21 יולי 2012 | 23:21 ~ 7 תגובות | תגובות פייסבוק

ועכשיו, סופרמן

מרשים. שיטוט מהיר באתרי הזמנות הכרטיסים של יס פלאנט, לב וסינמה סיטי מראה שכמעט כל הקרנות החצות של "עלייתו של האביר האפל" מלאות לחלוטין. יש עוד קצת כרטיסים לאיימקס ב-00:50. זה יהיה ללא ספק הסרט הנצפה ביותר בסוף השבוע.

 

==================

 

כריסטופר נולן חתם את טרילוגיית באטמן שלו (פייר, הייתי שמח לראות אותו ממשיך עם עוד באטמנים, אבל האיש בטח עכשיו רוצה להתמקד בסרטים שגם יביאו לו אוסקרים), ועכשיו הוא ואולפני וורנר מתחילים לספור לאחור לקיץ הבא ול"איש הפלדה", הגרסה שנולן (וחברת סינקופי שלו) מפיקים לזאק סניידר. כדי להנמיך ציפיות נולאן מיד הודיע בראיונות שזה סרט של סניידר לכל דבר. אבל התסריט והסיפור לסרט הוא של נולן ודיוויד גויר, שהיה השותף שלו לכתיבת הסיפורים לשלושת הבאטמנים (אני מחזיק מגויר מאוד). הטיזר ששוחרר היום (ומן הסתם מצורף ל"עלייתו של האביר האפל" בחו"ל – אה, וגם בישראל, מעדכנים אותי כאן) לא עושה שום גירוי, אבל רק מיד מעביר את התחושה שזה יהיה סרט עגמומי, לאו-דווקא-הירואי, בנוסח באטמן. גם ספיידרמן האחרון, שלא קשור בכלום לנולאן (או לדי.סי קומיקס) הלך, כך חשתי, לכיווני הבאטמן של נולן. טרנד. הנה הטיזר:

 


 

נושאים: בשוטף

7 תגובות ל - “ועכשיו, סופרמן”

  1. שיח רחב ועץ גבוה 21 יולי 2012 ב - 23:47 קישור ישיר

    הטיזר הזה הוקרן גם בישראל לפני "עלייתו של האביר האפל", לפחות בסינמה סיטי.

  2. רז-ש 22 יולי 2012 ב - 11:18 קישור ישיר

    לגיבורים של DC העגמומיות מתאימה מאוד, למרוול (ובמיוחד ספידרמן) לא. אי מאוד התרשמתי מהטיזר לסופרמן.

  3. JNH 22 יולי 2012 ב - 13:38 קישור ישיר

    האמת שאני סקרן למה אתה מחזיק מדייויד גויר כל כך. האיש כתב בעיקר זבלונים בחייו, והדברים הטובים המעטים שהוא חתום עליהם נכתבו תמיד בשיתוף עם אנשים אחרים, מוכשרים יותר.

  4. yaya 22 יולי 2012 ב - 15:06 קישור ישיר

    מישהו יודע במקרה אם באיימקס החדש כבר תיקנו את כל הבעיות שדווח עליהם בהקרנות הראשונות (אורות חירום, או אורות אחרים שמפריעים לצפייה, סאונד חזק יתר על המידה וכו')? אני רוצה לנסוע לשם במיוחד ולא כל כך בא לי להתבאס מבעיות טכניות שבטח יתוקנו בקרוב, אם עוד לא תוקנו.

  5. איריסע 22 יולי 2012 ב - 20:21 קישור ישיר

    הטיזר הזה גרם לי לגלגל עיניים. לסופרמן לא מתאימה האפילה של באטמן.
    ולדעתי הנרי קאביל שחקן מזעזע, מזל ששחקני המשנה בסרט הזה טובים.

  6. אילן 23 יולי 2012 ב - 1:28 קישור ישיר

    אני לא אופתע בכלל אם בקרוב נקבל הכרזה על סרט באטמן נגד סופרמן. אחרי העזיבה של נולאן והרי-בוט של סופרמן, ובהתאם למה שקורה במרוואל. הספר the dark knight returns של פרנק מילר (300, סין סיטי). הוא אחד הספרים היותר מוצלחים של באטמן, והיה אחת ההשראות הגדולות לטירולוגיה של נולאן. יש בו קרב איתנים בין השניים, עם תוצאות מפתיעות.

    בלי קשר לזה, הטיזר הזה נראה כמו פרסומת לג'ינס.

  7. מורי 24 יולי 2012 ב - 17:08 קישור ישיר

    אני הוזה או שיש פה קצת אווירת הרהור טרנס מאליקית? בכל מקרה מעבר מענין מהעולמות הפופיים וההיפר אקטיבים בד"כ של סניידר.


השאירו תגובה