28 פברואר 2013 | 19:48 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

למה האוסקרים לא שודרו בארץ בהיי-דפינישן?

נפתלי פאר, אחד הקוראים הוותיקים בבלוג, הוא פנאט בכל הקשור לאיכות הקרנה ושידור. הוא רוצה את החיים שלו בהיי דפינישן. לכן, מה מרה היתה אכזבתו כשגילה ביום ראשון בלילה שהשידור החי של האוסקרים לא שודר ב-hd מלא. הוא שלח לי את המייל הזועם הבא:

תודה ששידור האוסקר שני רק לסופרבול בהיבטים שונים, וכך צריך להתייחס אליו. וכאן נכנסת לתמונה האהבה שלי לאיכות שידור בתמונה ובסאונד. לפיכך אתה יכול להבין שאני חובב קולנוע ביתי משובח, צפייה בסרטי בלו-ריי, וכמובן צפייה בערוצי ה-hd. אינני מסוגל לצפות בערוצים שלא באיכות הזאת. ואז באה חברת יס, שמפמפמת לנו את ה-hd בערוצי הספורט (ואני גם חסיד שלהם), ובכלל בערוצי התוכן הייעודיים לכך, ומשדרת את הטקס באיכות hd מותאם (להבדיל מ-hd מלא), שהינו בעצם יריקה לפרצוף של חובב קולנוע וטלוויזיה שכמוני. ואני בטוח שאני לא היחיד שמרגיש שעבדו עליו השנה,. נדמה לי שכך היה גם בשנה שעברה. כי איכות השידור (תמונה וסאונד) היה תת רמה. כי אם ערוץ 1/האמי/גלובוס הזהב/סופרבול/אן.בי.איי יכולים, למה לעזאזל הם כשלו? אני מבין שסאונד 5.1 בערוצי הסרטים והסדרות, כנראה יישאר לנצח פנטזיה, ואני מודע שפה ושם "בורח" להם סרט שמשודר באיכות המינימאלית הזו, אבל לשדר את האירוע הטלוויזיוני הזה באיכות כה מעליבה זה דבר שלא יעשה.

הדוברת של יס בדקה וחזרה עם תשובה:

הטקס הערוך ששודר ביום ג' וישודר שנית ביום שבת הקרוב הוא באיכות True HD. אנו מקווים שבשנה הבאה נוכל להעביר גם את השידורים הישירים באיכות זו. yes עושה את מרב המאמצים להביא תכניות לשידור באיכות הגבוהה ביותר האפשרית, ובמסגרת זו אנו גם מתקדמים בכל הנוגע לאיכות שידור אודיו דולבי 5.1.

יהיה בסדר נפתלי, יהיה בסדר.

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “למה האוסקרים לא שודרו בארץ בהיי-דפינישן?”

  1. שלו 28 פברואר 2013 ב - 23:09 קישור ישיר

    ראיתי בהוט והיה אחלה שידור, לדעתי HD מלא. אל תצפה ל 1080p, אבל היה 720p מכובד.


השאירו תגובה