14 מאי 2014 | 17:05 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

שני סרטים נוספים במסגרת העצמאית של פסטיבל קולנוע דרום: ״עיר מקלט״ ו״מסווג חריג״

״עיר מקלט״ של עמיקם קובנר. רותם זיסמן-כהן (מימין) עם נבו קמחי ולנה אטינגר

״עיר מקלט״ של עמיקם קובנר. רותם זיסמן-כהן (מימין) עם נבו קמחי ולנה אטינגר

אנחנו ממשיכים להציג את סרטי המסגרת העצמאית של פסטיבל קולנוע דרום. אתמול הצגנו את ״סופעולם״ של רוני קידר, והיום שני סרטים נוספים. שניהם בהפקת גל גרינשפן ורועי קורלנד וחברת גרין הפקות שלהם.

הראשון הוא ״עיר מקלט״, שכתב וביים עמיקם קובנר, ושגם מתחרה בקטגוריית סרטי הפרינג׳ בפרסי אופיר. התקציר מתוך אתר האקדמיה: על רקע מלחמת לבנון השנייה מתארחים מוטי וקרן, זוג צעיר שומרי מסורת מקרית שמונה, בדירה הבורגנית של בועז ולילי בתל אביב. מהרגע הראשון עולים חיכוכים ומתחים שנובעים מפערים תרבותיים ומהעולמות השונים שמהם הם באים. בנוסף, העובדה שקרן נמצאת בהריון מתקדם היא תזכורת מכאיבה לחיים שלעולם לא יהיו לילי ובועז.

נשמע – על פי התקציר – קצת כמו ״מי מפחד מווירג׳יניה וולף״ של תל אביב. הסרט התחיל כדרמה קצרה והורחב לפיצ׳ר. אושרי כהן ורותם זיסמן-כהן (היא נשואה לכהן אחר) הם הזוג הצעיר, נבו קמחי ולנה אטינגר הם הזוג התל אביבי. איתי מרום צילם.

ויש עוד סרט:

יניב זבולון (יניר האחמ״ש) בפיצ׳ר הראשון שלו: ״מסווג חריג״

איתי זבולון (יניר האחמ״ש) בפיצ׳ר הראשון שלו: ״מסווג חריג״

הסרט השני הוא ״מסווג חריג״, סרט אימה המתרחש בבסיס צבאי. הבמאי הוא בועז ארמוני והתסריט מאת ליאור לדרמן. מוש משעלי צילם. איתי זבולון, הלא הוא יניר האחמ״ש, בתפקיד הראשי.

התקציר הרשמי: מתן, חייל בצה"ל, יוצא יחד עם קבוצת חיילים לשבוע שמירות בבסיס מרוחק בצפון הארץ. לא מספיק שהוא מפחד, מבואס, ומתגעגע לאמא, החיילים האחרים דואגים למרר את חייו. במהלך השבוע, יגלו מתן והחיילים, כי דברים מוזרים מתרחשים בבסיס. וכי מהשבוע הזה – לא בטוח שיצאו בחיים.

(ואני שומע, ממי שכבר ראה את הסרטים, שזה הסרט לשים אליו לב).

מחר: הסרט הרביעי והאחרון במסגרת הסרטים העצמאיים של פסטיבל קולנוע דרום.

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “שני סרטים נוספים במסגרת העצמאית של פסטיבל קולנוע דרום: ״עיר מקלט״ ו״מסווג חריג״”

  1. spartak 14 מאי 2014 ב - 18:24 קישור ישיר

    האם יש הבדל בין "עיר מקלט" לבין "הפסקת אש" שכבר הוקרן חיפה (כלומר האם איזה סוג של עריכה חוזרת)?


השאירו תגובה