21 יוני 2011 | 14:00 ~ 4 תגובות | תגובות פייסבוק

התואר החדש של סטיבן קולבר

זה כנראה טרנד השנה. שבוע אחרי שקונן אובריאן הוזמן לקבל תואר כבוד ולשאת את נאום הגמר לבוגרי אוניברסיטת דארטמות, הגיע קולבר לאוניבסיטת נורתווסטרן בשיקגו – האוניברסיטה בה הוא עצמו סיים את לימודיו לפני 25 שנים – כדי לקבל תואר כבוד ולשאת את נאום הגמר.

 

יש נקודות דמיון בין הנאומים. כמו למשל האבחנה על כך שמראשי מדינות, עכשיו מזמינות האוניברסיטאות בדרני טלוויזיה. "ביום שבו אני סיימתי אוניברסיטה את נאום הגמר נשא ג'ורג' שולץ, מזכיר המדינה. האיש הרביעי הכי חזק באמריקה. 25 שנה אחרי ואת הנאום הזה נושא האיש השני הכי פופולרי עם תוכנית חדשות מזויפת ברשת כבלים".

 

קולבר גם עושה אבחנה מעניינת בינו (בוגר נורתווסטרן) ובין "סטיבן קולבר", הדמות שהוא מגלם מדי ערב, שהוא בכלל בוגר דארטמות. ובחלק הסופי, זה שאמור לעורר השראה בקרב הסטודנטים, האנלוגיה שלו בין החיים ובין תיאטרון אימפרוביזציה מוצלחת למדי.

 

בקיצור, שווה:

 


 

נושאים: בשוטף

4 תגובות ל - “התואר החדש של סטיבן קולבר”

  1. מיכאל 23 21 יוני 2011 ב - 17:45 קישור ישיר

    שום מילה על מותו של חבר ג'קאס?

  2. בונד ג בונד 22 יוני 2011 ב - 2:26 קישור ישיר

    ורק אצלנו, עד שכבר מביאים מישהי כמו שרה סילברמן, מצמידים אליה מנחה/מראיין מזעזע שהורס ומסכל כל סיכוי שהכשרון הענק שלה ייצא. נורא.

  3. אנונימי 22 יוני 2011 ב - 14:04 קישור ישיר

    אני לא בטוח ששמעת על המגזין הזה, אבל קוראים לו קולנוע פלוס. במגזין יש כתבות על סרטים שיוצאים החודש. יש שם גם מדור אתרים, שבהם ממליצים על אתרים, ובמדור הזה המליצו על האתר שלך! למיטב ידיעתי, אפשר להשיג את המגזין בקניון בת-ים בלבד ליד קולנוע רב-חן. אבל תלך לקחת את זה מהר כי בסוף החודש כבר מביאים מגזין חדש.

  4. איילת 25 יוני 2011 ב - 13:47 קישור ישיר

    ושכחת את איימי פואלר (פוילר?), שנתנה נאום יפה בהרווארד לפני כמה שבועות, ודיברה גם היא על שיעורים לחיים שלומדים באימפרוב:
    http://popwatch.ew.com/2011/05/26/amy-poehler-harvard-class-day-speech/


השאירו תגובה