20 דצמבר 2013 | 15:15 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

הסודות מאחורי העיצוב של ״פלאות״

מחברת האיורים של ארנב

ביום ראשון הקרוב (22.12) יתקיים בירושלים כנס בנושא עיצוב בקולנוע, ביוזמת מיזם הקולנוע של ירושלים. במרכז היום תעמוד עבודת העיצוב של הסרט ״פלאות״ של אבי נשר. האירוע יתחיל בשעה 17:00 בבית הנסן עם הרצאה של המעצב האמנותי של ״פלאות״, עידו דולב (״כנפיים שבורות״, ״אביבה אהובתי״). ההרצאה מיועדת לאנשי מקצוע ולסטודנטים לעיצוב ולקולנוע והכניסה אליה חופשית (כל הפרטים כאן). היום ימשיך בשעה 20:00 באירוע לקהל הרחב בתיאטרון ירושלים, שם תתקיים הרצאה של אבי בלייר, מי שאחראי לעיצוב קטעי האנימציה בסרט. בסוף ההרצאה שלו יוקרן הסרט במלואו.

לרגל האירוע הזה קיבלתי מעידו דולב ואנשי הצוות שלו לא מעט חומרים ויזואליים המציגים את השלבים בעבודת העיצוב של הסרט. עבודת העיצוב, מסביר דולב, מתחילה אצלו מיצירת ״לוחות השראה״: ״לוחות אלו הם חלק קטן ממערכת הכלים שאני נעזר בהם לניסוח המערכת האסתטית של הסרט״, הוא כותב לי. ״ניתן להבחין בנושאים השונים, מפגשי הצבעים, התכנים והמקומות שהעסיקו אותי במהלך הסרט.״

בגלריה הבאה תוכלו לעקוב אחר תהליך העיצוב שלב אחר שלב, החל מלוחות ההשראה הראשוניים, על פי התסריט, ואז אל הסקיצות של דולב לעיצובי הסטים, פנים וחוץ, והשלבים בעבודת האנימציה של בלייר: עיצובי הדמויות והסטוריבורדים לסצינות בהן משולבת האנימציה (לחצו על כל תמונה להגדלתה):

 

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה