10 אפריל 2013 | 11:52 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

שיווק בשיטת השרשרת

הבמאי יונתן פז ממשיך את שיטת העבודה שהתווה דן וולמן, בהפצת "גיא אוני" (שהפך להפתעה מסחרית קטנה, באמצעות שיווק חכם ואישי מאוד), ומשכנע את מכריו וחובביו לצפות בסרטו החדש, "מחכים לסורקין". המייל הזה הופץ בתפוצה רחבה לפני כמה ימים, ומאז מופץ הלאה (וכך הוא הגיע אליי מכמה וכמה אנשים שונים). במכתב מאיץ פז בקוראיו להזדרז ולצפות בסרט כבר עם עלייתו, כי סרטים ישראליים לא זוכים לשום זמן חסד מצד בעלי בתי הקולנוע, ואם בתום סוף השבוע הראשון הם לא מילאו מכסת צופים, הם עפים מבית הקולנוע. אותי מסקרן האם במקומות כמו בית גבריאל או סינמטק ראש פינה יהפוך הסרט ללהיט מקומי. כי אם לא שם, איפה?

הנה המייל. מה דעתכם? עושה לכם חשק לראות ו/או להפיץ הלאה?

שלום חברים,

 אחרי יותר משלוש שנים של עבודה קשה ומאומצת אני שמח לבשר לכם כי ביום חמישי 18.4.13 יוצא לאקרנים ברחבי הארץ סרטי החדש "מחכים לסורקין", וההתרגשות עצומה. "מחכים לסורקין" זאת קומדיה קטנה על תשוקה גדולה. מבוסס על סיפור אמיתי –  על אבא שלי… חנוך פז, שהיה במאי תיאטרון חובבים (יותר מ-50 הצגות…) שסחף אחריו בהתלהבותו ובאהבתו הגדולה לתיאטרון, קיבוץ שלם.

כסרט עצמאי שהופק לגמרי לבד ורק בעזרת משפחתי הנפלאה, אין בידי לצערי את המשאבים הכספיים למסע פרסום מאסיבי של מודעות בעיתונות, רדיו וטלוויזיה. אני פונה ומבקש את עזרתכם בהפצת דבר הסרט בסגנון של "מפה לאוזן", כולל בעיקר – העברת מייל ו/או פייסבוק לכל חבריכם ומכריכם. בתקווה שגם הם ינהגו כך, וימשיכו וישלחו הלאה לחבריהם ומכריהם וכך הלאה והלאה, לא תנותק השרשרת.

ברשותכם אגלה לכם סוד ידוע. גורלו של סרט (במיוחד סרט ישראלי…) נחרץ כבר בשלושת הימים הראשוניים ליציאתו (חמישי, שישי, שבת). מנהלי בתי הקולנוע מחליטים ביום א' שלאחר סופשבוע הראשון להוריד כל סרט שלא עבר את המינימום הצופים. וכך קורה לעיתים כי סרט מורד מהמסכים כבר בתום השבוע הראשון ליציאתו, ויהיה זה סרט טוב ככל שיהיה. גורלו נחרץ ואין לו עוד תקומה.

 אני פונה אליכם, כולל אלו מביניכם שראו את סרטי הקודמים ("רכבת העמק", "אסקימוסים בגליל", "כבוד השגריר") שהינם סקרניים מספיק גם לגבי "מחכים לסורקין", לא לדחות את יציאתכם וללכת לצפות בסרט כבר בימים הראשונים ליציאתו, שהינם כאמור הימים הגורליים.

"מחכים לסורקין" יוקרן בבתי הקולנוע: "יס פלאנט" חיפה, "יס פלאנט" רמת גן (ק. אילון), "יס פלאנט" ראשל"צ, "סינימה סיטי" גלילות, "אורלנדו" בית ציוני אמריקה, "חן" רחובות, "בית גבריאל" (צמח), "הקריון" בקריות, "גלובוס" נתניה, "גלובוס" מודעין, "גלובוס" באר-שבע, סינמטק ירושלים, ובתי קולנוע נוספים.

אני מודה לכם מקרב לב על שאתם לוקחים חלק בהפצת הסרט, ומאוד אשמח כמובן לראותכם בהקרנת הסרט.

שלכם

יונתן פז,

במאי הסרט "מחכים לסורקין"

נושאים: בשוטף

2 תגובות ל - “שיווק בשיטת השרשרת”

  1. מיכאל 10 אפריל 2013 ב - 13:10 קישור ישיר

    ההקרנה בבית גבריאל מדוייקת מאוד. האנשים שפוקדים את המקום הם קהל היעד האולטימטיבי של הסרט. אם ידעו עליו בקיבוצים שמסביב – יבואו לראות אותו

  2. יונה 11 אפריל 2013 ב - 11:47 קישור ישיר

    זהו? היוצרים עברו לתחינות? זה מייל שמנוסח מאד יפה, מה שרק מגביר תחושות של עצב ועצבים. מזל שלא מחליטים להוריד סרטים ישראליים מהמסכים אחרי יום


השאירו תגובה