16 אוקטובר 2014 | 20:39 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

בזמן שהקפתם

הוליווד חיכתה לשמחת תורה כדי להפיל עלינו כמה כותרות מפוארות למדי. אני מחכה למוצאי החג כדי לצרור לכם את כולן לצרור קומפקטי ונוח אחד.

1.

ניל פטריק האריס נבחר להיות המנחה הבא של האוסקרים. זה יקרה בעוד ארבעה חודשים, ב-22 בפברואר. מצד אחד, נורא רציתי שאלן דג׳נרס תחזור, כי היא היתה מקסימה באוסקרים האחרונים. מצד שני, זה קצת היה צפוי. לדעתי, מפיקי האוסקרים כבר פנו אליו השנה אבל הוא היה כבר חתום בהצגת התיאטרון בבורודוויי ״הדוויג והשארית העצבנית״. האריס הנחה את פרסי הטוני ארבע פעמים והוא עשה שם עבודה פשוט מעולה. אין לי עניין בפרסי הטוני אבל הקטעים שלו היו אלה שלא העזתי להחמיץ. הוא גם הנחה את פרסי האמי פעמיים. ועכשיו הכוכב של ״הדרדסים״ ו״הדרדסים 2״ גם ינחה את האוסקרים. עם אלן דג׳נרס השנה ועם ניל פטריק האריס בשנה הבאה, קרייג מרון וניל זיידן, מפיקי הטקס, מבינים שהדרך לרייטינג גבוה היא הפיכת האוסקרים לגיי-פרנדלי.

1א.

ובישראל? אני מחכה שמישהו מהאקדמיה הישראלית לקולנוע כבר יפרסם מה הולך לקרות בפרסי אופיר בשנה הקרובה. פרסי אופיר דרושים רענון ושינוי, התחרות צריכה להיות הרבה יותר שיוויונית ופחות צפויה, וצריך להכריז על כל השינויים לפחות שנה לפני הטקס הבא, ולא ברגע האחרון. מה שאומר שצריך להחליט על השינויים עכשיו. ובינתיים, ליאור אלפנט כותבת ב״העוקץ״ על פרסי אופיר וגם היא קוראת לרוויזיה שם. אז קדימה.

2.

אחרי ונציה, טורונטו וחיפה, ״מיתה טובה״ מגיע בקרוב גם ל-AFM, שוק הסרט האמריקאי. לא מצאתי כרגע סרט ישראלי נוסף בתוכנייה שהתפרסמה הערב.

3.

אולפני וורנר ערכו מצגת בפני בעלי המניות שלהם והציגו את הסרטים המרכזיים שהאולפן עובד עליו עד 2020. בעיקר: די.סי, לגו והארי פוטר. הכותרת המקומית היא שגל גדות תקבל סרט וונדר וומן ב-2018. ושזאק סניידר הולך לביים שני סרטי ״ליגת הצדק״ (גם הם, מן הסתם עם גל גדות). דיוויד ייטס חוזר לביים סרט הארי פוטר חדש. ולא ברור האם כריסטופר נולאן יחזור לסרטי באטמן הבאים.

עכשיו כל מה שצריך זה שדיסני יקנו את אולפני וורנר ויפיקו את ״הנוקמים נגד ליגת הצדק״. הנה רשימת הסרטים המלאה:

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה