15 יוני 2014 | 15:33 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

נושא: לפיד

Screen Shot 2014-06-15 at 3.23.04 PM

הנה סיכום של כמה כותרות מסוף השבוע, כולל המשך הימורי פרסי אופיר ראשוניים, וזאת תוך התעלמות מכותרות האקטואליה מחד גיסא, ומהעובדה שכולם סביבי רואים כדורגל ולא קולנוע, מאידך גיסא. אנחנו ממשיכים עם שידורינו כרגיל.

א.

הסרט הכי נצפה בסוף השבוע בארץ? ״רחוב ג׳אמפ 22״, בהפרש ניכר. אני מקווה לראות אותו הערב. אני עדיין מחכה לבלב

ב.

להבדיל ממה שכתבתי מוקדם יותר היום על כך שהצפייה ב״גט״ נעלה לי את התחרות על קטגוריית השחקן בפרסי אופיר, צריך לציין ולהדגיש שקטגוריית השחקנית הראשית תהיה השנה תחרותית וצפופה באופן אכזרי ממש: רונית אלקבץ נגד דאנה איבגי נגד לירון בן שלוש נגד שרה אדלר נגד שרית לארי נגד נעמי לבוב נגד יעל אבקסיס נגד הילה וידור. ובסוף תזכה לבנה פינקלשטיין. תשע מועמדות חזקות מאוד. זה לא יגמר בחמש מועמדות, אפשר כבר להמר על זה עכשיו.

ג.

בעוד אנחנו מחכים לראות את ״הגננת״, סרטו השני של נדב לפיד, סרטו הראשון, ״השוטר״, הופץ בסוף השבוע בארצות הברית, שם זכה לביקורת מעולה מצד מנולה דארגיס, המבקרת הראשית של ״הניו יורק טיימס״, שלהבדיל מעמיתה לתפקיד, איי.או סקוט, היא לא ממהרת לפרגן.

וממול, דיוויד האדסון מנצל את ההפצה האמריקאית של ״השוטר״, כדי לרכז במדורו ב״פאנדור״, את הביקורות מקאן על ״הגננת״.

ד.

ובכתב העת הבריטי ״Fathom״ אני כתבתי טקסט על ״מפריח היונים״ ועל ״אנשים כתומים״, וחיברתי את זה ליום ההולדת החמישים ל״סאלח שבתי״ שאנחנו חוגגים החודש.

ה.

תגידו שלום לניקי פינק, שערכה בסוף השבוע את הקאמבק שלה. הבלוגרית והסקופרית שכל תעשיית הקולנוע אוהבת לשנוא – כי שונאת אותה בחזרה – הקימה את הבלוג ״דדליין הוליווד״, נקנתה על ידי מו״ל אינטרנטי שלימים גם קנה את ״וראייטי״, ואז התברר שהיא לא מסוגלת לעבוד בצוות והיא רבה שם עם כולם, חלקה בבלוג נקנה, היא חתמה במעמד המכירה על כך שבמשך שבעה חודשים היא לא תקים אתר מתחרה, וביום שישי, ברגע שפג תוקף הסכם אי-התחרות, היא העלתה את בלוגה החדש, nikkifine.com. האם היא תצליח לשחזר את כמות הכוח שהיה לה לפני כשנתיים-שלוש? ובכל מקרה, היא מפרסמת ידיעה מעניינת שקמרון קרואו יביים את הפיילוט לסדרת טלוויזיה חדשה שתעסוק באחורי הקלעים של סיבובי הופעות של להקות רוק, בשם ״Roadies״. התסריטאית הראשית תהיה וויני הולצמן, שהיתה היוצרת של ״My So Called Life״.

 

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה