27 ינואר 2016 | 19:15 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

צפו: גארת אוונס (״הפשיטה״) צילם טסט קצר ומרהיב לקראת סרט חדש

מתוך באטיוד הקולנועי הקטן של גארת אוונס, שעלה הלילה ליו-טיוב

מתוך האטיוד הקולנועי הקטן של גארת אוונס, שעלה הלילה ליו-טיוב

גארת אוונס הוא במאי וולשי שעובד באינדונזיה, שם הוא הדהים את העולם פעמיים עם שני סרטי האקשן המטורפים שלו, ״הפשיטה״ ו״הפשיטה 2״. שניהם סרטים שכל חובב אקשן חייב לראות, המבוססים על סצינות ארוכות של כוריאוגרפיית קרבות מסחררת. עכשיו מנסה אוונס ליצור סרט הפונה לקהל רחב יותר, מה שאומר שיהיה עליו למתן את האלימות. לעומת שני סרטיו הקודמים, שהיו מלאי דם ואיברים מתפצפצים, אוונס עכשיו מנסה לברר האם הוא יכול ליצור סרט אקשן שיזכה לסיווג PG-13 המתאים לצפייה לכל המשפחה, כלומר למסחרי יותר (וגם, הוא הסביר בטוויטר, כדי שהבת שלו תוכל סוף סוף לראות אחד מסרטיו). וכדי לבדוק את העניין, ואולי גם כדי להוכיח את זה למשקיעים פוטנציאליים, הוא לקח שלושה שחקנים ליערות וויילס לצלם טסט קטן.

העניין הוא כזה: זהו סרט מרדף/קרב קצר, בן חמש דקות, שצולם במשך שלושה ימים, עם צוות של ארבעה אנשים: במאי ושלושה שחקנים. אוונס צילם בעצמו. לא היה אף אחד נוסף על הסט מלבדם: אין תאורנים, עוזרי צלם או אנשי אפקטים. רק ארבעתם. אוונס אחר כך גם ערך את הסרטון, ואנשי הסאונד שלו השלימו את המלאכה עם מוזיקה ואפקטים קוליים (כל הסאונד הוקלט אחרי הצילומים). אני לא חושב אפילו שצריך לתת הקדמה עלילתית מלבד הברור מאליו: בימי הסמוראים, שני מתנקשים רודפים אחרי שליחה כדי למנוע ממנה להשלים את משימתה. לא להאמין מה יצא מזה:

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “צפו: גארת אוונס (״הפשיטה״) צילם טסט קצר ומרהיב לקראת סרט חדש”

  1. יואב 27 ינואר 2016 ב - 20:14 קישור ישיר

    נכון, שני סרטי הפשיטה היו אדירים אבל זה לא אומר שצריך להתלהב אוטומטית מכל מה שהבחור הזה עושה. התיישבתי לצפות בהתלהבות רבה אבל לצערי הסרטון החדש הזה ממש מאכזב. לא מלהיב, לא מעניין וחסר כל ייחוד או ברק (ולא, זה לא בגלל שאין כאן השפרצות דם וניפוץ עצמות). תכלס, אם היה מדובר בסרט סטודנטים של חובב הז'אנר (כפי שהסרט הזה בדיוק נראה), היה מקום להערכה מסוימת. אבל מהבמאי של סרטי הפשיטה יש ציפיות אחרות והסרטון הזה לא קרוב אפילו למטרה.


השאירו תגובה