08 נובמבר 2012 | 21:11 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

יותר טוב ממרק עוף: "הבחור של שולי", עכשיו לצפייה

הברונכיטיס שלי מבקש את סליחתכם על שהפיל אותי היום ומנע ממנו להגיע למחשב. אבל הנה תרופת סבתא מצוינת לכל מיחוש והתקררות: הפייסבוק של דורית רביניאן הסגיר את העובדה שכבר לפני כמה חודשים העלה דורון צברי ליו-טיוב את כל "הבחור של שולי", דרמה בת 45 דקות שהוא ביים, שכתבה דורית רביניאן ושהופקה במסגרת הסדרה של חגי לוי "סיפורים קצרים על אהבה" ב-1997. הסרט מתרחש 20 שנה קודם לכן, ב-1977, ביום הבחירות שבסופו יעלה הליכוד לשלטון אחרי כמעט שלושים שנות שלטון מפא"י. אבל בבית קטן באור יהודה מתחולל מהפך אחר: של הלב. דני שטג מגלם נסיך שמחפש את הסינדרלה שלו (אסתי ירושלמי), אבל במקום סוס לבן, הוא מגיע רכוב על האוטו-גלידה שלו.

זה שיר אהבה מושלם לסרטי הבורקס של שנות השבעים (סרטים, שבאופן אירוני למדי, נמחקו ממפת הקולנוע בדיוק ביום הזה של עליית הליכוד לשלטון) – כולל הבחירה בנורית הירש ("השוטר אזולאי") כמלחינה והליהוק המתבקש של אריה אליאס.

אחד הדברים שאני מגלה מהצפייה בסרט שוב כיום הוא שמתברר ש"חתונה מאוחרת" לא היה הסרט הראשון שצולם באור יהודה. הנה, "הבחור של שולי" הקדים אותו בארבע שנים. ואם אני מזהה נכון את אור יהודה, אז שוט הפתיחה זה בדיוק הרחוב שבו מתקיימת רוב עלילת "מתנה משמים", לא? (הפנימים צולמו בחולון). הנה הסרט:

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “יותר טוב ממרק עוף: "הבחור של שולי", עכשיו לצפייה”

  1. איתן 8 נובמבר 2012 ב - 22:35 קישור ישיר

    אז מה, עוד פעם פספסת הקרנה של "בלדה לאביב הבוכה"? (היתה היום הקרנת עיתונאים)…
    לא נורא. העיקר הבריאות.
    ו"הבחור של שולי" זה אחלה סרט. דורון צברי צריך לעשות יותר סרטים (או לחלופין, להתפקד למפלגה הנכונה, ולרוץ לכנסת).


השאירו תגובה