ ו״בשר תותחים״ נצמד ל״300: עליית האימפריה״.

לטבלה נכנס גם הסרט ״איש המסילה״, שעלה בשבוע שעבר והשבוע השיג שלושה ציונים כדי להיכנס לדירוג, וזו גם הפעם הראשונה ששמעתי על קיומו של הסרט הזה.

בקרב הגדול, אבל האיכותי, בין הזומבים, האירנים וההיא שחוזרת הביתה – מי ניצח? הביטו בטבלה:

שני סרטים ישראליים באותו שבוע. בעוד שבועיים סרט ישראלי נוסף. הם עולים ומיד יורדים. השבוע יצא מהטבלה ״סוכריות״ של יוסף פיצ׳חדזה. ״מקום בגן עדן״ נמצא ממש באדי ההפצה האחרונים שלו, פחות מחודש אחרי צאתו. כל טקטיקת ההפצה הישראלית ממש לא ברורה לי.

עוד סרטים שיצאו מהטבלה: ״האקדמיה לערפדים״, ״הדייט שהביך אותי״ ו״דבש״.

נושאים: בשוטף

3 תגובות ל - “טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 13.3.2014”

  1. איתן 14 מרץ 2014 ב - 9:36 קישור ישיר

    והכוכבים שלי:
    נתחיל מהשלמת פערים מהשבוע שעבר: “איש המסילה” הוא סרט לא רע, אבל מיופיף מדי. 3 כוכבים
    “בשר תותחים” – אם לא לוקחים את הסרט הזה ברצינות רבה מדי, הוא דווקא משעשע למדי. 3 כוכבים
    “ההיא שחוזרת הביתה” – סרט נורא, נורא, נורא בעיניי. כוכב אחד.
    “העבר” – גם מ”פרידה” לא ממש נפלתי. ו”העבר” הוא ההוכחה שלי. לא סרט רע בעיניי, אבל הרבה פחות טוב ממה שכולם חושבים. 3 כוכבים.

    ועוד הערה אחת, יאיר – כן, כיתוב התמונה משעשע, אבל זו בדיחה בטעם לוואי. ההתיחסות לטלי שרון, במיוחד בסרט שמתעסק במיניות נשית, כאל גוש בשר…לא נעים (ואחרי שכבר עברנו דבר דומה כאן בבלוג שלך בעניין התמונה שלה מתוך “דברים מאחורי השמש”)

    ==================
    רוה לאיתן: ב״תותחית״ התכוונתי למיה דרייפוס. אבל גם טלי שרון תותחית.

  2. x 14 מרץ 2014 ב - 12:16 קישור ישיר

    נושא ההפצה של סרטים ישראלים קשור לפוסט שהעלת לגבי הטריילרים. יש כאן סיפטומים של אותה מחלה – מה עושים עם המוצר הזה שנקרא “קולנוע ישראלי”? סרטים טובים מאוד (או לפחות – מעניינים מאוד, או לפחות עתירי כוכבים) נעלמים מהר מדי מבלי שהקהל אפילו ידע עליהם. ידם של בעלי בתי הקולנוע מכבה מהר מדי את האור על המקרנה.

  3. גיל 16 מרץ 2014 ב - 2:09 קישור ישיר

    איתן, פרידה היה ועודנו סרט מעולה וחכם ביותר. וגם אם מישהו אינו חושב כך, סרטו הנוכחי של אשגר (כמו גם של כל במאי אחר), לא מוצלח או סתמי ככל שיהיה, לא יכול להעיד ואינו מעיד דבר לגבי סגולותיו של קודמו.


השאירו תגובה