07 מרץ 2014 | 14:07 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 6.3.2014

שלושה סרטים חדשים נכנסו השבוע לבתי הקולנוע ולטבלה. שניים מהם הם ממתקים ויזואליים/מוזיקליים מרהיבים; שניים מהם מתרחשים במלונות אירופאיים. ״300: עליית האימפריה״ הוא גרסת הקומיקס/אפקטים למלחמות יוון/פרס לפני 2,500 שנה. נועם מורו, במאי ישראלי שטיפס לצמרת עולם הפרסומות באמריקה, נכנס כאן לנעליו של זאק סניידר; ״מלון גרנד בודפשט״ הוא גרסת ספרי הילדים לסיפורים אירופאיים רגע לפני מלחמת העולם, ובו דוחס ווס אנדרסון עשרות דמויות לשבעים שנה בחייו של מלון אקסקלוסיבי באירופה, שכל תולדות היבשת עברו עליו; ״סוף שבוע בפריז״ הוא ה״לפני חצות״ של רוג׳ר מיצ׳ל וחניף קוריישי. זוג נשוי שנישואיו בדעיכה מגיע לחגוג את יום הנישואים בפריז, והם הולכים ברחוב, רבים, סוגרים חשבונות, אוכלים, ופוגשים חברים.

נשאלת השאלה: איזה מהסרטים האלה קיבל ממבקרינו את הציון הגבוה ביותר? הנה הטבלה:

 

שימו לב שמבקרינו נמצאים פחות או יותר בהתאמה עם תוצאות האוסקר השבוע: ״היא״, זוכה בפרס התסריט המקורי, בראש; ״12 שנים של עבדות״, זוכה האוסקר לסרט הטוב ביותר, במקום השלישי; ״יפה לנצח״, זוכה האוסקר לסרט הזר, במקום הרביעי. ״כוח משיכה״, על 7 אוסקריו, היה במקום הראשון בטבלה עד לפני שבועיים.

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 6.3.2014”

  1. איתן 7 מרץ 2014 ב - 14:20 קישור ישיר

    ואני חושב ש"מלון גרנד בודפסט" הוא מהחלשים שבסרטי ווס אנדרסון. 3 כוכבים בקושי אני נותן לו (ופוסט עליו עלה בבלוג שלי הבוקר, בניק לינק).


השאירו תגובה