20 ינואר 2014 | 22:09 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

אש בירושלים

מכבים את האש בבית הספר לקולנוע מעלה. היום לפנות בוקר (צילמה: שירה גבאי)

יום שני אמור להיות היום שלי בבית ספר מעלה, אלא שהבוקר – כשהתיק שלי כבר ארוז עם הסרטים שאני צריך לשיעוריי היום – הגיעה הודעה: היתה שריפה בבית הספר, הלימודים מבוטלים. וכך קורקעתי לתל אביב ונפלתי לבטלה. סמסטר משונה: שבוע אחד לא למדו בגלל שלג, ועכשיו לא לומדים בגלל אש. גל צונאמי וסופת טורנדו נשארו כדי לעבור את כל ארבעת היסודות שאיתם משביתים לימודים בירושלים. רחמנא ליצלן.

בית ספר לקולנוע מעלה בירושלים נמצא בבית אבן ירושלמי ישן, בדיוק מאחורי ככר ספרא במרכז העיר, אבל איזור המשרדים, המזכירות וההנהלה, המקום בו יושבים המורים בין שיעור לשיעור, הוא חלק שנוסף למבנה מאוחר יותר, והיה בנוי כולו מעץ. כמו צימר. לא ברור עדיין מה קרה שם הלילה, אבל כל איזור המשרדים נשרף כליל. כשאני אומר כליל, אני מתכוון לזה:

 

אין לי עוד מידע. לא איך זה קרה ולא מה היקף הנזק. למרבה המזל והנס, איש לא נפגע (לא דבר ברור מאליו, בבתי ספר לקולנוע יש כאלה שיושבים בחדרי העריכה כל הלילה. עד שיוצא עשן).  האמת, זה קצת הלם. הנה עוד צילום.

===============

וגם זה קרה היום בירושלים, בשעה שבה הייתי אמור ללמד התכנסה ועדת החינוך בכנסת לדיון על משבר תל״י, בישיבה שמשכה אליה חכ״ים מימין ומשמאל בהסכמה נדירה ומרגשת. מעניין אם הסיפור הזה יגמר עם סוף טוב.
נושאים: בשוטף

השאירו תגובה