06 נובמבר 2013 | 01:04 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

צפו: "I See Fire״, שיר הסיום של ״ההוביט 2״

אניה עשתה את זה ב״אחוות הטבעת״, אמיליאנה טוריני עשתה את זה ב״שני הצריחים״, אנני לנוקס עשתה את זה ב״שיבת המלך״, ניל פין עשה את זה ב״ההוביט״ הראשון, ועכשיו תורו של אד שירן (Ed Sheeran) לשיר את שיר הסיום בסרט החדש של פיטר ג׳קסון: ״ההוביט 2: מפלתו של סמאוג״. ״זו מסורת בסרטי הטולקין שלנו״, כותב ג׳קסון בדף הפייסבוק שלו על תהליך הליהוק של זמר שיטוס לניו זילנד, יראה את הסרט ויכתוב שיר שיתנגן על הרולר בסוף. בתם של ג׳קסון ופראן וולש (התסריטאית) היא שהציעה את אד שירן לתפקיד זמר הסיום, בשעה ששירן היה בסיבוב הופעות עם טיילור סוויפט. זה לקח לו יום לכתוב, יום להקליט. יאדה יאדה יאדה, הנה השיר:

 

נושאים: בשוטף

2 תגובות ל - “צפו: "I See Fire״, שיר הסיום של ״ההוביט 2״”

  1. שלו 6 נובמבר 2013 ב - 7:00 קישור ישיר

    טוב, זה חתיכת שיר מחורבן. לקח לו יום לכתוב? מרשים ומאוד עמוק…
    חוץ מזה, ממתי הזמר כותב שיר לסרט? עד עכשיו האוורד שור הוציא מתוך פסי הקול של הסרטים את השירים המלווים. כך היה בשר הטבעות וכך בהוביט הראשון. השיר צריך להתכתב עם המלודיות והנושאים המובילים בפסקול, זו החותמת הרגילה שלו. אז מה פתאום מביים זמר שיסתכל על כמה אימג׳ים מהסרט ויביא שיר ביום?
    ומה זה מעיד על הסרט הבא בטרילוגיה הלא כל כך נחוצה הזאת? זו הולכת להיות מריחה יותר גדולה מהסרט הראשון. כמעט כלום בסרט השני לא נכתב באמת על ידי טולקין אלא נהגה ממוחם הקודח ורודף הבצע של פראן וולש וג׳קסון עצמו. פתאום ליגולאס חוזר? פתאום נהיו מאה סיפורי צד? הולך להיות מבאס, אני מקווה שלא יותר מדי.

  2. JNH 6 נובמבר 2013 ב - 14:14 קישור ישיר

    יותר משזה שיר לא טוב, זה בעיקר שיר שלא מתאים לסרט. בשירים של שר הטבעות היה משהו שמיימי ואפילו קריפי קצת (במיוחד השיר של אמיליאנה טוריני) שמאוד התאים לאווירה הכללית של הסרטים. זה כנראה קשור לעובדה שהם הולחנו ע"י הווארד שור, שהקנה להם את הסאונד האופייני שלו וגרם להם להשתלב היטב עם המוזיקה בגוף הסרט. השיר הנוכחי, כמו גם שיר הברים האירי הדבילי מההוביט הראשון, נשמע תלוש ולחלוטין לא הולם.


השאירו תגובה