03 מאי 2011 | 11:39 ~ 10 Comments | תגובות פייסבוק

יו מהסה


 

אהרון קשלס חושף בדף הפייסבוק שלו שהפרסומת/תשדיר שירות הזה הוקרן לפני כל סרט בפסטיבל טרייבקה. מתי מישהו יעלה קמפיין דומה גם בארץ? אנשים המדברים בטלפונים בזמן סרט זה הדבר שהכי מוציא אותי מדעתי.

Categories: בשוטף

10 Responses to “יו מהסה”

  1. נתם 3 מאי 2011 at 12:07 Permalink

    לאחרונה ראיתי דבר דומה גם בארץ- קטע מ"רנגו" בו כולם בשקט, מחכים במתח לטיפת מים, כשבדיוק ברגע זה מתחיל לצלצל הטלפון של רנגו והוא מברבר ומברבר, עד שעולה שקופית על המסך שמפצירה בקהל לכבות את הסלולרי וכו'.

  2. אייגו 3 מאי 2011 at 12:13 Permalink

    The most original people deserve the most original vodka

    השורה הזאת שווה יותר מכל הסרטון.

  3. דורי 3 מאי 2011 at 12:31 Permalink

    היה לפני כמה שנים תשדיר כזה של אורנג', אבל יותר פשוט. צלצול של טלפון ושקופית בנוסח "מעצבן? כבו את הטלפון לפי הסרט".

  4. דבורית 3 מאי 2011 at 12:44 Permalink

    סחתיין על יו.

  5. איפי 3 מאי 2011 at 15:56 Permalink

    שקופית זה מה זה לא.
    בטח לא עם צלצול שמקפיץ את כולם.
    הומור הרבה יותר טוב. וסקס תמיד יכול לעזור..

  6. שמרלינג 3 מאי 2011 at 17:06 Permalink

    אחד הקליפים הכי מצחיקים שנוצרו אי-פעם לטיפול בבעיה
    http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=3388177

  7. idans 3 מאי 2011 at 19:01 Permalink

    הייתה פעם פרסומת מאד מוצלחת עם מרטין סקורסזה נגד דיבור בסלולרי. מי מוצא?

  8. (יובל) 3 מאי 2011 at 22:57 Permalink

    אתר פסטיבל קולנוע דרום באוויר. חלקית, לפחות. http://csf.sapir.ac.il/

  9. אורון 4 מאי 2011 at 8:55 Permalink

    ואני דווקא נזכרתי בפסטיבל ירושלים של לפני שנתיים (שלוש?), בו כל הקרנה קודמה בשקופית קצרה שבה קלינט איסטווד מבקש מכולם לכבות טלפונים. ואם קלינט מבקש, כולם עושים. לא זוכר אפילו הפרעה סלולרית אחת בפסטיבל הזה.

    הבעיה שלי עם השקופיות שכוללות צלצול מעצבן, כדי להזכיר כמה זה מעצבן שטלפון מצלצל באמצע סרט, היא שהן עושות בדיוק את מה שהן יוצאות נגדו. קצת כמו "החיים של דייויד גייל", זה מן לופ כזה שלא באמת הבנתי אף פעם. זאת אומרת, כשאני הולך לסרט בקולנוע, יש בי את החרדה שאיזה רינגטון יהרוס לי את הסרט. לפעמים היא מתממשת ולפעמים לא. אבל עם השקופיות האלה, מיד בתחילת הסרט, היא למעשה מתממשת ב-100% מהמקרים. מוזר לי וקצת לא נעים אפילו.

  10. דנה 8 מאי 2011 at 21:40 Permalink

    לפני כ-4.5 שנים ראיתי פרסומת קצרה ומצחיקה שהוקרנה בבית קולנוע בניו יורק, בכיכובו של סידני פולק ז"ל- בדיוק באותו נושא, קלע בדיוק למטרה.

    מאז מחפשת אותו ביו-טיוב ללא הצלחה.


Leave a Reply