04 מרץ 2013 | 18:47 ~ 4 תגובות | תגובות פייסבוק

נולן חוזר לבאטמן? האנקה עושה את "מלחמת הכוכבים"?

"איינט-איט-קול-ניוז" מפיצים כותרת של הבלוג "לטינו ריוויו", שכרגע אין לו שום אישוש או הכחשה אז לא ברור אם זו סתם שמועה או שזו הכותרת הענקית הבאה. הידיעה היא כזאת: אולפני וורנר כל כך מרוצים מ"איש הברזל", וכל כך משוכנעים שהסרט הזה הולך להיות ענק, שהם פנו לכריסטופר נולן שיקח אחריות על כל סרטי די.סי קומיקס שלהם, ושבראש ובראשונה יפצח להם סוף סוף את סרט "ליגת הצדק" שהם מתכננים כבר שנים אבל לא מצליחים להוציא אל הפועל. הדיווח טוען שנולן ודיוויד גויר (שעבדו יחד על טרילוגיית באטמן ועל "איש הברזל") הגו כבר סיפור, ושזק סניידר (הבמאי של "איש הברזל") יהיה הבמאי. ושכריסטיאן בייל יחזור בפעם הרביעית לתפקיד באטמן, והנרי קאוויל יגלם שנית את סופרמן. מה שאומר שעולם סרטי הקיץ שלנו בחצי השני של העשור הזה יהיה מלא "מלחמת הכוכבים", "הנוקמים" ו"ליגת הצדק", ושנולן ימשיך להתעסק עם גיבורי על בעתיד הראה לעין.

========================

סטיבן סודרברג ממשיך בכוח טורבו. סרטו החדש, "תופעות לוואי", יצא בארצות הברית לפני שבועות בודדים ויגיע לישראל בסוף מרץ, אבל סרטו העוד-יותר-חדש כבר גמור ומוכן לבכורתו. כבר דיווחנו בעבר שסודרברג התלונן שאף מפיץ לא מוכן להפיץ את סרטו החדש, "מאחורי הפמוטים", הביוגרפיה שלו על ליברצ'ה, פסנתרן הקיטש, בגילומו של מייקל דאגלס. הוא טען שהמפיצים חשבו שהסרט גיי מדי. אז HBO לקחו את הסרט אליהם, ויקרינו אותו בבכורה ב-26 במאי. ינעל רצף מסחרר של תפוקה מצד סודרברג עם חמישה סרטים בשנה וחצי: "התפשטות" (סוף 2011), "בגידה כפולה" (תחילת 2012), "מג'יק מייק" (קיץ 2012), "תופעות לוואי" (תחילת 2013), "מאחורי הפמוטים" (אמצע 2013). אפילו קים קי-דוק לא הגיע להספק כזה. ועכשיו סודרברג טוען – שוב – שהוא פורש מקולנוע.

========================

זה ממש מצחיק. קטע מעבר משעשע, ועם כמה הברקות, ששודר בטקס הסזאר האחרון: מה היה קורה אם מיכאל האנקה היה מביים את "מלחמת הכוכבים 7" כסרטו הבא אחרי "אהבה". זה היה נראה ככה:

 

(ויה ג'ף וולס).

נושאים: בשוטף

4 תגובות ל - “נולן חוזר לבאטמן? האנקה עושה את "מלחמת הכוכבים"?”

  1. רוני 4 מרץ 2013 ב - 19:24 קישור ישיר

    משאלת-לב אישית: הלוואי שנולאן יפסיק להתעסק בבטמנים ויחזור לביים סרטים קצת פחות מנופחים (ואם אפשר, קצת יותר קצרים). "בטמן מתחיל" היה טוב, "האביר האפל" היה מצויין, אבל כמה אפשר. את "עלייתו של" לא אהבתי כל כך, גם inception וגם "יוקרה" אוכלים אותו בלי מלח.
    ולגבי סודרברג – לא אהבתי אף אחד מהסרטים האחרונים שלו, ללא יוצאים מן הכלל. בתור מי שהיה פעם אחד מהבמאים החביבים עליי הוא מקפיד להוציא סרטים משעממים בקצב מסחרר, וזה שובר לי את הלב כל פעם מחדש. שיעשה טובה ויממש את האיומים שלו ויפרוש כבר.

    ּ==============

    רוה לרוני: לא מסכים פעמיים. אני משוכנע בבטחה גמורה שבתמורה להתחייבות שלו להיות האחראי ליקום גיבורי העל של וורנר קיבל נולאן מהם בתמורה הבטחה שהם יממנו לו פעם בתקופה סרט שלו, על פי בחירתו, בלי שום שאלות, ובלי לעבור את תהליך הפיתוח הסטנדרטי של האולפן. צ'ק פתוח, איתו נולאן יוכל לעשות הרבה 'ממנטו' ו'יוקרה'.
    וסודרברג עושה סרטים אדירים. חוץ מ'מג'יק מייק' שלא אהבתי, כל סרטיו האחרונים הי ומצוינים.

  2. גיל 4 מרץ 2013 ב - 19:36 קישור ישיר

    יוקרה הוא סרט מופתי
    מופת של תסריט בימוי וביצוע בכלל
    כן ירבו סרטים חכמים כאלו

  3. עמית איצקר 4 מרץ 2013 ב - 20:27 קישור ישיר

    נראה לי שהתכוונת ל"איש הפלדה" ולא ל"איש הברזל". "איש הברזל" זה איירון מן וזה של מארוול, לא?

  4. רוני 6 מרץ 2013 ב - 19:36 קישור ישיר

    אני לא בטוחה שההבטחה הזו, שהיא כרגע בגדר ספקולציה בלבד (אין שום הוכחה שזה אכן מה שוורנר סיכמו עם נולאן) שווה הרבה. תחשוב על זה רגע ותבין למה. במאי שכל היום מתעסק בגיבורי על, שהם בהגדרה דמויות אמריקאיות מאוד, עם "מיתוסים" ויכולות מרשימות כאלה ואחרונות, לא באמת יכול לביים סרטי אינדי בסוף השבוע. inception היה סרט אדיר בעיניי, אבל עם כל גדולתו, הוא היה סרט שהרבה מהאיכויות שלו התבססו על טריקים ויזואליים שאפשר להשיג רק ע"י הרבה מאוד כסף. יש בסרט רעיונות יפים והברקות מכאן לעד הודעה חדשה, אבל הוא לא היה מושלם כמו ממנטו, בין השאר בגלל שהפקה הוליוודית בקנה מידה כזה מזמנת כוכבים כמו דיקפריו, שלטעמי הוא שחקן מוגבל מאוד. וככה זה ימשיך. אני חושבת שגם נולאן בעצמו כבר לא מעוניין בסרטים שהטריק שלהם הוא רעיוני ותסריטאי בעיקר. הוא חושב בגדול, זו זכותו כמובן, אבל זכותי להתבאס.
    ולגבי סודרברג: באמת? כל סרטיו האחרונים היו מצויינים? גםThe girlfriend experience? גם Haywire, אולי סרט המתח הכי לא מותח שראיתי בשנים האחרונות? ל-contagion היה פוטנציאל, אבל בסופו של דבר זה סרט לא רע אבל גם ממש לא מוצלח במיוחד, שלא הצליח להגיד שום דבר מעניין על הנושא שהוא העלה (וזה היה חתיכת נושא נפיץ).
    חלאס, אין אף יוצר נורמלי שמצליח להוציא כזו כמות של סרטים ולשמור על רף גבוה של איכות. סודרברג הופך לאט אבל בטוח למין וודי אלן כזה: יוצר מאוד פורה שגמר את הסוס מזמן וממשיך לעשות סרטים בינוניים במקרה הטוב, כי אף אחד לא אומר לו את האמת. רק שוודי אלן גמר את הסוס לפני עשר שנים, וסודרברג לפני חמש. תן לו עוד חמש שנים בקצב הזה וגם אתה תגיד את מה שאני אמרתי עכשיו.


השאירו תגובה