25 פברואר 2007 | 15:00 ~ 44 תגובות | תגובות פייסבוק

עוד 12 שעות לאוסקרים

בשנה הבאה אולי כבר אשקיע בחברת סטארט-אפ שתאפשר למנויי בלוגים לקבל השכמה טלפונית או סלולרית כשעולה פוסט חדש או רגע לפני תחילתו של אירוע לייב-בלוגינג. עד שזה יקרה, אתם צריכים לדאוג לעצמכם (1475 – שירות ההשכמה של בזק). הלילה, משלוש לפנות בוקר אהיה כאן. דיר בלאק אם אני לבד. חצי שעה אחר כך הטקס מתחיל.

ג’אסט מיי לאק. הממיר של יס בסלון הלך. טכנאי של החברה אמור להיות בדרך. הבהרתי למוקד השירות בטלפון “יש הלילה אוסקר! זה חייב להיות היום!”.

למי שלא רוצה ללכת לישון, הנה דרך טובה להישאר ערים: לראות בדי.וי.די ברצף את “דרך ללא מוצא” ההונג קונגי ומיד אחריו את הרימייק שלו, “השתולים”, שיצא השבוע בדי.וי.די. האופן בו סקורסזי ומונהאן לקחו את העלילה הסינית-בריטית ומיקמו אותה בעולם מאוד ספציפי של המאפיה האירית בבוסטון, תוך הידוק משמעויות חברתיות ופוליטיות לעלילה, הופכים את התסריט הזה למלאכת עיבוד מאוד מרשימה. לפחות בשני השליש הראשונים. השליש האחרון גם מתחיל למחזר את שיאיו של הסרט המקורי, וגם מוסיף טוויסט סופי ממש מיותר. הרג לי את הסרט.


הנה הימוריהם של כמה מבקרי קולנוע ישראליים
, כפי שפורסמו ביום חמישי ב”עכבר העיר” ועלו היום לאתר “עכבר און-ליין”. אני מאוד מוטרד מזה שגם דבורית שרגל וגם אני הימרנו על א.ג. איניאריטו כבמאי. דבורית היא חברה טובה ונהדרת, אבל נבואות אוסקר היא לא יודעת לעשות (ולזכותה ייאמר שלהבדיל ממני נראה שהיא גם ממש סובלת מפסטיבל ההימורים הזה). והמחשבה ששנינו מהמרים על אותו דבר גורמת לי לראות את כשלוני המדהד נוצץ באופק.
אויה, גם רותם דנון הולך על איניאריטו בהימוריו. מצד שני, אולי זה כבר מתחיל לרמז על משהו.

אגב, גם וויינט וגם וואלה מודיעים הבוקר שהם ילוו – כרגיל… – את הטקס בדיווח חי. הרשו לי להוסיף באינטרנטית צרופה: פחחחח. אף אחד מהם לא סיקר את האוסקרים בחי עד שאני התחלתי עם זה כאן לפני שנה. ופתאום זה הפך אצלם למסורת? ואתם יודעים איך זה יהיה שם, מין לוח תוצאות מתעדכן. יבש. את האקשן, הצחוקים והפרשנויות בזמן אמת תמצאו רק כאן. הלילה, משלוש עד שמונה בבוקר. תצטרפו כשתתעוררו, או שתבדקו כאן על הבוקר, לפני שאתם פותחים רדיו וחוטפים את הספוילרים בפנים.

עמנואל לוי מעדכן את הימוריו. הוא הולך על “השתולים”. תזכורת: לוי, שלפני עידן בלוגרי הקולנוע היה מחזאי האוסקרים הבכירים והבודדים, היה הראשון שהצהיר בדצמבר 2004 ש”מיליון דולר בייבי” יזכה באוסקר.

משונה בעיניי שאנשי הקולנוע של וויינט לא מצליחים להבין למה “מיס סאנשיין הקטנה” ו”בוראט” ראויים לאוסקר על התסריטים שלהם. צפייה שניה ב”בוראט” מראה עד כמה הסרט הזה בנוי לתלפיות, הודות לעבודה מדויקת של תסריטאות ועריכה (אני חושב שהגיעה לו מועמדות על ערעכה). נכון, כוחו של הסרט באילתורים שלו. אבל הוא כל כך מדויק במבנה שלו, במהלכי הדמות, ובאופן שבו אלמנטים שנראים מאולתרים ורנדומליים לבסוף זוכים לפיי-אוף עלילתי שברור לכם שהוא היה חייב להיות מתוכנן ומתוסרט מראש. היכולת של הצוות להגיע מתוכננים לצילומים ולהתפרע באילתורים מהווה את כוחו של הסרט. ו”מיס סאנשיין”? קלישאות? לא. ז’אנק? כן. זהו תסריט ז’אנרי – או מולטי-ז’אנרי, למעשה – שבראש ובראשונה עובד מצוין: המבנה שלו מושלם והעליות והירידות, לקומדיה ולקומי-טראגיות, לוקחים אותו למקומות לאו דווקא צפויים. הוא לא גאוני, הוא לא פורץ דרך, אבל הוא חכם להפליא והוא גם מעיז להיות קצת יותר בוטה ומלנכולי ממה שסרטים אחרים מסוגו ניסו להיות.

מגי ג’ילנהול תציג בטקס הלילה את הזוכים בפרסים הטכניים. הפרסים בקטגוריות המדע והטכנולוגיה (סיי-טק) הוענקו ב-10 בפברואר באירוע שג’ילנהול הנחתה. ברוב המקרים מקבלים הזוכים תעודה או לוח מוזהב, ובמקרים בודדים גם פסלון. השנה זכו הממציאים והמפתחים של מצלמת אריפלקס קלת משקל, של מערכות שליטה מרחוק בצמצם ופוקוס, מפתחי תוכנות אפקטים ופוסט פרודקשן של ILM ומהנדסים ששידרגו מערכות לסריקה דיגיטלית של נגאטיבים לשימור ארכיוני. הנה רשימת הפרסים המלאה. והנה מאמר, שאחד מכם שלח לי באופן אנונימי (תודה), המסביר מהו הפיתוח של מעבדות דולבי עליו זכו השנה מהנדסיו בפרס מיוחד, המוותר על שימוש בחומרים מזיקים לסביבה (על בסיס כסף) כדי לפתח פסקול אופטי שהדפסתו ידידותית לסביבה.

ואגב, כדי לדעת כמה צלחות כיבוד להכין: כמה מכם מתכוון להגיע לפנות בוקר לבלוג להתעדכן, באופן מתמשך או רגעי, באוסקרים בשידור חי? אני סקרן. השאירו תגובה אם אתם באים.

44 תגובות ל - “עוד 12 שעות לאוסקרים”

  1. אורון 25 פברואר 2007 ב - 15:12 קישור ישיר

    יאיר, לבד אתה לא תהיה. אם זה מנחם אותך, אני אהיה כאן, כי אני ממילא רואה את הטקס בשביל עכבר (וגם בגלל ההימורים…), כך שאני אשאר מול המחשב כל הלילה.
    סליחה מראש אם אני מבריח לך קהל, ובכל מקרה – אני לא צריך כיבוד…

  2. יוני 25 פברואר 2007 ב - 15:14 קישור ישיר

    יאיר אני יהיה פה בהפסקות הפירסומות!!!

  3. VAN ERIK 25 פברואר 2007 ב - 15:21 קישור ישיר

    מה יש לאכול? אני ישאר לראות ומכין את הלפ טופ ליד הטלוויזיה.
    יאיר אף פעם לא כתבתה מהם לדעתך הסרטים שצריכים להיות מועמדים? תן את השרשמיה שלך, מה אתה אומר?

  4. ברווז גומי 25 פברואר 2007 ב - 15:44 קישור ישיר

    אני אהיה. לצערי כמעט לבדי, כשרק חברתי הישנונית מנסה להישאר ערה לצדי. שאר המוזמנים הבקיזו אט אט בנימוק המוזר שהם מתפקדים טוב יותר בעבודה אם הם ישנים לילה קודם.

  5. ברווז גומי 25 פברואר 2007 ב - 15:44 קישור ישיר

    הבזיקו=הבריזו. ואם כבר אז ז’אנק=ז’אנר.

  6. איתן 25 פברואר 2007 ב - 15:57 קישור ישיר

    היי יאיר,

    טוב, אצלי זה מסובך. קודם כל, אני אהיה פה, אבל רק עד חמש בערך (עבודה ארורה. כבר היה לי בוקר חופשי בדיוק כשצריך, אבל חירבו לי אותו…). שנית, אין לי לפ-טופ, והמחשב נמצא בחדר שבו אין טלויזיה, אז אני, כמו יוני, אהיה פה בפרסומות. ודרך אגב: אם את טקס חלוקת הפרסים בברלין ראיתי דרך הקישור שהנחת פה, ורק קיפצתי הלוך ושוב בין הטקס ל”סינמסקופ”, אז איך זה שהאוסקר לא מועבר בלייב גם באינטרנט ?

    נ.ב. כמובן שכשאני אחזור הביתה, אני אתעדכן במה שהפסדתי, קודם כל דרך השידור המוקלט (יש לי את המקבילה של הוט ליס-מקס), ואח”כ אשלים פערים פה.
    תהיה : אם לוח התוכניות של הוט-מג’יק קובע שהטקס אמור להיגמר בשבע, ואם צפוי השנה טקס ארוך מהרגיל, האם זה אומר שלא אראה את ההכרזה על הסרט הטוב ביותר ?

    רוה לאיתן: נקודה טובה בנ.ב שלך. עצה לכל מקליטי המקס והמג’יק: סמנו להקלטה גם את התוכנית שאחרי האוסקרים, אחרת יש סיכוי שתישארו עם קליימקס קטום.

  7. א"ש 25 פברואר 2007 ב - 16:10 קישור ישיר

    מצטער אבל עקב ענייני פרנסה אני נוטה תמיד להקליט ולראות על הבוקר (לפי שהורסים לי) ב-FAST FORWARD.

    אבל את הפוסטים אני בטוח אקרא אחר כך!

  8. נונין 25 פברואר 2007 ב - 16:31 קישור ישיר

    יש סיכוי שאני אהיה כאן, בימים האחרונים אני הולך לישון יותר ויותר מאוחר. השאלה הגדולה היא אם אני גם אראה את הטקס בטלוויזיה, כי אין לי שום מושג באיזה ערוץ משדרים אותו בגרמניה אם בכלל.

  9. אורי 1 25 פברואר 2007 ב - 16:56 קישור ישיר

    ובכן, אני משרת בצבא [רק לעוד שבועיים!] ומראש תיכננתי לצאת היום כדי לראות את הטקס בבית. בגלל חוסר בחיילים דחו לי את היציאה ליום שלישי מה שמאוד הלחיץ אותי – אך במחווה יפה של חבר למחלקה הוא הציע להחליף איתי יציאות וכך הבוקר נסעתי הביתה שמח.
    בלילה בין השמירה ליציאה המפתיעה חלמתי שקלינט איסטווד לוקח את פרס הבימוי, בנאום הוא מצר על כך שסקורסזה לא זכה ואף ניגש ללחוץ לו יד ואומר לו “אתה עוד תזכה”. זאת הפעם הראשונה שאני חולם על משהו שקשור לאוסקר – כנראה תגובה לכך שפחדתי להחמיץ את הטקס ואני גם מאוד רוצה שסקורסזה יזכה סוף סוף. אחרי זה התעוררתי ואמרו לי שאני יכול לצאת הביתה.

    דבר נוסף שמפריע – אין לי דרך להקליט את הטקס. הוא משודר בהוט בערוץ רק בממיר הדיגטלי אליו אני לא יכול לחבר וידאו, וגם השידור המתורגם לדעתי רק בyes. אני ארים טלפון לחברים שיש להם יס ונקווה שיסתדר.

    וביום כזה ליבי עם מועמדים כמו סקורסזה ופיטר אוטול – מבוגרים, שבעי אכזבות שמתלבשים ומתארגנים לעוד ערב מתוח בו המצלמות יופנו אליהם, ואולי יזכו, ואולי לא.
    אני בעדם.

  10. אביטל 25 פברואר 2007 ב - 17:27 קישור ישיר

    אני כנראה אהיה כאן. החבר הודיע שהוא ימשיך לנחור. שתי חברות אמרו שאולי יגיעו, רק בתנאי שיהיה כיבוד מושקע. אני לא בונה עליהן.

  11. אביטל 25 פברואר 2007 ב - 17:33 קישור ישיר

    דרך אגב, גם אני מרגישה שאיסטווד עומד לזכות במשהו חשוב, גם אם לאו דווקא על בימוי

  12. james newton howard 25 פברואר 2007 ב - 18:11 קישור ישיר

    הייתי מת להישאר, אבל לעזאזל, למה היו חייבים להתחיל את הסמסטר הדבילי הזה דווקא ביום שאחרי האוסקר?

    נ.ב. אבקש לא לגלות כאן ספויילרים בעניין הזכיות,
    אני מתכנן לראות את זה בהקלטה!
    סתם…

  13. יוני 25 פברואר 2007 ב - 18:14 קישור ישיר

    סביר להניח ש”מיכתבים” יזכה באחד הפרסים תסריט/בימוי/סרט

  14. Flicker 25 פברואר 2007 ב - 18:32 קישור ישיר

    אני אהיה כאן בזמן הפרסומות (כשאצליח להשתחרר מכל החטיפים), ואחזיק ידיים למיס סאנשיין הקטנה. סוף סוף השלמתי היום פערים וראיתי את זה – ויצאתי עם חיוך שכבר הרבה זמן לא היה לי כמוהו בעקבות סרט…

  15. גבי ושרון 25 פברואר 2007 ב - 18:36 קישור ישיר

    באים, באים, מישהו שאנחנו מכירים אמור להשתתף בטריביוט לdreamgirls, לא נראה בשידור חי?

  16. ב 25 פברואר 2007 ב - 19:12 קישור ישיר

    האוסקר משודר גם בהוט?

  17. ליאור 25 פברואר 2007 ב - 19:35 קישור ישיר

    בתור אחד שהמוטו שלו בזמן האחרון זה “שלוש בבוקר זה ה-12 בלילה החדש”, אני אהיה פה.

    מצד שני, פעם נשארתי ער 24 שעות רצוף בשביל האוסקר, אז אני לא יודע כמה זה משנה…

  18. פאלקור 25 פברואר 2007 ב - 19:38 קישור ישיר

    גם אני אבקר כאן (הלפטופ מול הטלוויזיה).
    זה הטקס הראשון אחרי 4 שנים שאני סוף סוף אראה בשידור חי. מקווה שזה לא יהיה לבד (אם אני אצליח לגרור את החבר מהמיטה 🙂

  19. מאור 25 פברואר 2007 ב - 20:01 קישור ישיר

    יאיר,
    גם אני אהיה פה בהפסקות הפרסומות. מייד אח”כ חוזר למילואים (כן, כן, סידרתי במיוחד להיות הלילה בבית…).

    וכהערת צד: יש לי תחושה (או תקווה עזה מאוד) שספילברג ואיסטווד יעמדו הלילה לקחת את הפרס על הסרט הטוב ביותר.

    מאור

  20. יוני 25 פברואר 2007 ב - 20:11 קישור ישיר

    למאור גם אני מקווה מאוד

  21. יובל 25 פברואר 2007 ב - 20:17 קישור ישיר

    אהיה כאן בהפסקות הפרסומות, ואולי גם בזמן חלוקת הפרסים המשעממים.

  22. רון 25 פברואר 2007 ב - 20:22 קישור ישיר

    אחרי ששנה שעברה “התרסקות” המחפיר לקח את פרס הסרט הטוב כבר ירד לי מכל התחרות הזאת וכל האמירקקים המלוקקים…בארטה יש דווקא איזה סרט מעניין על ימיו האחרונים של במאי הומו. מקסימום אני אזפזפ לתפוס איזה בדיחה מאלן דג’רנס…

  23. דין 25 פברואר 2007 ב - 20:27 קישור ישיר

    אני גם אהיה כאן, מקווה בכל כוחי שבבל יצא בידיים ריקות…

  24. p.h. 25 פברואר 2007 ב - 20:38 קישור ישיר

    אתמול ראיתי את דגל אבותינו ועוד שעה אלך לראות את “מכתבים” על מנת להגיע מוכן היום לטקס, אבל לי יש הרגשה חזקה שאיסטווד יצא בידיים ריקות הערב…

    והעיקר שסקורסזי יקח על בימוי והילדים של מחר על צילום.

    ואהיה פה בזמן הפרסומות

  25. Velvet 25 פברואר 2007 ב - 21:05 קישור ישיר

    מתוקף תפקידי, ומאחר שענבל קידר לא מבצעת פעולות שיטור בגזרה שלה אני רוצה לנזוף בואן אריק וביוני:
    אני אהיה פה.
    הוא יהיה פה.
    ברור?

  26. דואל 25 פברואר 2007 ב - 21:42 קישור ישיר

    אני אהיה פה מההתחלה (גם ככה הפתיחה היא החלק הכי מעניין בטקס) ועד שארדם… אנסה להחזיק מעמד עד הסוף – יש מחר יום חופשי!
    ודרך אגב – מסכים איתך בעניין המועמדות החסרה לעריכה של בוראט – הסרט הזה בנוי לתלפיות.

  27. גיאחה 25 פברואר 2007 ב - 21:49 קישור ישיר

    יכול להיות שאני טועה לחלוטין ומוציא את דברי עצמי מהקשרם, אבל אני זוכר שלפני כמה שנים עבדתי בתחנת רדיו אזורית כלשהי, וביום האוסקר רצינו להעלות, על הבוקר בתכנית הבוקר, מבקרת קולנוע כלשהי, אני כמעט בטוח שמדובר בדבורית שרגל. התקשרנו לשאול אותה והיא אמרה לנו שאין מצב לראיון בשש בבוקר. שאלנו בתמיהה “מה זאת אומרת? תעלי מיד אחרי האוסקר, את בטוח רואה את האוסקר” והיא ענתה “נראה לך? למי יש כוח לשיעמום הזה, אני ישנה וקוראת למחרת באינטרנט מי זכה”.

    אתה הפראייר היחיד, יאיר! 🙂 סתם. הייתי מת להצטרף ללייב-בלוגינג, אבל מחסור בשעות שינה בלילה האחרון מאלץ אותי להשלים אותן הלילה… אני אהיה מאלה שיקראו את הלייב-בלוגינג שלך מחר.

  28. ערן 25 פברואר 2007 ב - 21:51 קישור ישיר

    אמנם זו לא חוכמה גדולה כי אני גר בברוקלין אבל אני אהיה פה. היה כיף בשנה שעברה.
    הימרתי על סקורסזי, ארקין, האדסון, וויטאקר, מירן ו-THE DEPARTED. וסליחה אם אני לא מתחבר לשמות העבריים של הסרטים…

  29. דבורית 25 פברואר 2007 ב - 21:52 קישור ישיר

    זה בהחלט לא הגיוני, מר גיאחה, מאחר שעד שנה שעברה הייתי כותבת לרייטינג אחרי הטקס, ואצה-רצה לתוכניות טלוויזיה בעיניים טרוטות.

  30. בוביץ 25 פברואר 2007 ב - 21:52 קישור ישיר

    נערו החלךומות-סרט אכן מהנה לצפייה
    ואכן מגיע לגניפר האדסון פסלון
    אבל למה לשחקנית משנה ולא לשחקנית הראשית..
    כשאני צפיתי בסרט אני הרגשתי שהיא השחקנית הראשית

    רוה לבוביץ: כי בשחקנית ראשית היא היתה מפסידה.

  31. נני 25 פברואר 2007 ב - 22:09 קישור ישיר

    אני מאוד רוצה להישאר ער, אבל חושש שאשאר עד שש בוקר רק כדי לראות שההימורים הרבים שראיתי על מיס סאנשיין הקטנה, הסרט הכי מטומטם שראיתי זה שנים, התגשמו. 🙁

  32. יוני 25 פברואר 2007 ב - 22:10 קישור ישיר

    לנני יופי שלא הגזמת

  33. דואל 25 פברואר 2007 ב - 22:19 קישור ישיר

    ודרך אגב, אני חושב שהביקורת על תוכניית מרץ של הסינמטק היא מוגזמת – נכון שהייתי שמח לראות עוד יצירות מופת ישנות ונשכחות, אבל בסה”כ אני חושב שהסינמטק עושה עבודה די טובה בשילוב בין תפקוד ארכיוני לתפקוד עם אצבע על הדופק הקולנועי. אין לשכוח שזה המוסד היחידי שנתן בית לכמה סרטים עכשוויים שנדחו ממקומות אחרים (ימים קפואים, שורטבאס, מארי אנטואנט…)

  34. Nimrod's Son 25 פברואר 2007 ב - 22:25 קישור ישיר

    אני פה.

  35. דן 25 פברואר 2007 ב - 22:42 קישור ישיר

    1. גם אני כאן, ולצדי שקית במבה, חבילת וופלים והרבה כוסות קפה. מי שעובר באיזור, מוזמן לעלות ולראות את מיס סאנשיין כשהיא עולה וזורחת על קרליבך/אבן גבירול.

    1א. שאלה דמוגרפית – יש לי הרגשה שיש כאן בעיקר אנשים מהמרכז. האם יש כאן גם צפוניים /דרומיים (כלומר, יותר מרמת אביב או שכונת התקווה)? סתם מעניין, לא?

    2. דואל, בקשר לביקורת על הסינמטק אני לא מסכים אתך. אין שם תפקוד ארכיוני כמעט, מדובר בסרטים בודדים, אקראיים, שמוקרנים בשעות שהן בד”כ בלתי אפשריות. אז נכון שזה נחמד להקרין מחר את “קליאו מחמש עד שבע” בשעה חמש, אבל זאת שעה לא כ”כ ריאלית כדי שתגיע לקהל רחב וכדי שהתפקיד הארכיוני, שהוא, במילים אחרות, להציג קלאסיקות לקהל הרחב, אכן יתממש. מה גם שהקרנת “קליאו” ולא מעט סרטים ישנים נוספים, מלווה בתמרור האזהרה “עותק במצב בינוני”. אי אפשר לראות סרט בעותקים כאלה.
    בנוגע לקולנוע עכשווי, גם כאן הסינמטק מפספס. באמת שאין לסינמטק צורך להקרין את “משפחת שטיין” או “השטן לובשת פראדה”. זה לא עניין של התנשאות, אלוהים יודע שאני, ולא מעט מהקוראים והכותבים כאן נהנים מלא מעט סרטים מטומטמים יותר מכל יצירה “נחשבת” של קים קי-דוק. אלה פשוט סרטים נגישים שאפשר לשכור בכל וידאומט, והערך המוסף שלהם הוא, בד”כ, קטן (ברור שיש יוצאי דופן). לעומת זאת, אני דווקא כאן בעד הקרנות חזורת לסרטים שלא הצליחו כאן בקופות כמו “הילדים של מחר” (שההקרנה שלו היתה מלאה), או כאלה שהצליחו וראויים לצפיות חוזרות או אפילו הרצאות קצרות שמתלוות אליהם. יש הרגשה שאין סינון והסרטים שמוצגים הם לא כאלה שנבחרים בקפידה אלא פשוט אלה שמוצעים להקרנה. במקרה כזה האצבע נמצאת אולי על אחד העורקים, אבל בטח לא על הדופק.

  36. דואל 25 פברואר 2007 ב - 22:52 קישור ישיר

    דן – אתה צודק. לא אמרתי שהטענות לא צודקות, אלא שהן מעט מוגזמות.

  37. יצחק שיזגל 25 פברואר 2007 ב - 23:42 קישור ישיר

    לדן – אני מבית שמש אם זה משנה לך, אבל אני לא מתכוון להיאר ער או להתעורר לאוסקר…ואני בתיכון

  38. יצחק שיזגל 25 פברואר 2007 ב - 23:43 קישור ישיר

    הבהרה:
    הכוונה שזה גילי, לא שאני בפנימייה…

    ליאיר:
    תוכל אולי לפרסם בבקשה את כמות הכניסות לפוסט האוסקרים עוד יומיים-שלושה בבקשה?
    תודה

    אולי תשבור שיאי כניסה לאתר…

  39. Shai 25 פברואר 2007 ב - 23:58 קישור ישיר

    unfortunately I won’t be here. Enjoyed it last year but have to work tomorrow(start at 7 am)so I’ll read afterwards.

  40. ג'ונתן 26 פברואר 2007 ב - 0:19 קישור ישיר

    יאיר, בחייאת, אל תעביר רק תקציר של מי שזכה, כידוע לך המנחה של הטקס מצחיקה ומעניינת.
    הואל נא בטובך לשלב גם קטעי הומור חשובים שהיא העלתה בקטעי מהעבר ובקטעי הקישור.
    בעיני, זה מה שעושה את הטקס למוצלח, ומכיוון שבאמת אין לי אפשרות לראות את הטקס(אין לי את התחנות הספציפיות )אשמח אם תוכל להביא את הקטעים הקומיים שלה בטקס.
    הלוואי שתביא את כל הקטעים שלה, או תגיד לי איפה אפשר למצוא אותם באינטרנט.
    אשמח אם תוכל לעשות לי את הטובה הקטנה(גדולה?) הזאת.
    תודה!

    רוה לג’ונתן: תקציר? אני? מה אני וויינט? הדק חגורות, איטס גואינג טו בי א באמפי נייט.

  41. איילת 26 פברואר 2007 ב - 0:27 קישור ישיר

    לצערי, לא אוכל להישאר ערה, קמה מוקדם מאוד, אבל על הבוקר אתעדכן, ובנימה אופטימית זו, איחולי צפייה נעימה לכל ציפורי הלילה, אני כבר איאלץ להסתפק בשידור החוזר בתקווה שזה לא יהיה רק ביס.

  42. שרון 26 פברואר 2007 ב - 0:29 קישור ישיר

    בתור מישהי שלא מכוונת שעון מעורר אלא מתכוונת להישאר ערה עד הטקס ובמהלכו – כדאי שיהיה הרבה קפאין בכיבוד שלך…
    אני אקפוץ להתעדכן בדיווחים שלך בפרסומות ובקטעים המרגיזים שיש בכל טקס… המחשב עוד לא שינה עורו ללפטופ והטלוויזיה בסלון…וכמובן בתנאי שלא ארדם באמצע…
    בכל מקרה, אם הסתכלת על טופסי ההימורים, נראה לי שאני היחידה עם הרגשה משונה שיגזלו לפורסט וויטקר את הפרס. אם זה יקרה זה יהיה מזעזע, הוא שחקן נפלא, כך שאני מקווה שזו סתם אחת התחושות המוזרות האלה שלא מתממשות וכבר גרמו לכך שאני לעולם לא אזכה באף הימור ולכך שהוכרזתי רשמית הבחורה עם המזל הכי גרוע בעולם…
    אז בהצלחה לכולנו!

  43. אריקול 26 פברואר 2007 ב - 0:35 קישור ישיר

    יאיר – מחד, בושה שאתה לא אורח בערוץ שמכבד את עצמו בנוכחותך כפרשן. מאידך – כמנהל בלוג, יש מחויבות – גם כשקצת פחות נוח. ועל כן שמחה על הלייב-בלוגינג המובטח (אקא – ‘בלוגסקר’)

  44. נני 26 פברואר 2007 ב - 0:42 קישור ישיר

    יוני,

    איפה ההגזמה? זה סרט פלאקטי חסר עלילה ועניין. אלא מה? יש לו סקס אפיל כי זה סרט חמוד וקטן עם חותמת “אינדיפנדנט”. כמעט כל סרט אירופאי שני הוא כזה. לכן אני לא מצליח להבין איך בעולם סרט כזה לקבל פרס “הסרט הטוב ביותר”.


השאירו תגובה