20 יוני 2014 | 12:37 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 19.6.2014

מהפכות בקצוות. הסרט שהיה במקום הראשון, יצא. הסרט שהיה במקום האחרון, יצא. לכן יש לנו השבוע סרטים חדשים בצמרת ובתחתית, ושני סרטים שאני צופה שיהיו להיטי ענק, שהשתבצו ביניהם.

הסרטים החדשים השבוע הם: ״הדרקון הראשון שלי 2״, סרט אנימציה מבית דרימוורקס, שכבר הוצג בקאן; ״אשמת הכוכבים״, רומן רומנטי סוחט דמעות לבנות הנוער, שמאוד-מאוד פיצל את מבקרינו השבוע; ו״מנותקים״, דרמת מוסר על אימי האינטרנט, שלעולם תגרום לנו להתבלבל בין ״מנותקים״ ובין ״מפוצלים״.

אלה הכוכבים השבוע בטבלה. ואם אתם לא מרוצים מהציון, ובכן – זו אשמת הכוכבים. מי יצא השבוע מהטבלה? מיד אחריה:

הסרט שהיה במקום הראשון, ״סיפור משפחתי״ היפני, סיים את הקדנציה בת ששת חודשיו ו-120,000 צופיו בבתי הקולנוע. את מקומו ירש בקולנוע אורלנדו הסרט הסיני-צרפתי ״הזמיר״, שמפיציו צופים לו עתיד קופתי נאה; במקום האחרון היה ״אני, עצמי ואמא שלי״. ובין לבין יצאו: ״ספיידרמן המופלא 2״, ״נימפומנית״ (סקס לא מוכר בארץ! אנשי לב ראו את זה עם ״כחול הוא הצבע החם ביותר״ וכעת עם ״נימפומנית״ שבא והלך. ואולי הבעיה אינה עם הסקס אלא אם סרטים שנמשכים יותר משלוש שעות); ״אנשים כתומים״, ״הבן של אלוהים״ ו״ערבאני״. סך הכל שבעה סרטים יצאו מהטבלה השבוע.

היציאה של ״סיפור משפחתי״ ושל ״נימפומנית״, כמו גם הציונים המעודכנים ל״רחוב ג׳אמפ 22״ שהורידו לו את הדירוג ביחס לשבוע שעבר, גרמו לכך ש״קצה המחר״ של דאג ליימן וטום קרוז יקפוץ למקום הראשון בטבלה. האח! אכן, הסרט הטוב בבתי הקולנוע כרגע, לדעתי.

 

לינק לטבלה לגולשים סלולריים שלא מצליחים לראות את הטבלה המלאה מעל.

נושאים: בשוטף

3 תגובות ל - “טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 19.6.2014”

  1. איתן 20 יוני 2014 ב - 19:07 קישור ישיר

    הבעיה העיקרית שלי עם "מנותקים" היא שהוא סרט צפוי מדי. אבל הוא לא רע בכלל בעיניי, ויש לו סוף מרשים למדי. 3.5 כוכבים נתתי לו.

    ו"אשמת הכוכבים"? אוי…במשפט: השחקנית הראשית, שיילין וודלי, ממש ממש מצוינת. כל מה שמסביבה ממש ממש מחורבן. 2.5 כוכבים.

    (פוסט על "מנותקים" עלה בבלוג שלי אתמול. פוסט על "אשמת הכוכבים" יעלה אצלי מחר. בניק לינק)

  2. ערן 22 יוני 2014 ב - 7:41 קישור ישיר

    כמה צופים ל"אני, עצמי ואמא שלי"? היה בתחתית הטבלה, אבל שיחק איזה חודשיים, לא?

  3. דודי מיכאלוב 4 ספטמבר 2014 ב - 6:24 קישור ישיר

    אהבתי את "אשמת הכוכבים"- סרט עם לב עצום, שמתרכז בחיי נכים, עם חמלה רבה אליהם, אבל כחלק מסיפור טוב, לא כדבר המרכזי.
    לסרט גם הומור במידות יפות, עניין יפה בדיאלוגים, ווילאם דפו כסופר מתבודד ומוטרף. יש הפתעות.
    אחד מהסרטים הנוגעים וטובים שאני ראיתי מזה חודשים.

    שאפו לבקרים שהיללו, במידה, פישלר עם 4 כוכבים מצוינים. וגם נתנו 3.5 כוכבים (אפשר להבין, בגלל סצנה אחת חסרת טעם, בבית אנה פרנק. ואולי היה צריך גם לקצר בכמות הזמן מעט) הם- דבורה, קמרלינג ויעל שוב.
    הייתי אומר שפישלר ויעל שוב הם האהובים עליי בטבלת המבקרים, לטעמי הכי טובים. קליין עם הכבוד וההערכה העצומה שלי אליו פספס סרט מרגש בגלל האחזות בדבר שאיננו האישו (סרט שלטעמו האדיר את המוות. לא כאשר עצב מורגש בגללו !)

    הסרט הזה הוא אנטי תזה לסרט כמו "ספרינג ברייקרס", שכביכול יוצא מהקופסה אבל עם סיפור עלוב וגם מאדיר רע. לסרט פה אין הפתעות רבות, הוא בתוך הקופסא. והיא יפיפייה.


השאירו תגובה