24 יולי 2007 | 10:23 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

במקום שנאת חינם

היום מתחיל סטיבן סודרברג לצלם את שני סרטי צ'ה גאוורה שלו. נהיה אופנתי העסק הזה עם לפצל פרויקט אחד לשניים, אה? "להרוג את ביל", "גריינדהאוס", סרטי המלחמה של קלינט איסטווד, הסרט הסיני של ג'ון וו…

======

מ"הארץ" של אתמול, שתי ידיעות לכאורה לא קשורות, אבל בפועל…. ניו אורדר מבשרים: אנחנו לא מתפרקים (ושפיטר הוק ילך לעזאזל). וטוני ווילסון, האיש מאחורי הסצינה המנצ'סטרית ומי שהקים את הלייבל פקטורי ואת המודון ההאסיינדה, הולך ונמוג מסרטן הלבלב. חברי האפי מאנדייז מגייסים למענו כספים למימון הטיפול. וכמו כל אייטם שלי בשבוע וחצי האחרון, גם זה מתחבר ל"קונטרול" של אנטון קורביין: ווילסון, הוק, ברנרד סאמנר וסטיוון מוריס הם כולם דמויות בסרט, סביב איאן קרטיס. (סטיב קוגן גילם את ווילסון ב"אנשי המסיבות" של מייקל ווינטרבוטום, המבוסס על האוטוביוגרפיה שלו).
זוכרים? פסטיבל אנטון קורביין? יום שישי? כאן?

======

תודה לחן חן: לזלו קובקס/קובאץ', אחד הצלמים הכי עסוקים בהוליווד, מת בשבת בביתו בבוורלי הילס. ובדיוק השבוע פורסם שדניס הופר ומרטין סקורסזי יתראיינו לסרט תיעודי שמצטלם עכשיו ועוסק בקובקס ובווילמוש זיגמונד, שניהם צלמים הונגרים שברחו מבודפשט והגיעו יחד כפליטים לאמריקה ב-1957. הנה ההספד של אגודת הצלמים. תעיפו מבט ברשימת הקרדיטים המדהימה שלו.

=======

ב-11:00 יוכרזו בבית סוקולוב המועמדים לפרסי אופיר. הייתי אמור להיות שם אלא שרצף תקלות פרוזאיות מאוד מתסכלות מונע ממני. אנסה להגיע למחשב בהקדם לעבור על הרשימה. כמובן שראשון הקופי-פייסטרים בתגובות יקבל (או תקבל) טפיחה וירטואלית על השכם.

=========

גם אתרי הומור באינטרנט הוא הטרנד החדש של קולנועני הוליווד. אחרי funnyordie.com של וויל פארל ואדם מאקי, הנה אתר חדש בהרצה" nationalbanana.com. האיש מאחוריו הוא ג'רי צוקר, שליש ההרכב צוקר-צוקר-אברהמס, אנשי "טיסה נעימה", "סודי ביותר" ו"האקדח מת מצחוק". וכאן הוא גייס את קובה גודינג ג'וניור לפרסומת נחותה מאוד – נו, ומצחיקה כמובן – לסיאליס המחזיק מעמד 36 שעות. בגלל סרטונים כאלה חרב בית המקדש.

3 תגובות ל - “במקום שנאת חינם”

  1. יוד 24 יולי 2007 ב - 14:03 קישור ישיר

    אני רק שאלה (לא קשורה לפוסט הספציפי).
    אין בסינמסקופ אפשרות לדפדף לפוסט הבא/הקודם. כלומר, אם נכנסתי לפוסט מסוים, אני צריכה לצאת ל"עמוד הראשי" כדי לעבור לפוסט הבא.
    זה בכוונה?
    זה בעבודה?

  2. יניב אידלשטיין 24 יולי 2007 ב - 14:50 קישור ישיר

    אוי.
    עצוב, עצוב, עצוב לשמוע על מותו של לזלו קובאץ'.
    תמיד הערצתי אותו ואת וילמוש זיגמונד.
    מעניין שמישהו החליט לעשות סרט על שניהם.
    יז"ב.

  3. נדב 25 יולי 2007 ב - 12:11 קישור ישיר

    שימו לב באתר National Banana, יש שם טלנובלה "ערבית" של אל קעידה.

    האם וויל פארל צופה של ארץ נהדרת…? 🙂


השאירו תגובה