14 אפריל 2010 | 21:20 ~ 4 תגובות | תגובות פייסבוק

חידושינו ישודרו בקרוב

התנצלויות. הימים האחרונים עוברים עליי במכרות המלח של חדרי עריכה, בניסיון לגמור משהו שנראה כמו משהו עם הדבר ההוא שאני מנסה לעשות. ובשבוע הבא מתוכננת גיחונת לחו"ל, אז הברדק רב וחיבורי האינטרנט קלושים. אבל אל דאגה, כפיצוי אני מארגן לנו כמה הפתעות ממש חמודות לשבוע הבא. פינוקים למי שאוהב מוזיקה וקולנוע. יהיה טעים ונעים. וכפיצוי על שנעלמתי היום, הנה מתנה נפלאה ממש ממש: האלבום החדש של בריאן אינו ודיוויד בואי הליגה האנושית, סליחה: אל.סי.די סאונדסיסטם. הדיסק הודלף אתמול לרשת, וג'יימס מרפי – הוא אל.סי.די סאונדסיסטם – החליט במקום להכות בהם, להצטרף אליהם, והעלה את אלבומו במלואו להאזנה חוקית באינטרנט. ותיקי הבלוג ודאי זוכרים שזה אחד ההרכבים שאני מחבב בעולם כרגע. דיסקו.


ובצירוף מקרים – אה, בטח לא צירוף בכלל – יוצא מחר "גרינברג" הסרט החדש של נוח באומבך, שג'יימס מרפי הלחין את הפסקול הסבנטיזי שלו. סרט נהדר. פסקול מצוין. זה שבוע מעולה להיות מעריץ של אל.סי.די סאונדסיסטם.

נושאים: בשוטף

4 תגובות ל - “חידושינו ישודרו בקרוב”

  1. אורי 15 אפריל 2010 ב - 6:42 קישור ישיר

    דיסקו?
    הבאת אותה בעונג שבת.
    מתי רפקט?!

  2. web analytics 8 דצמבר 2010 ב - 4:40 קישור ישיר

    Man the spam comments here are driving me crazy! Fix it!

  3. RealTimePlease 8 דצמבר 2010 ב - 8:12 קישור ישיר

    Buddy this spamming here will drive me spastic! Delte them!

  4. Karly Colemon 7 פברואר 2011 ב - 4:04 קישור ישיר

    You may have not intended to do so, but I think you have managed to express the state of mind that a lot of people are in. The sense of wanting to help, but not knowing how or where, is something a lot of us are going through.


השאירו תגובה