11 פברואר 2014 | 14:20 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

אוסקר 2013: מזהים את המועמדים?

המועמדים לאוסקר. אתמול (לחצו להגדלה מאוד)

המועמדים לאוסקר. אתמול (לחצו להגדלה מאוד)

אתמול התכנסו המועמדים לאוסקר לבראנץ׳ המסורתי, שכולל אוכל, מינגלינג, הדרכה לקראת הטקס מטעם נשיאת האקדמיה ומפיקי האירוע, חלוקת תעודות רשמיות המאשרות את דבר המועמדות; ולסיום, הצילום המסורתי של כל המועמדים לאוסקר של אותה שנה (או לפחות של כל המועמדים שלא היה להם יום צילום באותו יום, כמו ג׳ודי דנץ׳ למשל). זה רגע שיוויוני בו כולם סלבריטיז לרגע, ואיש המיקס הכי זוטר עומד לצד מריל סטריפ ומרטין סקורסזי כאילו הם בעלי אותה דרגה בהיררכייה ההוליוודית. למשך הבדק פלאש אחד, זה אכן כך. התוצאה לעיל.

ואני רואה שני חידושים בצילום השנה. הראשון הוא שאני לא מזהה אף אחד בשורת היושבים. בדרך כלל, בשורה הראשונה מושיבים כמה מנכבדי האירוע, או לחות כמה מהמבוגרים שבו, לתת להם כבוד, וגם כסא. הייתי מצפה למצוא שם את ברוס דרן או את ג׳ון סקוויב המבוגרים, או את ג׳ון ווילאמס, זקן המועמדים, אבל הם דווקא עומדים על הטריבונות כמו כולם (בשביל וויליאמס, שעומד מתחת לליאונרדו דיקפריו, זה הצילום ה-33).

חידוש שני הוא שלראשונה הוזמנו הבמאים של הסרטים הזרים. עד כה, הם לא הוזמנו לאירוע הזה, ולכבודם התקיים מפגש נפרד, עם פוטו-אופ משלו. אבל הנה, אני רואה את האני אבו-אסעד בשורה השלישית מלמטה, קצת משמאל למרכז (ארבעה אנשים מתחת לאלפונסו קוארון). ואני מזהה גם את פאולו סורנטינו, שני אנשים מימין לפסל האוסקר, בדיוק מתחת לסטיב מקווין.

ההעמדה רנדומלית למדי. למשל, אני רואה שלמרות שספייק ג׳ונז וקארן או, המועמדים יחד על השיר מתוך ״היא״, הגיעו יחד, הם פוצלו לצילום. היא התמקמה ליד ליאונרדו די קפריו. והנה בונו. והנה פארל וויליאמס, שזכה כבר בגראמי השנה, במרכז העליון של התמונה, עם הכובע הכי מצחיק בצילום. וקצת מעל בונו תמצאו את ג׳ושוע אופנהיימר, שמועמד על סרטו התיעודי ״מעשה בהרג״ (הוא מיד מתחת לברחד עבדי מ״קפטן פיליפס״, שעומד ליד ריצ׳רד לינקלייטר, שעומד מתחת לכריסטיאן בייל). והנה, גם סטיב קוגן שם למעלה. צחוקים.

אז יאללה, בואו נשתעשע קצת עם התמונה. מי מאתר ראשון את אלכסנדר פיין?

נושאים: בשוטף

3 תגובות ל - “אוסקר 2013: מזהים את המועמדים?”

  1. JNH 11 פברואר 2014 ב - 19:09 קישור ישיר

    זה לא ג'ון וויליאמס שעומד מתחת לדיקפריו, הוא לא נראה ככה.

  2. oded granot 11 פברואר 2014 ב - 20:21 קישור ישיר

    הנה טים וובר, הייתי בהרצאה שלו לפני כמה ימים ולאחריה נפגשנו בשירותים, מיותר לציין שהוא קיבל בהבנה את העובדה שלא לחצתי את ידו אבל איחלתי לו בהצלחה

  3. צחי טולדו 12 פברואר 2014 ב - 3:36 קישור ישיר

    אלכסנדר פיין – שורה שלישית, חמישי מצד שמאל.


השאירו תגובה