24 יולי 2013 | 01:08 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

הזאב המלכותי

אנשי פרייט-פסט, הפסטיבל הלונדוני לסרטי אימה וז'אנר, כל כך אוהבים את "מי מפחד מהזאב הרע"שהם לא רק שיבצו אותו כסרט הנעילה (כבר דיווחנו), אלא גם ארגנו לו פוסטר מהמם. לחצו עליו להגדלה, או להפיכה לטפט למחשב או לסלולרי. ואם אתם רוצים לראות את הסרט עשרה ימים לפני שהוא יוצא רשמית, לכו לעין הדג. אני אהיה בחו"ל, אז אני לא יכול לסדר לכם הקרנות (ננסה למצוא איזה צ'ופר או שניים גם לקוראינו, כי הזאבים האלה באים עם פינוקים לבקתה של הסבתא). ואם אתם הולכים להקרנה מוקדמת, הביאו אתכם להביור קטן. זה יהיה שימושי בסרט.

עדכון! הנה, גם לנו יש כרטיסים בחינם ל"מי מפחד מהזאב הרע". בחינם! הסרט יוקרן בטרום בכורה בסינמטק הרצליה ב-7.8 ב-23:30. הקרנת חצות, מה שנקרא. כל מי שיגיע לקופה ויגיד "סינמסקופ שלח אותי", יקבל כרטיס חינם. כדאי להקדים ולהגיע.

ואגב סינמטק הרצליה: אם אתם רוצים לראות את "גאבה" של מחמלבאף ולשמוע אותי מדבר חצי שעה על הבמאי האירני הזה, בואו מחר ב-20:30   (זה לא בחינם).

 

 

אגב, התשובה לשאלה "מי מפחד מהזאב הרע" היא "אני".

=====================

הנה המקבץ הראשון של סרטי פסטיבל טורונטו שפורסמו היום. 75 סרטים, רובם מקובצים מרשימות הזוכים מפסטיבלים קודמים, חלקם בכורות להפקות האמריקאיות שיהיו בולטות במירוץ האוסקר הקרוב. קל לנחש שזוכה האוסקר הבא מסתתר ברשימה הזאת (אבל אני מתלהב בעיקר מהבכורה העולמית לסרטו החדש של גודפרי רג'יו, עם פסקול של פיליפ גלאס).

בפוסט מהצהריים ביקשתי טיפים לבירור שמות הסרטים הישראליים שיוקרנו בטורונטו, ובינתיים שמעתי שמועות לגבי שני שמות: "פלאות" של אבי נשר ו"מקום בגן עדן" של יוסי מדמוני.

==================

רוצים לעזור לספייק לי לממן את סרטו הבא, סרט עצמאי על אדם המכור לדם? הוא פונה אליכם דרך קיקסטארטר. סטיבן סודרברג כבר שם שם 10,000 דולר. לי גמר את העבודה על הרימייק שלו ל"שבעה צעדים" ורוצה לעשות סרט עצמאי חדש, אלא שההוא טוען שהאקלים בתעשיית הקולנוע השתנה וסרט כמו "עשה את הדבר הנכון" כבר לא יכול להיות ממומן על ידי האולפנים. וכשאחד התלמידים שלו ב-NYU סיפר לו על גיוס הכספים של זאק בראף ו"ורוניקה מארס" הוא הבין שזו הדרך החדשה ליצירת קולנוע עצמאי, לבוא למפיקים עם מימון ראשוני וקהל בילט-אין (אגב, גם ריצ'רד לינקלייטר, בביקורו בארץ, דיבר על כך שהוא לא פוסל מימון באמצעות קיקסטארטר, כי זו דרכם של קולנוענים עצמאיים להוכיח למפיקים, ולמממנים פוטנציאליים, שיש לסרט שלהם קהל שיצדיק את עשייתו).

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה