13 אפריל 2014 | 11:53 ~ 6 תגובות | תגובות פייסבוק

״אפס ביחסי אנוש״, טריילר

7145_ZeroHuman_poster_tizer

בעוד שלושה ימים, ב-16.4, תתקיים הקרנת הבכורה העולמית של ״אפס ביחסי אנוש״ בפסטיבל טרייבקה. סרט הבכורה הארוך של טליה לביא ייצא למסכים בארץ ביוני. באופן מפתיע מי שיפיץ את הסרט בארץ הם אנשי קולנוע לב, שמפיצים סרטים ישראליים באופן נדיר מאוד (אבל עדיין יותר מג.ג ופורום פילם, שלא מפיצים סרטים ישראליים בכלל).

עכשיו הגיע הטריילר הראשון לסרט, קומדיה צבאית על חיילות השלישות בבסיס דרומי. כאמור, מאז סרט הגמר של לביא, ״חיילת בודדה״, אני מחכה לפיצ׳ר הראשון שלה בנשימה דרוכה. הנה הצצה ראשונה אליו:

נושאים: בשוטף

6 תגובות ל - “״אפס ביחסי אנוש״, טריילר”

  1. דיסקו 13 אפריל 2014 ב - 18:59 קישור ישיר

    וואללה!!! נראה אחלה טריילר.
    קומדיה. חכמה ושנונה.
    {"אבל מי שמשלם זה הש.ג…. " גדול!!}

  2. trailer_maker 13 אפריל 2014 ב - 20:40 קישור ישיר

    את הטריילר ערכה בכישרון רב יולה גידרון מפרומותאוס

  3. פידלר 14 אפריל 2014 ב - 9:48 קישור ישיר

    האם באמת מדובר בקומדיה או בעוד דרמה ישראלית ממוצעת עם כמה רגעים קומיים שנאספו לטריילר? מקווה מאד שקומדיה, אם לא – הרבה אנשים יהיו מאד מאוכזבים

    • איתן 14 אפריל 2014 ב - 11:02 קישור ישיר

      2 דברים:
      1. "דרמה ישראלית ממוצעת"? – אני קונה. בישראל עושים דרמות מעולות. ברמה עולמית ממש. שמי זרחין. ניר ברגמן. במאים אדירים. ואם להסתמך על "חיילת בודדה" – גם לטליה לביא יש את הכשרון לעשות את זה. אז לא, לא ממוצע. דרמה ישראלית מצוינת.
      2. הבעיה היא, שהטריילר מוכר את הסרט כמו קומדיה נטו. הגרסה הנשית של "המוסד הסגור". ואם להסתמך על "חיילת בודדה" – זה ממש לא המצב (כשההיא אומרת בטריילר "בא לי למות" אני מבין שמדובר בהרחבה של הסרט הקצר. לא שיש לי בעיה עם זה). "הרבה אנשים יהיו מאוכזבים"? אולי. אבל אנחנו מדינה פרובינציאלית. עם ביקורות טובות, ואולי עם איזה פרס מטרייבקה, הקהל יבוא.

  4. ניר נ. 25 אפריל 2014 ב - 6:25 קישור ישיר

    סרטה של טליה לביא זכה בפרסים בפסטיבל טרייבקה:
    The 13th Annual Tribeca Film Festival awarded the winners of its competition categories tonight. Israeli director Talya Lavie's female soldier dark comedy "Zero Motivation" led the pack with two awards: Best Narrative Feature and the Nora Ephron Prize, given to a female writer or director with a distinctive voice.
    וזה הלינק לאינדיוייר:
    http://www.indiewire.com/article/2014-tribeca-film-festival-winners-include-zero-motivation-point-and-shoot-manos-sucias-keep-on-keepin-on

  5. לילי 18 יוני 2014 ב - 23:24 קישור ישיר

    יש טריילר עם כתוביות באנגלית?


השאירו תגובה