03 מאי 2011 | 11:39 ~ 10 תגובות | תגובות פייסבוק

יו מהסה


 

אהרון קשלס חושף בדף הפייסבוק שלו שהפרסומת/תשדיר שירות הזה הוקרן לפני כל סרט בפסטיבל טרייבקה. מתי מישהו יעלה קמפיין דומה גם בארץ? אנשים המדברים בטלפונים בזמן סרט זה הדבר שהכי מוציא אותי מדעתי.

נושאים: בשוטף

10 תגובות ל - “יו מהסה”

  1. נתם 3 מאי 2011 ב - 12:07 קישור ישיר

    לאחרונה ראיתי דבר דומה גם בארץ- קטע מ”רנגו” בו כולם בשקט, מחכים במתח לטיפת מים, כשבדיוק ברגע זה מתחיל לצלצל הטלפון של רנגו והוא מברבר ומברבר, עד שעולה שקופית על המסך שמפצירה בקהל לכבות את הסלולרי וכו’.

  2. אייגו 3 מאי 2011 ב - 12:13 קישור ישיר

    The most original people deserve the most original vodka

    השורה הזאת שווה יותר מכל הסרטון.

  3. דורי 3 מאי 2011 ב - 12:31 קישור ישיר

    היה לפני כמה שנים תשדיר כזה של אורנג’, אבל יותר פשוט. צלצול של טלפון ושקופית בנוסח “מעצבן? כבו את הטלפון לפי הסרט”.

  4. דבורית 3 מאי 2011 ב - 12:44 קישור ישיר

    סחתיין על יו.

  5. איפי 3 מאי 2011 ב - 15:56 קישור ישיר

    שקופית זה מה זה לא.
    בטח לא עם צלצול שמקפיץ את כולם.
    הומור הרבה יותר טוב. וסקס תמיד יכול לעזור..

  6. שמרלינג 3 מאי 2011 ב - 17:06 קישור ישיר

    אחד הקליפים הכי מצחיקים שנוצרו אי-פעם לטיפול בבעיה
    http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=3388177

  7. idans 3 מאי 2011 ב - 19:01 קישור ישיר

    הייתה פעם פרסומת מאד מוצלחת עם מרטין סקורסזה נגד דיבור בסלולרי. מי מוצא?

  8. (יובל) 3 מאי 2011 ב - 22:57 קישור ישיר

    אתר פסטיבל קולנוע דרום באוויר. חלקית, לפחות. http://csf.sapir.ac.il/

  9. אורון 4 מאי 2011 ב - 8:55 קישור ישיר

    ואני דווקא נזכרתי בפסטיבל ירושלים של לפני שנתיים (שלוש?), בו כל הקרנה קודמה בשקופית קצרה שבה קלינט איסטווד מבקש מכולם לכבות טלפונים. ואם קלינט מבקש, כולם עושים. לא זוכר אפילו הפרעה סלולרית אחת בפסטיבל הזה.

    הבעיה שלי עם השקופיות שכוללות צלצול מעצבן, כדי להזכיר כמה זה מעצבן שטלפון מצלצל באמצע סרט, היא שהן עושות בדיוק את מה שהן יוצאות נגדו. קצת כמו “החיים של דייויד גייל”, זה מן לופ כזה שלא באמת הבנתי אף פעם. זאת אומרת, כשאני הולך לסרט בקולנוע, יש בי את החרדה שאיזה רינגטון יהרוס לי את הסרט. לפעמים היא מתממשת ולפעמים לא. אבל עם השקופיות האלה, מיד בתחילת הסרט, היא למעשה מתממשת ב-100% מהמקרים. מוזר לי וקצת לא נעים אפילו.

  10. דנה 8 מאי 2011 ב - 21:40 קישור ישיר

    לפני כ-4.5 שנים ראיתי פרסומת קצרה ומצחיקה שהוקרנה בבית קולנוע בניו יורק, בכיכובו של סידני פולק ז”ל- בדיוק באותו נושא, קלע בדיוק למטרה.

    מאז מחפשת אותו ביו-טיוב ללא הצלחה.


השאירו תגובה