03 ספטמבר 2014 | 21:41 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

מי לדעתכם יזכה בפרס אופיר?

ההצבעה של חברי האקדמיה על פרסי אופיר תסתיים בשעה 22:00. אני מניח שתוך זמן קצר ינפיק המחשב פלט עם התוצאות ושמות הזוכים, אותם יצטרכו ראשי האקדמיה לשים בכספת עד ל-21 בספטמבר, יום ראשון, אז יתקיים טקס פרסי אופיר שיעובר בשידור חי בערוץ 10 מאשדוד.

אבל לי אין מחשבים. ביומיים האחרונים פניתי לכמה עשרות חברי אקדמיה בבקשה שישתתפו במדגם פרסי אופיר שלי, כדי שאוכל לבשר לכם כבר מחר מי הולך לזכות במקום לחכות שבועיים וחצי. ואני צריך לשבת ולספור את התוצאות באופן ידני. וממבט ראשון, פניי מחווירות: זה צמוד!

בעוד אני סופר את קולות המדגם, אני שואל אתכם: מי לדעתכם הולך לזכות השנה בפרס אופיר? לא מי צריך לזכות, לדעתכם, או מי הייתם רוצים שייזכה, אלא מי אתם מהמרים שיזכה בפועל. קדימה, המרו בתגובות.

====================

ובינתיים, התפרסמה תוכניית פסטיבל לונדון, והנוכחות הישראלית בו מאסיבית: ״הנסיך הירוק״, ״ערבים רוקדים״, ״אפס ביחסי אנוש״, ״הגננת״, ״גט, המשפט של ויויאן אמסלם״, ״בורג״ ו״את לי לילה״. שבעה סרטים ישראליים בפסטיבל אחד. חסר תקדים. מבין הסרטים, רק ״הנסיך הירוק״ משתתף בתחרות הרשמית (פרס גריסון לקולנוע תיעודי), והוא מוצג בהודעה לעיתונות כהפקה גרמנית (קדימה, סקנדל!).

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה