15 דצמבר 2008 | 11:28 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

יוסל'ה: איך זה קרה

המוסד – סוכנות הביון הישראלית – ימשיך לככב בסרטים זרים. אחרי "ללכת על המים", "מינכן" ו"החוב", בשנה הבאה אנחנו צפויים לקבל את הרימייק האמריקאי של "החוב", בבימוי מתיו ווהן, והנה מגיע עוד סרט מוסד: "הוליווד ריפורטר" מדווח הלילה שגיא נתיב וארז תדמור ("זרים") כותבים סרט על סוכני המוסד ופרשת יוסל'ה שוחמכר מתחילת שנות ה-60. אלן גולדמן ("אדית פיאף – החיים בוורוד") יפיק את הסרט והוא מתכנן להתחיל צילומים באביב. תדמור ונתיב עשויים גם לביים.

=======

ועדת האפקטים המיוחדים של האוסקרים פרסמה רשימה של 15 הסרטים שעברו לשלב הבא בדרך למועמות לאוסקר בקטגוריית האפקטים. מי שם? למשל: "אוסטרליה", "קלוברפילד", "המומיה 3 ", "קוונטום של נחמה". מי לא שם? "ספיד רייסר" ו"מבוקש".

=======

אני מת על אלכס פרויאס בזכות סרטיו "העורב" ו"עיר אפלה". ואני מת על סטיבן נורינגטון בזכות סרטו "בלייד". ועכשיו הדרבי: נורינגטון, שעדיין מתאושש מטראומת "ג'נטלמנים מובחרים", הולך לביים רימייק ל"העורב".

=======

כנראה שיש מישהו שמאמין שהכשלון של "מצפן הזהב", והעובדה שטרילוגיה שלמה בוטלה אחרי סרט אחד, אינם באשמת הבמאי, כריס וייץ. מי שמאמין בכך הוא חברו הטוב, האיש שעומד בראש מחלקת ההפקות של "סאמיט", שבחר בו לביים את סרט ההמשך ל"דמדומים", "ירח חדש", במקום קתרין הארדוויק, שביימה את הסרט הראשון (שעולה בארץ בסוף השבוע. ביקורת עליו תתתפרסם כאן בהמשך היום).
שלשום וייץ (שאחראי גם על "אמריקן פאי" ועל "רווק פלוס ילד") כתב למעריצי ספריה של סטפאני מאייר מכתב הרגעה:

new moon twilight director writes to fans

נושאים: כללי

תגובה אחת ל - “יוסל'ה: איך זה קרה”

  1. רז 15 דצמבר 2008 ב - 13:46 קישור ישיר

    השאלה היותר מעניינת היא האם פרויאס יצליח למחוק את חרפת "אני רובוט" עם סרטו החדש "Knowing". הטריילר מותיר מקום לאופטימיות זהירה.
    ופרסום עצמי – ב-25 לחודש, במסגרת אירועי כנס "קאבום", בבית ציוני אמריקה, אני ארצה על סרטי האנימציה של האחים פליישר. פרטים בניק-לינק.


השאירו תגובה