30 דצמבר 2014 | 21:04 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

סינמסקופ ברדיו הקצה, תוכנית #17 (״רק אוהבים שורדים״, ״יונה״, ״אידה״, ״התיאוריה של הכל״)

הנה הלינק לקובץ ה-mp3 של תוכנית הקולנוע החדשה של סינמסקופ ברדיו הקצה, שמעו כאן או הורידו והקשיבו בדרכים. וכשאתם מאזינים, קבלו אתגר וחידה: בפתיח של התוכנית משובצים משפטים מתוך סרטים. האם אתם מצליחים לזהות את הסרטים?

או: לחצו על הנגן, ודלגו על פי ציר הזמן בין האייטמים לפי האינדקס המצורף:

 

תוכן העניינים:

0:00: במקרה שהפסדתם, אלה סרטי השנה של מאזיני רדיו הקצה, כפי שהוכרזו השבוע במצעד השנתי של רדיו הקצה. וגם: הפסקול של ״רק אוהבים שורדים״ של ג׳ים ג׳רמוש.

6:30: ״רק האוהבים שורדים״, הסרט החדש של ג׳ים ג׳רמוש. סרט ערפדים שהוא בעצם סרט אווירה שכולו אהבת מוזיקה. אם אתם אוהבים מוזיקה וסרטים אווירתיים בסגנון סרטי שנות השמונים, רוצו לראות כי הוא יהיה בבתי הקולנוע דקה וחצי.

20:00: יום הולדת 30 ל״It's My Life״ של טוק טוק.

25:00: שלושה סרטים תקופתיים המתרחשים בשנות הששים. הראשון ביניהם הוא ״יונה״, סרטו של ניר ברגמן על יונה וולך. למה סרט כל כך מרשים מבחינת הפקה ומשחק עדיין משאיר אותי מעט מאוכזב? ולמה אני רואה בסרט חלק שלישי בטרילוגיה של ניר ברגמן?

40:00: האם ״אידה״ יזכה באוסקר על הסרט הזר בעוד חודשיים?

49:30: ״התיאוריה של הכל״, סיפור חייו של סטיבן הוקינג. סרט טוב, עם שני שחקנים מצוינים, אבל חסר ייחוד. אבל עם פרט טריוויה מעניין: קיפ תורן, הפיזיקאי שהתיאוריות שלו השפיעו על יצירת ״בין כוכבים״ של כריסטופר נולן, הוא דמות בסרט הזה. ולמרבה הצער ג׳יימס מארש הפך מדוקומנטריסט מעולה לבמאי עלילתי קצת סתמי.

54:00: רשימת הסרטים הכי נצפים בישראל ב-2014.

 

אפשרויות האזנה נוספות:

באתר של רדיו הקצה (בו תוכלו להאזין לעוד תוכניות: של קוואמי, קוטנר, נדב רביד, ירון טן-ברינק וכו׳)

באתר של icast, בו תוכלו גם להוריד קובץ mp3 של הפודקאסט ולעשות מנוי באייטיונז לתוכניות הבאות.

ובשידור חי, כל יום שלישי ב-14:00, ברדיו הקצה.

להאזנה לתוכניות הקודמות.

 

נושאים: ביקורת, בשוטף

השאירו תגובה