14 נובמבר 2013 | 20:14 ~ 5 תגובות | תגובות פייסבוק

״נוח״, טריילר

טוב, זה הופך לאחד הסרטים הכי מסקרנים של 2014. למה? כי הטריילר של ״נוח״ מראה בבירור שהסרט הזה מגיע מאת הבמאי של ״המעיין״ ולא מאת הבמאי של ״המתאבק״. ואני מזכיר: אני ממש אהבתי את ״המעין״. כפי שתקציר הסרט כבר רמז לפני למעלה משנה, בגרסה של דארן ארונופסקי לסיפור נוח, יש שימוש נרחב במדרשי חז״ל וסודות הקבלה, וחלק מהם – ובעיקר העלילה בין נוח ובני דורו – נחשף בטריילר הזה. אנתוני הופקינס, למשל, מגלם את מתושלח, שעל פי מסכת סנהדרין מת בגיל 969 שבוע לפני המבול (אם מסכת סנהדרין היא אחד ממקורות הייחוס של התסריטאים, הרי שזה ספוילר לסרט). מתושלח הוא סבו של נוח, וכשהוא מדבר בטריילר על אביו, הוא מדבר על חנוך, שחי 365 שנה והיה אחת הדמויות המיסטיות ומרובות האגדות מספר בראשית. ובקיצור, זה נראה כמו סרט עם תקציב ענק וכל חיות ה-CGI האפשריות, אבל שמן הסתם יהיה סמלי, פילוסופי, רווי אמונה עד לשד עצמותיו וככל הנראה יהודי באופן בוטה (לפחות מבחינת מראי המקום מהם לקוחה העלילה). הנה הטריילר:

נושאים: בשוטף

5 תגובות ל - “״נוח״, טריילר”

  1. שלו 15 נובמבר 2013 ב - 0:02 קישור ישיר

    וראסל קרואו הוא האיש לחרב את כל העסק. בשנים האחרונות, כל מה שהוא נוגע בו הופך לעי חורבות, אני די בטוח שגם תיבת נוח. או, כמו שוודאי יקראו לזה בארץ, ״מבול קטלני״ או ״ שגעון של מבול״ או ״ מותק, המבול השתגע״

  2. דנידין 15 נובמבר 2013 ב - 1:21 קישור ישיר

    או ש: ראסל קרואו וג'ניפר קונלי משחזרים את ההצלחה של נפלאות התבונה? (4 אוסקרים, כולל לסרט ולה)

  3. ליאור זלמנסון 15 נובמבר 2013 ב - 12:33 קישור ישיר

    כדי לחזק את דברייך, יאיר, שווה לצין שארי הנדל שכתב איתו את המעין – כתב גם את זה איתו. הוא גם משחק בPi את חוקר הקבלה – מה שגורם לי להאמין שהוא האדם שמכניס את האלמנטים הפילוסופים/תיאולוגיים/יהודיים לתוך התסריטים שלו.

  4. יואב 15 נובמבר 2013 ב - 17:36 קישור ישיר

    מזכיר לי את האמירה שהאלוהים של הנוצרים הוא יהודי אבל האלוהים של היהודים הוא גוי מוזר (:.. קשה לי לראות את קרואו בתור משהו אחר מאוסטרלי אלים.

  5. רוני 29 נובמבר 2013 ב - 22:10 קישור ישיר

    אני שנאתי את "המעיין" ואת ראסל קרואו אני ממש לא סובלת. למעשה, הסרטים היחידים של ארונופסקי שאהבתי ממש היו "ברבור שחור" (וזו, כנראה, הפעם האחרונה שבה הסכמנו על איזשהוא סרט מהותי) ו"רקוויאם לחלום".
    הסרט הזה נראה כמו משהו שלא הייתי טורחת לראות אפילו בדי.וי.די. לפי הטריילר זה היה עשוי להיות, באותה מידה, הסרט החדש של רונלד אמריך.


השאירו תגובה