17 פברואר 2007 | 20:30 ~ 33 תגובות | תגובות פייסבוק

בופור זכה ב…

פרס הבמאי הטוב ביותר
יוסף סידר

ועוד עדכונים קלים:
נינה הוס השאפה זוכה בפרס השחקנית ומדהימה את מריאן פייתפול
פארק צ’אן-ווק לוקח פרס ניחומים
היאם עבאס אומרת ערב טוב בשלל שפות
הא…ויש גם במאי הודי שעולה לבמה עם מישהי שנראית כמו הבת שלו
ודוב הזהב הולך ל……..כרגיל, סרט שאיש לא שמע עליו וספק אם אי פעם נשמע עליו
Tuya’s Marriage
אופס, עדכון: מקורות יודעי דבר מספרים לי שבעצם מדובר בסרט מצוין
והנה, חברות וחברים, ביקשתם וקיבלתם: רשימה מלאה מלאה של הזוכים
PRIZES OF THE INTERNATIONAL JURY
GOLDEN BEAR FOR THE BEST FILM
Tu ya de hun shi
Tuya’s Marriage
by Wang Quan’an
THE JURY GRAND PRIX – SILVER BEAR
El otro
The Other
by Ariel Rotter
SILVER BEAR FOR BEST DIRECTOR
Joseph Cedar
Beaufort
SILVER BEAR FOR BEST ACTRESS
Nina Hoss in
Yella
by Christian Petzold
SILVER BEAR FOR BEST ACTOR
Julio Chavez in
El otro (The Other)
by Ariel Rotter
SILVER BEAR FOR AN OUTSTANDING ARTISTIC CONTRIBUTION
to the ensemble cast of
The Good Shepherd
by Robert De Niro
SILVER BEAR FOR THE BEST MUSIC TO
David Mackenzie
for the use of music in his film Hallam Foe
ALFRED BAUER PRIZE, awarded in memory of the Festival founder, for a work of particular innovation
Sai bo gu ji man gwen chan a
I’m A Cyborg, But That’s Ok
by Park Chan-wook
17.02.2007
3
BEST FIRST FEATURE JURY
BEST FIRST FEATURE AWARD, endowed with 50.000 Euros founded by GWFF
Vanaja
by Rajnesh Domalpalli
17.02.2007
4
PRIZES OF THE INTERNATIONAL SHORT FILM JURY
GOLDEN BEAR
Raak
Contact
by Hanro Smitsman
THE JURY PRIZE – SILVER BEAR ex-aequo
Decroche
Pick-Up
by Manuel Schapira
and
Mei
by Arvin Chen
PRIX UIP BERLIN
Rotten Apple
by Ralitza Petrova
DAAD SHORT FILM AWARD
Annem sinema ögreniyor
My Mother Learns Cinema
by Nesimi Yetik
17.02.2007
5
PRIZES OF THE JURIES GENERATION
Children’s Jury Generation Kplus
CRYSTAL BEAR FOR BEST FEATURE FILM
Dek Hor
Dorm
by Songyos Sugmakanan
SPECIAL MENTION
Mukhsin
by Yasmin Ahmad
CRYSTAL BEAR FOR BEST SHORT FILM
Menged
by Daniel Taye Workou
SPECIAL MENTION
Land gewinnen
Gaining Ground
by Marc Brummund
Youth Jury Generation 14plus
CRYSTAL BEAR FOR BEST FEATURE FILM
Adama Meshuga’at
Sweet Mud
by Dror Shaul
SPECIAL MENTION
The Fall
by Tarsem Singh
17.02.2007
6
International Jury Generation Kplus
THE GRAND PRIX OF THE DEUTSCHES KINDERHILFSWERK FOR BEST FEATURE FILM
Mukhsin
by Yasmin Ahmad
SPECIAL MENTION
Dek Hor
Dorm
by Songyos Sugmakanan
THE SPECIAL PRIZE OF THE DEUTSCHES KINDERHILFSWERK FOR BEST SHORT FILM
Land gewinnen
Gaining Ground
by Marc Brummund
SPECIAL MENTION
Drengen i kufferten
Having A Brother
by Esben Toft Jacobsen
17.02.2007
7
INDEPENDENT JURIES
PRIZES OF THE ECUMENICAL JURY
Competition Tu ya de hun shi (Tuya’s Marriage), by Wang Quan’an
Panorama Luo Ye Gui Gen (Getting Home), by Zhang Yang
Forum Chrigu, by Jan Gassmann and Christian Ziörjen
FIPRESCI PRIZES
Competition Obsluhoval jsem anglického krále (I Served The King Of England),
by Jirí Menzel
Panorama Takva (Takva – A Man’s Fear Of God), by Özer Kiziltan
Forum Jagdhunde (Hounds), by Ann-Kristin Reyels
PRIZE OF THE GUILD OF GERMAN ART HOUSE CINEMAS
Hallam Foe, by David Mackenzie
C.I.C.A.E. PRIZE
Panorama The Bubble, by Eytan Fox
Forum Heimatklänge (Echoes Of Home), by Stefan Schwietert
LABEL EUROPA CINEMAS
El Camino de los Ingleses (Summer Rain), by Antonio Banderas
MANFRED-SALZGEBER-PRIZE
The Tracey Fragments, by Bruce McDonald
Special Mention
Boldog új élet (Happy New Life), by Árpád Bogdán
PANORAMA PUBLIKUMSPREISE
Blindsight, by Lucy Walker
17.02.2007
8
TEDDY AWARDS
Feature film Ci-Qing (Spider Lilies), by Zero Chou
Special Mention La León, by Santiago Otheguy
Documentary A Walk Into The Sea: Danny Williams And The Warhol Factory,
by Esther B. Robinson
Special Teddy Helmut Berger
Teddy Ballot Volkswagen Audience Award
Notes On A Scandal, by Richard Eyre
DIALOGUE EN PERSPECTIVE, endowed by TV5MONDE
Prinzessinnenbad (Pool Of Princesses), by Bettina Blümner
Special Mention Hotel Very Welcome, by Sonja Heiss
CALIGARI FILM PRIZE
Kurz davor ist es passiert (It happened just before), by Anja Salomonowitz
Special Mention Wolfsbergen, by Nanouk Leopold
NETPAC-PRIZE ex-aequo
Tuli, by Auraeus Solito
and
Ichijiku no kao (Faces Of A Fig Tree), by Momoi Kaori
PEACE FILM AWARD
Goodbye Bafana, by Bille August
AMNESTY INTERNATIONAL FILM PRIZE
När Mörkret Faller (When Darkness Falls), by Anders Nilsson
FEMINA FILM PRIZE
Bettina Böhler
for editing in Yella by Christian Petzold
17.02.2007
9
READERS’ JURIES
TAGESSPIEGEL READERS’ PRIZE
Heimatklänge, by Stefan Schwietert
BERLINER MORGENPOST READERS’ PRIZE
Irina Palm, by Sam Garbarski
SIEGESSÄULE READERS’ AWARD
The Bubble, by Eytan Fox
PRIZE OF THE BERLINALE TALENT CAMPUS
VOLKSWAGEN SCORE COMPETITION
Ilja Coric

33 תגובות ל - “בופור זכה ב…”

  1. אודי 17 פברואר 2007 ב - 20:51 קישור ישיר

    וואו!
    כל הכבוד. מי יודע, אולי לא תצא נקניקיה אחרי הכל…

  2. צפריר 17 פברואר 2007 ב - 20:52 קישור ישיר

    צוות האתר מתרחב?

  3. איתן 17 פברואר 2007 ב - 20:54 קישור ישיר

    פארק צ’אן ווק לוקח פרס על מקוריות בסרט שנראה מאוד מסקרן. לשחקנית הראשית אין גבות, אגב.

  4. סטיבי 17 פברואר 2007 ב - 20:56 קישור ישיר

    פול שרדר נראה כמו מנהל בנק.
    עם שפם.

  5. סטיבי 17 פברואר 2007 ב - 21:02 קישור ישיר

    הפרס:
    http://uk.imdb.com/title/tt0949564/

  6. יוני 17 פברואר 2007 ב - 21:47 קישור ישיר

    הקולנוע הישראלי מתפתח!!

  7. יניב אידלשטיין 18 פברואר 2007 ב - 8:26 קישור ישיר

    ראיתם את הטריילר המדהים של Across the universe?
    http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/acrosstheuniverse/large.html
    סרט שלא שמעתי עליו כלום עד עכשיו.
    הפרויקט הבא והשאפתני ביותר של ג’ולי טיימור. (לא ראיתי את הסרטים הקודמים שלה)
    נראה כמו אופרה סופר-שאפתנית שמספרת את סיפורה של אמריקה בשנות השישים והשבעים עם פסקול נון-סטופ של שירי ביטלס.
    ויז’ואלס עוצרי נשימה! זה פרויקט עם יומרות ועם פוטנציאל מדהים… זה יהיה הישג מעורר הערצה… או כישלון מביך במיוחד, תלוי בשיעור הקומה של הבמאית. משעמם זה לא יהיה!

  8. איתן 18 פברואר 2007 ב - 9:05 קישור ישיר

    תודה על הקישור, יניב. גם אני לא ראיתי את סרטיה הקודמים של טימור, אבל ממה שהבנתי הבמאית הזו חזקה מאוד בכל הקשור לויז’ואלס, אבל פחות חזקה בכל הקשור לדרך פריסת הסיפור, לנראטיב. גם כאן, עם כל האוירה והיופי הויזואלי, לא הבנתי מה בדיוק הסיפור. מה שכן, אולי זה הסרט שיקפיץ את אוון רייצ’ל ווד ממעמד של הבטחה (“13”) (האמריקאי, לא הצרפתי-גרוזיני), למעמד של כוכבת.

  9. מיקי לוי 18 פברואר 2007 ב - 11:08 קישור ישיר

    כל הכבוד לסידר ולצוות שלו. אני גאה בהם.

    אני מאוד אהבתי את “טיטוס” ואת “פרידה” של ג’ולי טיימור. העיצוב החזותי באמת מדהים, אבל היא גם מוציאה משחק מצויין מהשחקנים ואם הנאה היא גם מדד לעלילה מעניינת וסיפור טוב – אז כבר ראיתי סרטים עם נראטיבים הרבה יותר רעים.

  10. עידן 18 פברואר 2007 ב - 11:15 קישור ישיר

    נו, מה הם מבינים שם בברלין…

  11. יוני 18 פברואר 2007 ב - 15:28 קישור ישיר

    אני לא מכיר אותך אבל עידן אני כבר לא סובל אותך.

  12. עידן 18 פברואר 2007 ב - 16:32 קישור ישיר

    יוני, ממש מזיז לי שאתה לא סובל אותי, אני לא אשן בלילה בעקבות הידיעה שאתה לא סובל אותי, אתה יודע מה? גם אני לא מת עליך.

  13. יניב אידלשטיין 18 פברואר 2007 ב - 16:39 קישור ישיר

    יוני: ברוך הבא למועדון.

  14. עדן 18 פברואר 2007 ב - 18:35 קישור ישיר

    אני דווקא בעד עידן. אבל זו לא חוכמה, אני תמיד בעד הרעים בסרטים.

  15. יצחק שיזגל 18 פברואר 2007 ב - 18:43 קישור ישיר

    הפרס הזה יביא צופים בכלל לסרט? או שזה סתאם עוד תואר?
    ובכלל, האם כל הזוכים של הפסטסילים כמו ברלין וקאן עוזרים בכלל להביא צופים לסרט?
    האם יש אולי איזשהו מחקר או נתונים בנושא?

  16. יצחק שיזגל 18 פברואר 2007 ב - 18:49 קישור ישיר

    למה באנגלית כותבים את הסרט כך:
    Beaufort
    ?

  17. ליאור 18 פברואר 2007 ב - 19:04 קישור ישיר

    כי זה שם צרפתי.

    איתן, אתה חייב לראות “טיטוס”. ראיתי את הסרט לפני כמה שנים טובות, ואני עדיין זוכר משם אימג’ים. חזק ביותר.

    ברכות ליוסף סידר על הפרס. הישג יפה מאוד.

  18. חן חן 18 פברואר 2007 ב - 19:05 קישור ישיר

    beau=יפה
    Fort=מבצר

  19. הארטלי 18 פברואר 2007 ב - 19:52 קישור ישיר

    גם אם יאיר ייצא נקניקיה, מגיע ל’בופור’ שפו:

    ראיתי את ‘בופור’ בבכורה בברלין. לצד הקלישאות שכבר נאמרו, מדובר בסרט שקרוב לשלמות, אם לא מושלם. אין ספק שסידר משתפר מסרט לסרט ושהיום הוא הבימאי הישראלי הכי קולנועי במובן המיינסטרימי של המילה. הכל בסרט עובד: בימוי, משחק, צילום , מוזיקה, ותסריט קולח ומורט עצבים שמצליח בצורה עדינה (אולי לא מספיק חזקה ואמיצה) למתוח ביקורת על הגנרלים ועל האבסורד שבמלחמה. בסיום הסרט, סידר העלה לבמה את הוריהם של שני החיילים האחרונים שנהרגו על הבופור. בדיאבד מסתבר שהגימיק המרגש עבד או לפחות לא גרע.

    לסיכום, יוסי סידר הביא: ‘יציאה יציאה’.

  20. עידן 18 פברואר 2007 ב - 20:08 קישור ישיר

    יניב אידלשטיין, מה בדיוק עשיתי לך?

  21. סטיבי 18 פברואר 2007 ב - 21:54 קישור ישיר

    יש לי חיבה לטיימור בזכות הקטע שלה בפרק האחרון בסדרה על תולדות התאטרון במאה ה-20 שעשה ריצ’רד אייר לפני כמה שנים (משודר לפעמים ב-BBC פריים ובערוץ 33). היא עשתה את “מלך האריות” כשהשחקנים לא מתחבאים מאחורי תחפושות, אלא רואים אותם על הבמה, עם כל התנועתיות המדהימה, עם הבובות שהם מפעילים.
    http://www.thestage.co.uk/images/pics/2405.jpg

    מאוד אהבתי בזמנו את “טיטוס” (ולא רק כי זה עיבוד אכזרי כיאות למחזאי האהוב עליי). יש שם אימג’ים שנצרבו לי בזיכרון, במיוחד אחד:
    ספוילר – אם אפשר לקרוא לזה ככה –

    (יש כאן הרבה רווחים, אם המערכת מוחקת זו לא אשמתי)

    המצב של לביניה אחרי ההתעללות. מחריד ובלתי נשכח.

  22. א"ש 18 פברואר 2007 ב - 22:24 קישור ישיר

    סטיבי –
    אני יודע בדיוק למה אתה מתכוון, הסצנה החזקה ביותר בסרט. בלי ספק התמונה הראשונה שעולה לי לראש כשאני חושב על טיטוס.

  23. אורון 18 פברואר 2007 ב - 22:40 קישור ישיר

    אני לא מאמין שהפוסט הזה הגיע למצב של דיון בשאלה: “עידן – הפרובוקטור שכולנו אוהבים, או אוהבים לשנוא?”
    ואם כבר, אז אני לגמרי בעד עידן. הוא היחיד שתמיד יצחיק אותי פה. והוא הרי לא קיים במציאות, אז הבדיחה על חשבוננו…

    סטיבי-
    הייתי מת להגיב לתגובה שלך, אבל אני ברוגז איתך!!

  24. אלירן 19 פברואר 2007 ב - 0:06 קישור ישיר

    שלום יאיר, פעם ביקשת שאם מישהו נוחת על סרטים שנמצאים בשלמות אונליין לצפיה שיגיד. אפילו הבאת אתר שיש בו 3 סרטים.
    אז אני הולך לשמח אותך, בלשון המעטה.
    http://www.alluc.org
    http://www.peekvid.com

    אני מזהיר, נא לא לנשק את רגלי.

  25. יניב אידלשטיין 19 פברואר 2007 ב - 3:20 קישור ישיר

  26. עידן 19 פברואר 2007 ב - 9:35 קישור ישיר

    אורון, אני דווקא חי וקיים במציאות. אם אזדמן לאיזו הקרנת מבקרים בעתיד אוכיח לך.

  27. remotb 19 פברואר 2007 ב - 12:03 קישור ישיר

    אופטופיק לחלוטין:
    יאיר-
    מה לגבי קוסטריצה והמפגש עימו? הוא יצא מהבי”ח? שמעתי שיש לו אבנים בכליות. אז יש מפגש או אין?

  28. ט.ל. 19 פברואר 2007 ב - 12:49 קישור ישיר

    אני רואה שאני על תקן המודיע הכללי לענייני קוסטריצה.
    המפגש עם קוסטריצה בוטל עקב מחלתו*.

    ____
    *יש שיגידו – נדחה, והכוונה, למיטב הבנתי, לארח אותו בהמשך השנה. מצד שני, כפי שכבר כתבתי בבלוג זה – זאת הפעם השנייה שהוא לא מגיע ברגע האחרון.
    האם מישהו מנסה לרמוז לנו משהו?

  29. סטיבי 19 פברואר 2007 ב - 21:17 קישור ישיר

    what’d’i do?
    :-0

  30. אורון 20 פברואר 2007 ב - 12:25 קישור ישיר

    סטיבי-
    אל תנסי לבלבל אותי עם שפות זרות או סמיילים נוכריים!
    את יודעת טוב מאוד מה עשית, ואם את לא יודעת אז אני לא מתכוון לגלות לך…תבדקי את כל התגובות הקודמות שלך ואולי תמצאי רמזים!

    סתם נו, עבר לי מזמן – אני סולח לך על הכל 🙂
    שולם??

  31. סטיבי 20 פברואר 2007 ב - 15:49 קישור ישיר

    אין לי מושג על מה אתה מדבר
    מאחר שלא הייתי ברוגז (אי פעם) אני לא רואה צורך לעשות שולם
    אבל אני כן מעדיפה לדעת אם עשיתי משהו שדורש סליחה עליו 🙂

    ובנימה אופטימית זו: מה הקטע עם שינויי השם של רמבו4 (כאילו שלא יקראו לו פשוט רמבו4 בציבור הרחב)? או בעצם, מה הקטע עם רמבו4?

  32. אורון 20 פברואר 2007 ב - 20:41 קישור ישיר

    סטיבי, את כרגיל מקסימה, אז אני אענה לך ברצינות לשם שינוי:
    גם לי אין מושג על מה אני מדבר!
    יכול להיות שזה קשור לזה שלא הבנתי אם את הזכרת את שמי בלעג או בחיוך, בנוגע למודעה ההיא של “קאשבק” (ואני עדיין לא יודע ממש במה מדובר). כך או כך, זה כנראה לא חשוב…
    אם באמת אף פעם לא היית ברוגז (אף פעם?), אז תשכחי שביקשתי שולם. כי בעצם אנחנו כבר בשולם!
    ועכשיו כשעשינו סוף לעניין הזה, אפשר לעבור לעניינים ילדותיים של ממש. אבל זה כבר בפוסט אחר…

  33. Free Internet Games 9 ספטמבר 2010 ב - 0:29 קישור ישיר

    Cheers for the info Mate. Im going to bookmark your site in Delicious if thats okay…


השאירו תגובה